- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- gobelu
- OP
- 975 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
On engines with a "speed density" type of fuel injection, the MAP sensor also helps the PCM estimate airflow. Problems here may cause an intermittent check engine light (light comes on when accelerating or when the engine is under load), hesitation when accelerating, elevated emissions and poor engine performance. The engine will run with a bad MAP sensor, but it will run poorly. Some PCMs can substitute "estimated data" for a missing or out of range MAP signal, but engine performance will be drastically reduced.
MAP Sensor Strategies: Some MAP sensor problems are not the fault of the sensor itself. If the vacuum hose that connects the MAP sensor to the intake manifold is loose, leaking or plugged, the sensor cannot produce an accurate signal. Also, if there is a problem within the engine itself that causes intake vacuum to be lower than normal (such as a vacuum leak, EGR valve that is stuck open or leaky PCV hose), the MAP sensor's readings may be lower than normal.
E ceea ce am gasit la noi pe club(pus tot de tine Dane).
Din cate vad e posibil sa fie si de la MAP.
Cum, se numesc cele doua mufe?Cea cu negru din dreapta si cea cu rosu din stanga?
Ultima modificare făcută de gobelu la Joi 08 Apr, 2010 9:02 am
MAP Sensor Strategies: Some MAP sensor problems are not the fault of the sensor itself. If the vacuum hose that connects the MAP sensor to the intake manifold is loose, leaking or plugged, the sensor cannot produce an accurate signal. Also, if there is a problem within the engine itself that causes intake vacuum to be lower than normal (such as a vacuum leak, EGR valve that is stuck open or leaky PCV hose), the MAP sensor's readings may be lower than normal.
E ceea ce am gasit la noi pe club(pus tot de tine Dane).
Din cate vad e posibil sa fie si de la MAP.
Cum, se numesc cele doua mufe?Cea cu negru din dreapta si cea cu rosu din stanga?
Ultima modificare făcută de gobelu la Joi 08 Apr, 2010 9:02 am
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
- gobelu
- OP
- 975 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
La catalizator infundat testul este simplu, stai pe loc si apesi acceleratia scurt pina in podea, acul la turometru trebuie sa tisneasca in 6,000 scurt. Cit de scurt e cam dupa simt, parca 1 maxim 1,5 sec. Daca este infundat motorul se tureaza mai greu mai ales cind creste volumul de gaze, adica turatii mari.
De posesori op-com care habar nu au la ce sa se uite mai bine lipsa. Acum mocca sau dat de baut sa stii ca atita ai si din partea lor.
Mai fa o smecherie, cu motorul pornit scoti un furtun de la valva de purjare vapori benzina, furtunul care merge la throttle, valva e in poza pusa de tine mai sus pe filtru spre amortizor, ce se intimpla?
De posesori op-com care habar nu au la ce sa se uite mai bine lipsa. Acum mocca sau dat de baut sa stii ca atita ai si din partea lor.
Mai fa o smecherie, cu motorul pornit scoti un furtun de la valva de purjare vapori benzina, furtunul care merge la throttle, valva e in poza pusa de tine mai sus pe filtru spre amortizor, ce se intimpla?
- gobelu
- OP
- 975 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
Asta zicea si mecanicul meu din Onesti.Ca acul de la turometru nu tzasneste ci urca incet.
Am incercat si plecatul cu a 3-a de pe loc.Din 3 incercari doua au mers,dar tinuta bine din ambreiaj si cu tremurat serios.
Cobor acum sa-i mai dau o talpa.
Catalizatorul se poate curata?
Le - am facut testul cu turometrul.Dureaza cam 2 sec pana ajunge la 5000.Ca idee..urca in turatii precum coboara.
Ultima modificare făcută de gobelu la Joi 08 Apr, 2010 2:25 pm
Am incercat si plecatul cu a 3-a de pe loc.Din 3 incercari doua au mers,dar tinuta bine din ambreiaj si cu tremurat serios.
Cobor acum sa-i mai dau o talpa.
Catalizatorul se poate curata?
Le - am facut testul cu turometrul.Dureaza cam 2 sec pana ajunge la 5000.Ca idee..urca in turatii precum coboara.
Ultima modificare făcută de gobelu la Joi 08 Apr, 2010 2:25 pm
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- gobelu
- OP
- 975 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,574 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,574
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- gobelu
- OP
- 975 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- gobelu
- OP
- 975 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am facut proba.
Impresii:
Motorul se tureaza cu 250 in plus.In momentul in care pun furtunul la loc,motorul moare.Cand o pornesc din nou,o ia foarte greu,e foarte subturata,da sa moara,trebuie s-o ajut putin din acceleratie.
Totusi cu furtunul scos,turometrul merge mai greu catre 5000 atunci cand accelerez(trebuie sa apas serios pe acceleratie).
Impresii:
Motorul se tureaza cu 250 in plus.In momentul in care pun furtunul la loc,motorul moare.Cand o pornesc din nou,o ia foarte greu,e foarte subturata,da sa moara,trebuie s-o ajut putin din acceleratie.
Totusi cu furtunul scos,turometrul merge mai greu catre 5000 atunci cand accelerez(trebuie sa apas serios pe acceleratie).
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- gobelu
- OP
- 975 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
Clapeta de accelelatie am curatat-o anul trecut(tot la indemnurile celor de pe forum).Am mai cautat o data acum si nu am gasit nimic referitor la gaurica minune.Unde e?
Acum m-am intors cu masina de la o constatare gratuita de la Erebus.Mi-au pus op-comul pe ea si nu a gasit nici un cod de eroare.
Am iesit cu omul la o tura cu masina si intradevar mi-a dat dreptate(sau mai bine zis i-a dat dreptate mecanicului meu)cad a zis ca e posibil sa fie de la discul si placa de ambreiaj,pt ca tine sus si e moale.
Peste o luna am sa bag masina la schimbat discuri,placute si totodata am sa schimb si placa si discul de ambreaj.
Dane,sterge te rog in subtitlu prostia cu debimetru pe care am scris-o si adauga de crezi de cuviinta ca sa nu ii inducem in eroare pe posesorii de Z16XE.Multumesc frumos!
Off-topic:stiu ca tot ce se intampla pe acest forum e benevol dar totusi ma asteptam la mai multa implicare si din partea mesterilor de la Bucuresti(pentru ca stiu ca sunt).
Pe aceasta cale tine sa multumesc in mod deosebit Moldovei si Ardealului,care din cate am observat sunt omniprezenti cu sfaturi bune pe acest forum zilnic!
Acum m-am intors cu masina de la o constatare gratuita de la Erebus.Mi-au pus op-comul pe ea si nu a gasit nici un cod de eroare.
Am iesit cu omul la o tura cu masina si intradevar mi-a dat dreptate(sau mai bine zis i-a dat dreptate mecanicului meu)cad a zis ca e posibil sa fie de la discul si placa de ambreiaj,pt ca tine sus si e moale.
Peste o luna am sa bag masina la schimbat discuri,placute si totodata am sa schimb si placa si discul de ambreaj.
Dane,sterge te rog in subtitlu prostia cu debimetru pe care am scris-o si adauga de crezi de cuviinta ca sa nu ii inducem in eroare pe posesorii de Z16XE.Multumesc frumos!
Off-topic:stiu ca tot ce se intampla pe acest forum e benevol dar totusi ma asteptam la mai multa implicare si din partea mesterilor de la Bucuresti(pentru ca stiu ca sunt).
Pe aceasta cale tine sa multumesc in mod deosebit Moldovei si Ardealului,care din cate am observat sunt omniprezenti cu sfaturi bune pe acest forum zilnic!
- livcro
- ******
- 4,574 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,574
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- ionutxxx
- **
- 206 mesaje
- din 17 Jun 2009
- Brasov
ionutxxx
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
- gobelu
- OP
- 975 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
@livcro - nu ma supar,eram doar putin dezamagit.Oricum Cuciureanu nu poate acoperi tot forumul,tocmai de aceea el ar trebui doar sa mai corecteze pe ici pe colo si nu sa raspunda la fiecare in parte ca e si el om si nu sta toata ziua pe forum,mai are si el o familie.
@ionutxxx - intr-o luna montez discul si o sa pun noi impresii.Totusi tu nu ar trebui sa-ti faci griji dacas zici ca in 4000 masina rupe.La mine e problema de lenevie.
@ionutxxx - intr-o luna montez discul si o sa pun noi impresii.Totusi tu nu ar trebui sa-ti faci griji dacas zici ca in 4000 masina rupe.La mine e problema de lenevie.