Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • rivo

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema ... care mi-a aprut de curand.

Cand ajung cu masina pe 100 km/h incepe sa terpideze (rau de tot) pe spate ..cred ca mai mult in partea dreapta...problema e ca daca trec de 110-115 km/h ... trepidatu dispare...

Am amortizoare noi pe spate. Poate sa fie de la vreo janta stramba?

Voi ce credeti? Multumesc
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
sau anvelope ...
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
poate sa fie de la multe. e bine ca dispare asta inseamna ca cel mai probabil este din roti si nu din bucasarie. ai echilibrat rotile? ai jante alu?...da detalii.....spune tot.
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Am avut 3 masini si in timp pe toate am avut problema asta si de fiecare data au fost "cauciucele" de pe spate. Deci eu zic ca 99% "cauciucele".
  • rivo

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2004

  • Mesaj Privat
am jenti de aliaj...ele au fost echilibrate acum cam juma de an....

EU ma gandeam ca o fi vreo janta stramba.... Masina a inceput sa se comporte asa d eputin timp ( de vreo 2-3 saptamani)..daca era de la cauciucuri nu face si inainte? ... Question
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
chiar daca nu facea inainte, acum poate s'au rupt fire din armatura cauciucului. pune si tu rezerva .... si vezi ce zice
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Thanatos a scris:chiar daca nu facea inainte, acum poate s'au rupt fire din armatura cauciucului. pune si tu rezerva .... si vezi ce zice

..sau schimba rotile fata spate si vezi daca se muta trepidatia...
  • klax187

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1994 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
La relanti trepideaza masina de o ia naiba. Daca accelerez f putin aceasta trepidatie dispare dar reapare cand scade iarasi turatia pana la relanti.
De la ce se poate intampla treaba asta?
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
daca e subturata asa se intampla de obicei
  • MadCow

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2004

  • Mesaj Privat
si eu am ceva de genul asta, numai ca nu e asa accentuat.... relantiul imi sta cam jos (650-750 ture). am fost la un mecanic si a zis ca tre sa umble sa-i curete injectorul si tot ce mai are p-acolo + sa-i regleze clapeta si daca nu-si revine atunci e o sonda de temperatura care e stricata. n-am fost inca sa mi-o repara ca tre sa faca rost de un tachometru ca eu nu am turometru si nu poate sa-si dea seama exact care e turatia.
  • klax187

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1994 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
MadCow a scris:si eu am ceva de genul asta, numai ca nu e asa accentuat.... relantiul imi sta cam jos (650-750 ture). am fost la un mecanic si a zis ca tre sa umble sa-i curete injectorul si tot ce mai are p-acolo + sa-i regleze clapeta si daca nu-si revine atunci e o sonda de temperatura care e stricata. n-am fost inca sa mi-o repara ca tre sa faca rost de un tachometru ca eu nu am turometru si nu poate sa-si dea seama exact care e turatia.


madcow, recomanda-mi un mecanic sau un service bun in iasi.
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
@klax187: si eu am exact acceasi problema, de 4 ani de cand am masina. am mai scris pe forum despre asta, despre diverse teste pe care le-am facut. la tine cum s-a intamplat, problema a aparut dintr-o data sau in timp?
am gasit o problema asemanatoare pe un alt forum Opel:
Idle control on these is performed by a small stepper motor mounted on the front of the throttle body (held in with 2 torx screws). Try removing it and giving it a good clean and lube, you can get it to move by connecting it up and turning the ignition switch on and off (goes through an initialisation sequence, don't crank the engine though).

Its also worth giving the throttle body a dam good clean with carb cleaner, this should be done with the engine running and the plastic plenum cover removed, you will need to give it a few revs whilst you spray the cleaner. You can run the engine with the plenum removed on these as they do not have an air flow sensor (they use a map sensor).

Also worth checking all the vaccum hoses are intact, there is a small valve at the back of the engine bay which soemtimes goes brittle and collapses.

You can reset the ecu by leaving the battery disconnected in the usual way, its the Multec fuel injection system if I remember correctly.

Idle on these is never perfect, it uses a single VERY large injector which does struggle to supply small amounts of fuel accurately at tickover.

eu zic ca am incercat tot ce se putea s-o rezolv, a mai ramas sa schimb delcoul cu totul, e in el bobina cu rol de senzor inductiv care mi se pare mie ca are putin joc, si eventual injectorul. un meserias cu experienta (si cam atat, dar care a lucrat prin service-uri in germania) mi-a zis ca injectorul la modelele astea se decalibreaza, pulverizeaza mai multa benzina decat trebuie, lucru care se vede la relanti. am probat de la dezmembrari un alt injector (de 1.8, eu avand 1.6), dar facea la fel, insa nu sunt convins ca injectoarele sunt identice, mai ales ca in EPC au coduri diferite...

daca rezolvi ceva astept si eu cu mare nerabdare solutia !
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ps: la mine relantiul sta la 875-925 -si pe turometru, si pe tester- (si acul turometrului variaza ff. putin, insa nu trepideaza in ritmul masinii...) deci nu e aceeasi problema ca la MadCow
  • rzw

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am un Opel Frontera Sport din 1994, cu motor de 2000 cmc pe benzina C20NE. Am si eu aceeasi problema, trepidatii accentuate la relanti. Turatia la relanti este de 840 rpm, a fost verificata,si nu variaza deloc, deci nu este asta problema. Daca accelerez un pic (peste 1200 rpm) nu se mai simte trepidatia, dar revine in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie. Este f f f enervant, puteti sa-mi recomandati ceva sau un service care sa nu incerce sa repare pe ghicite ? Astept sfatul vostru, thanx.
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Dupa ce schimbi si tampoanele de la motor poti sa zici ca ai incercat chiar totul.Ultima data cand le-am vazut mie nu imi pareau chiar OK mai ales ca parca se misca un pic cam tare motorul cand porneai.Iar trepidatiile astea la tine se simt in interior.Sincer eu cu asta as fi inceput.Fa si tu niste poze la tampoane sa isi dea si altii cu parerea.
  • rzw

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2004

  • Mesaj Privat
klax187 a scris:La relanti trepideaza masina de o ia naiba. Daca accelerez f putin aceasta trepidatie dispare dar reapare cand scade iarasi turatia pana la relanti.
De la ce se poate intampla treaba asta?


Am si eu aceeasi problema la Frontera mea, si am motor C20NE. S-ar putea sa simt trepidatia din cauza tampoanelor uzate, desi le-am verificat si pareau ok. Oricum trepidatia se simte cel mai tare in scaun si in volan.Daca ii dai de cap , te rog spune-mi si mie ce a avut, sa incerc si eu.
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Nu prea stiu eu cum le-ai verificat.Dar tampoanele alea sunt niste cauciucuri pina la urma care in timp imbatrinesc si trebuie schimbate.De 10 ani eu nu as zice ca sunt tocmai ok.Kadett-ul meu din '89 e deja la al doilea rind de tampoane si sunt convins ca si astea sunt duse.
  • rzw

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2004

  • Mesaj Privat
O sa reverific tampoanele de la motor si cutie si am le schimb pe cele uzate, macar sa fie asta cauza trepidatiilor. Eu m-am gandit ca ar putea fi ceva in neregula cu aprinderea sau cu relantiul, insa masina merge f bine, merge rotund, se accelereaza bine, in afara de relanti. Am inteles ca exista niste piese de care ar depinde mersul la relanti. Poate cineva sa ma invete ce sa verific, eventual sa curat sau sa schimb. Repet am motor C20NE, ca la vectra numai ca este dispus longitudinal.thanx
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
problema ta este datorata faptului ca motorul tau, la relanta, merge in 3 sau, chiar 2, pistoane. daca zici ca ai curatat injectoarele si nu ai probleme la aprindere, atunci, cu siguranta, trebuie sa desfaci chiulasa ca cel putin o supapa nu mai inchide bine. bafta!
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
radu, se poate sa fie de vina una sau mai multe supape, dar sa influenteze numai mersul la relanti? dupa cum ai vazut, toti cei de pe acest topic avem probleme doar la relanti, in afara acestui regim totul e perfect. da-ne te rog mai multe detalii daca se poate.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR