rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
Am si eu o problema ... care mi-a aprut de curand.
Cand ajung cu masina pe 100 km/h incepe sa terpideze (rau de tot) pe spate ..cred ca mai mult in partea dreapta...problema e ca daca trec de 110-115 km/h ... trepidatu dispare...
Am amortizoare noi pe spate. Poate sa fie de la vreo janta stramba?
Voi ce credeti? Multumesc
Cand ajung cu masina pe 100 km/h incepe sa terpideze (rau de tot) pe spate ..cred ca mai mult in partea dreapta...problema e ca daca trec de 110-115 km/h ... trepidatu dispare...
Am amortizoare noi pe spate. Poate sa fie de la vreo janta stramba?
Voi ce credeti? Multumesc
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- solver
- **
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- solver
- **
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
- klax187
- **
- 188 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Vectra 1994 C18NZ
- Iasi
klax187
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1994 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- MadCow
- **
- 286 mesaje
- din 29 Mai 2004
- Astra 2006 Z20LEH
- Iasi
MadCow
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2004
- Mesaj Privat
si eu am ceva de genul asta, numai ca nu e asa accentuat.... relantiul imi sta cam jos (650-750 ture). am fost la un mecanic si a zis ca tre sa umble sa-i curete injectorul si tot ce mai are p-acolo + sa-i regleze clapeta si daca nu-si revine atunci e o sonda de temperatura care e stricata. n-am fost inca sa mi-o repara ca tre sa faca rost de un tachometru ca eu nu am turometru si nu poate sa-si dea seama exact care e turatia.
- klax187
- **
- 188 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Vectra 1994 C18NZ
- Iasi
klax187
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1994 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
MadCow a scris:si eu am ceva de genul asta, numai ca nu e asa accentuat.... relantiul imi sta cam jos (650-750 ture). am fost la un mecanic si a zis ca tre sa umble sa-i curete injectorul si tot ce mai are p-acolo + sa-i regleze clapeta si daca nu-si revine atunci e o sonda de temperatura care e stricata. n-am fost inca sa mi-o repara ca tre sa faca rost de un tachometru ca eu nu am turometru si nu poate sa-si dea seama exact care e turatia.
madcow, recomanda-mi un mecanic sau un service bun in iasi.
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
@klax187: si eu am exact acceasi problema, de 4 ani de cand am masina. am mai scris pe forum despre asta, despre diverse teste pe care le-am facut. la tine cum s-a intamplat, problema a aparut dintr-o data sau in timp?
am gasit o problema asemanatoare pe un alt forum Opel:
eu zic ca am incercat tot ce se putea s-o rezolv, a mai ramas sa schimb delcoul cu totul, e in el bobina cu rol de senzor inductiv care mi se pare mie ca are putin joc, si eventual injectorul. un meserias cu experienta (si cam atat, dar care a lucrat prin service-uri in germania) mi-a zis ca injectorul la modelele astea se decalibreaza, pulverizeaza mai multa benzina decat trebuie, lucru care se vede la relanti. am probat de la dezmembrari un alt injector (de 1.8, eu avand 1.6), dar facea la fel, insa nu sunt convins ca injectoarele sunt identice, mai ales ca in EPC au coduri diferite...
daca rezolvi ceva astept si eu cu mare nerabdare solutia !
am gasit o problema asemanatoare pe un alt forum Opel:
Idle control on these is performed by a small stepper motor mounted on the front of the throttle body (held in with 2 torx screws). Try removing it and giving it a good clean and lube, you can get it to move by connecting it up and turning the ignition switch on and off (goes through an initialisation sequence, don't crank the engine though).
Its also worth giving the throttle body a dam good clean with carb cleaner, this should be done with the engine running and the plastic plenum cover removed, you will need to give it a few revs whilst you spray the cleaner. You can run the engine with the plenum removed on these as they do not have an air flow sensor (they use a map sensor).
Also worth checking all the vaccum hoses are intact, there is a small valve at the back of the engine bay which soemtimes goes brittle and collapses.
You can reset the ecu by leaving the battery disconnected in the usual way, its the Multec fuel injection system if I remember correctly.
Idle on these is never perfect, it uses a single VERY large injector which does struggle to supply small amounts of fuel accurately at tickover.
Its also worth giving the throttle body a dam good clean with carb cleaner, this should be done with the engine running and the plastic plenum cover removed, you will need to give it a few revs whilst you spray the cleaner. You can run the engine with the plenum removed on these as they do not have an air flow sensor (they use a map sensor).
Also worth checking all the vaccum hoses are intact, there is a small valve at the back of the engine bay which soemtimes goes brittle and collapses.
You can reset the ecu by leaving the battery disconnected in the usual way, its the Multec fuel injection system if I remember correctly.
Idle on these is never perfect, it uses a single VERY large injector which does struggle to supply small amounts of fuel accurately at tickover.
eu zic ca am incercat tot ce se putea s-o rezolv, a mai ramas sa schimb delcoul cu totul, e in el bobina cu rol de senzor inductiv care mi se pare mie ca are putin joc, si eventual injectorul. un meserias cu experienta (si cam atat, dar care a lucrat prin service-uri in germania) mi-a zis ca injectorul la modelele astea se decalibreaza, pulverizeaza mai multa benzina decat trebuie, lucru care se vede la relanti. am probat de la dezmembrari un alt injector (de 1.8, eu avand 1.6), dar facea la fel, insa nu sunt convins ca injectoarele sunt identice, mai ales ca in EPC au coduri diferite...
daca rezolvi ceva astept si eu cu mare nerabdare solutia !
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
rzw
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am un Opel Frontera Sport din 1994, cu motor de 2000 cmc pe benzina C20NE. Am si eu aceeasi problema, trepidatii accentuate la relanti. Turatia la relanti este de 840 rpm, a fost verificata,si nu variaza deloc, deci nu este asta problema. Daca accelerez un pic (peste 1200 rpm) nu se mai simte trepidatia, dar revine in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie. Este f f f enervant, puteti sa-mi recomandati ceva sau un service care sa nu incerce sa repare pe ghicite ? Astept sfatul vostru, thanx.
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
Dupa ce schimbi si tampoanele de la motor poti sa zici ca ai incercat chiar totul.Ultima data cand le-am vazut mie nu imi pareau chiar OK mai ales ca parca se misca un pic cam tare motorul cand porneai.Iar trepidatiile astea la tine se simt in interior.Sincer eu cu asta as fi inceput.Fa si tu niste poze la tampoane sa isi dea si altii cu parerea.
rzw
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2004
- Mesaj Privat
klax187 a scris:La relanti trepideaza masina de o ia naiba. Daca accelerez f putin aceasta trepidatie dispare dar reapare cand scade iarasi turatia pana la relanti.
De la ce se poate intampla treaba asta?
De la ce se poate intampla treaba asta?
Am si eu aceeasi problema la Frontera mea, si am motor C20NE. S-ar putea sa simt trepidatia din cauza tampoanelor uzate, desi le-am verificat si pareau ok. Oricum trepidatia se simte cel mai tare in scaun si in volan.Daca ii dai de cap , te rog spune-mi si mie ce a avut, sa incerc si eu.
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
rzw
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2004
- Mesaj Privat
O sa reverific tampoanele de la motor si cutie si am le schimb pe cele uzate, macar sa fie asta cauza trepidatiilor. Eu m-am gandit ca ar putea fi ceva in neregula cu aprinderea sau cu relantiul, insa masina merge f bine, merge rotund, se accelereaza bine, in afara de relanti. Am inteles ca exista niste piese de care ar depinde mersul la relanti. Poate cineva sa ma invete ce sa verific, eventual sa curat sau sa schimb. Repet am motor C20NE, ca la vectra numai ca este dispus longitudinal.thanx
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat