Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • bogdanionel81

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2014

  • Mesaj Privat
am un opel corsa b si pe spate la roata dreapta e pe tambur cand franez se aude un huruit parca roade ce poate sa fie
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Posibil fricțiune fier/fier (saboti uzați) sau pur si simplu roata roade ceva in balon (mizerie,amortizor etc.). Daca nu ati schimbat saboții in ultimii 5-6 ani, ar fi bine sa inspectați amãnunțit roata respectivã.
  • bogdanionel81

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2014

  • Mesaj Privat
da era mizerie in tamburi i=am desfacut iam curatat si este bine acuma,
  • bodiram

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare corsari, am urmãtoarea problema cu o Corsa b din 2000 motor de 1l, martorul abs se aprinde dupã câteva secunde de la pornirea motorului, pina aici nimic iesit din comun posibilele cauze le stiti si voi probabil, partea proasta e ca nu se pot culege date de la abs si asta pe mai multe testere inclusiv Tech2, in fine, s-a mai confruntat cineva cu problema asta, ca eu nu reusesc sa gãsesc in Is cineva capabil s-o rezolve .
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
abs mort sau alimentari / masa.
  • bodiram

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Pai, ma gândesc ca daca ar fi mort sau nealimentat ar fi tot timpul aprins, fiindcã dacã-i scot siguranța martorul rãmîne aprins, tot timpul. Exista pe acest model de corsa un calculator de abs, sau e parte integrantã a pompei de abs, sau ce ar trebui sa schimb.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Calculatorul ABS este pe pompa.
  • bodiram

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Si pina la urma ma sfãtuiți sa o schimb ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai pune mana si vezi sigurante, masoara si tu daca ai 12V alimentare, daca nu ai pini oxidati.
Cu mana pe tastatura nu se repara, poate doar cu manutele sub capota.
  • bodiram

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Da domnu' Dan, aveți perfecta dreptate, siguranța e ok, pini i-am curãțat, asi vrea sa masor tensiunea dar nu stiu intre ce pini, ma ajutați un pic aici ?
  • bodiram

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am așa :intre corpul pompei si pinul orizontal de jos 12 v
Dupã ce se aprinde martorul în bord 14,5 -15 intre corpul pompei si pinul orizontal de SUS pe cel de jos nu mai am nimic.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
12V trebuie sa ai pe 15, 17, 18
  • bodiram

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2015

  • Mesaj Privat

asa arata mufa ,are doar 14 pini, am 12 v pe pinul 13 si 14
si asa arata capacul
ar trebui sa masor in alta parte / alta mufa ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu suspectez ca baietii nu stiu cu ce se mananca diagnoza, ai un ABS tare ciudat pentru un B din 2000.
Ma cauti maine dupa 15:00 sa vad minunea, la mine trebuie sa mearga, nr tel il gasesti la publicitate.
  • bodiram

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Perfect, așa facem. Mulțumesc.
  • richi_e

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare!
la Corsa C (2004), mi sa intamplat in 3 episoade sa raman fara frana, mai exact: la drum lung, dupa ce nu am folosit frana 10-15 minute, pedala de frana a devenit moale, frana a tinut, dar foarte jos! sa repetat de 2-3-4 ori, apoi si-a revenit!
De fiecare data in cele 3 episoade sa intamplat dupa acelasi scenariu(drum lung|)! Am intrebat cativa mecanici, si niciunul nu a stiut ce sa zica!
Episoadele au avut loc la interval de minim o saptamana, in rest frana este ok!
Mentionez ca nu am facut interventi la sistemul de franare, lichid nu pierde si este curat.
Dar nici nu am schimbat vreodata lichidul...
  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salt !
Va rog dl Dan daca imi puteti da un sfat , Cand pornesc masina se aude un fasait slab o perioada in zona buteliei de pe servofrana iar cand calc pedala de frana se aude mai tare o perioada ca si cum sar incarca cu aer butelia de frana iar daca raman cu masina pornita nu se mai aude dar daca opresc masina si o pornesc dupa un timp se aude iar , sa fie de la alternator ca la y17 este cu vacum , de acolo pleaca spre frana printrun bulb de unisens , din cand in cand gasesc pedala tare dimineata pana pornesc motoru.
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o (mica) problema cu sistemul de franare de la o Corsa 17cdti 2004.
Defectul :
- franarea efectiva incepe de pe la jumatatea cursei pedalei
- cand masina a stat (peste noapte, sau cateva zile..etc) - franarea pare ca a pierdut din eficienta, isi revine dupa cateva franari ceva mai agresive, dar franarea efectiva e tot dupa jumatatea cursei
- am sesizat ca de multe ori, in diverse conditii (uscat, umed..etc) intra ABS-ul parca prea usor, ba pe stanga, ba pe dreapta
- din cauza asta am testat franarea cu mainile luate de pe volan, si uneori trage putin stanga, alteori putin dreapta, dar dupa ce se "incalzeste" franeaza simetric.

Concluzia mea e ca ceva face ca masina sa nu franeze simetric - cand blocheaza o roata(si intra ABS-ul), cand alta.
Ce nu pot sa identific este - e probabilitate mai mare sa fie pompa de frana sau repartitorul? As tinde spre pompa, avand in vedere cursa pedalei, insa m-am gandit ca poate s-a mai lovit cineva de probleme asemanatoare.....

Masina are discuri noi (aprox 1000km cu ele), placute noi(tot vreo 1000), etrierii reconditionati(curatati, inlocuit kituri garnituri, reconditionat glisiere...etc), lichid inlocuit in totalitate , facut aerisiri repetate inclusiv cu actionarea pompei ABS din op-com.
  • CBlanaru

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua , am si eu o problema cu frana corsa c 17 dtl daca las masina in parcare de la 4 seara pana a doua zi gasesc pedala tare daca pornesc masina revine la normal ,, vreau sa schimb supapa de vacum unisens de pe furtun si nu stiu cum sa fac , se scoate la cald si bagata inapoi tot la cald ?
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Dã-i pace!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR