- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am o problema de vreo 2 ani si nu pot depasi nici cum :
De regula acul care indica temperatura la masina mea sta la jumate cu mult sub rosu , dar in zilele calduroase cand dau de aglomeratie , bara la bara , si inaintez metru cu metru , temperatura incepe sa creasca usor , daca situatia asta dureaza mai mult de 20-30 minute , cand temperatura ajunge la 3/4 Apare problema , imi moare motorul la relantiu ! de regula reusesc sa o repornesc de cateva ori dar la a 5-6 repornire motorul nici nu mai porneste , o las in repaos 20-30 de minute porneste fara probleme si merge .
Nu am nici o eroare la masina .
In ultimi 2 ani am incercat urmatoarele (anul asta am mai cumparat un kadett identic care functioneaza bine ) :
- Am schimbat radiatorul cu ventilator cu tot , am pus unu mai mare cam cu 20 cm de cat cel original (de pe astra cred ) , e verificat la 90 C porneste ventilatorul , am spalat instalatia de racire de vreo 10 ori , antigelul e lacrima din el .
- Am schimbat bujiile , fisele , delcoul , bobina de inductie de 2 ori !
- Motorasul de relantiu pas cu pas
- ECU calculatorul de injectie
- EGR
- senzori de temperatura cel de la apa si cel care indica temp. de la motor pentru ECU .
- MAP- ul
- Palaria de plastic de la filtru de aer cu soc automat cu tot .
- garnitura dintre filtru de aer si corpul de injectie .
- filtrele de benzina si de aer le schimb din 3-5 mii de KM
- supapa servo
- pompa de benzina (in ultimi 5 ani am bagat benzina numai de la rompetrol , rezervorul e curat nici urma de impuritati , e ca nou )
Sper ca nu am uitat ceva ..... daca da o se revin ......
Astept sugesti , , poate vine cineva cu o idee ca eu incep sa renunt .
masina este un Kadet E 1.6i , motor c16nz ,
De regula acul care indica temperatura la masina mea sta la jumate cu mult sub rosu , dar in zilele calduroase cand dau de aglomeratie , bara la bara , si inaintez metru cu metru , temperatura incepe sa creasca usor , daca situatia asta dureaza mai mult de 20-30 minute , cand temperatura ajunge la 3/4 Apare problema , imi moare motorul la relantiu ! de regula reusesc sa o repornesc de cateva ori dar la a 5-6 repornire motorul nici nu mai porneste , o las in repaos 20-30 de minute porneste fara probleme si merge .
Nu am nici o eroare la masina .
In ultimi 2 ani am incercat urmatoarele (anul asta am mai cumparat un kadett identic care functioneaza bine ) :
- Am schimbat radiatorul cu ventilator cu tot , am pus unu mai mare cam cu 20 cm de cat cel original (de pe astra cred ) , e verificat la 90 C porneste ventilatorul , am spalat instalatia de racire de vreo 10 ori , antigelul e lacrima din el .
- Am schimbat bujiile , fisele , delcoul , bobina de inductie de 2 ori !
- Motorasul de relantiu pas cu pas
- ECU calculatorul de injectie
- EGR
- senzori de temperatura cel de la apa si cel care indica temp. de la motor pentru ECU .
- MAP- ul
- Palaria de plastic de la filtru de aer cu soc automat cu tot .
- garnitura dintre filtru de aer si corpul de injectie .
- filtrele de benzina si de aer le schimb din 3-5 mii de KM
- supapa servo
- pompa de benzina (in ultimi 5 ani am bagat benzina numai de la rompetrol , rezervorul e curat nici urma de impuritati , e ca nou )
Sper ca nu am uitat ceva ..... daca da o se revin ......
Astept sugesti , , poate vine cineva cu o idee ca eu incep sa renunt .
masina este un Kadet E 1.6i , motor c16nz ,
mihai cj
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Modulul de aprindere parca ti-am mai zis. Daca tu esti sigur ca nu-i ala, verifica toate firele de masa (in special cel care merge la injector).
....
am schimbat 3 delcouri in ultimul an si cand zic delcou ma refer la ansamblul complect .....n u prea are cum sa aibe legatura . la injector nu am umblat firele de la el sunt in regula intra in izolatie si arata perfect , iar firele de le delcou sunt si alea schimbate .
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
mihai cj a scris:salut. poate zic ceva prostie da macar merita incercat,pompa de benzina ai schimbato?bafta.
pompa de benzina a fost schimbata ..... acum zilele astea am schimbat si filtrul , cand am schimbat pompa de benzina am descoperit cu bucurie ca rezervorul este curat nici urma de depuneri , arata ca nou .
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
vad ca nu se inghesuie lumea cu ideei va inteleg , intretimp am fost si pe la 2 service uri autorizate de renume si pe la vreo 8 mecanici de cartier , nici ei nu au putut veni cu nici o solutie .
INTREBARE : in ultimele luni de vreo 2 ori dimineta la prima pornire (in zilele cu o umiditate extrem de ridicata ) mi sa aprins de cateva ori becul de la " check engime " codul este 44 adica "Oxigen senzor " asta este sonda lambda nu ? daca da merita sa il schimb poate avea legatura cu problemele mele ?
INTREBARE : in ultimele luni de vreo 2 ori dimineta la prima pornire (in zilele cu o umiditate extrem de ridicata ) mi sa aprins de cateva ori becul de la " check engime " codul este 44 adica "Oxigen senzor " asta este sonda lambda nu ? daca da merita sa il schimb poate avea legatura cu problemele mele ?
- alin_tana
- **
- 260 mesaje
- din 15 Nov 2009
- Vectra 2002
- Timis
alin_tana
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
MODUL DE APRINDERE ...incearca sa il schimbi...
-modulu de aprindere nu este delcoul ...,modulul de apindere il ai montat pe aripa stanga a masinii intra 3 -4 fire in el este ca o cutiuta mica neagra...
-si eu am avut acelasi sintome imi murea motorul cand eram in trafic ,sau cand motorul se incalzea si pornea peste 5-10 minute...am schimbat modulu de aprindere ...
-modulu de aprindere nu este delcoul ...,modulul de apindere il ai montat pe aripa stanga a masinii intra 3 -4 fire in el este ca o cutiuta mica neagra...
-si eu am avut acelasi sintome imi murea motorul cand eram in trafic ,sau cand motorul se incalzea si pornea peste 5-10 minute...am schimbat modulu de aprindere ...
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
Eu am modulul de aprindere inauntru in delcou o cutiuta neagra cu 6 picioare . a fost schimbat de vreo 3 ori de 2 ori second si 1 data cu unu nou .
La mine problema persista intr-un mod ciudat nu mi sa mai intimplat sa imi moara motorul in trafic dar dupa ce circul cu ea in oras , pe caldura si trafic intens , si ma opresc nu mai porneste (daca porneste merge rau si imi moare motoru daca nu o accelerez ) , am constatat o ciudatenie daca ridic capota 10 minute dupa aceea porneste daca nu nici macar dupa o ora nu porneste . Cred ca are legatura cu aerul incins de la motor alta explicatie nu gasesc . Ceva se incinge si peste o anumita temperatura incepe sa comande prosti .
La mine problema persista intr-un mod ciudat nu mi sa mai intimplat sa imi moara motorul in trafic dar dupa ce circul cu ea in oras , pe caldura si trafic intens , si ma opresc nu mai porneste (daca porneste merge rau si imi moare motoru daca nu o accelerez ) , am constatat o ciudatenie daca ridic capota 10 minute dupa aceea porneste daca nu nici macar dupa o ora nu porneste . Cred ca are legatura cu aerul incins de la motor alta explicatie nu gasesc . Ceva se incinge si peste o anumita temperatura incepe sa comande prosti .
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Vlad_slatina- Suspendat
- 63 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Calibra 1993 C20NE
- Olt
Vlad_slatina- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Olt
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
va intreb si eu ceva...am un opel astra f caravan cu 1.6 c16nz pe gaz,pe benzina momentan de vreo 4 luni nu mai merge,probabil pompa,dar de vreo 2 luni imi moare motorul in mers cand o las pe liber,asta dupa ce se incalzeste motorul,doar dupa ce se incalzeste...cateva sfaturi va rog si va mai rog sa-mi spuneti si mie unde se afla pompa de benzina la astra f caravan,cum se da jos si daca este cumva aceeasi cu cea de pe opel calibra(intreb ca mai am una de calibra)
11sus
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2010
- Mesaj Privat
salut. ca si multi altii de aici sant nou.e prima postare si inca ma gandesc daka am scris unde trebuie ma rog. sant disperat. am un astra din 2002 1.6i 74kw si transmisie automata. de cateva luni bune in coace imi moare motorul. daca depasesc viteza de 60 de km/h si apoi franez imi moare instant si apoi trebuie sa astept 2-3 minute sa o pot porni iar. e nasol ca ma opresc in mijlocul soselei si ma injura toti ca trebuie sa stea dupa mine.sper din tot sufletul sa fie careva sa imi dea macar un raspuns sau o idee despre ce ar putea avea masina.
1234
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1993 1.6 nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2010
- Mesaj Privat