Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Z16XE nu are debitmetru ci MAP.
Fa o proba cu o alta masina...
Poate fi catalizator infundat, se mai intimpla.
Skip ads

  • gobelu

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
On engines with a "speed density" type of fuel injection, the MAP sensor also helps the PCM estimate airflow. Problems here may cause an intermittent check engine light (light comes on when accelerating or when the engine is under load), hesitation when accelerating, elevated emissions and poor engine performance. The engine will run with a bad MAP sensor, but it will run poorly. Some PCMs can substitute "estimated data" for a missing or out of range MAP signal, but engine performance will be drastically reduced.

MAP Sensor Strategies: Some MAP sensor problems are not the fault of the sensor itself. If the vacuum hose that connects the MAP sensor to the intake manifold is loose, leaking or plugged, the sensor cannot produce an accurate signal. Also, if there is a problem within the engine itself that causes intake vacuum to be lower than normal (such as a vacuum leak, EGR valve that is stuck open or leaky PCV hose), the MAP sensor's readings may be lower than normal.

E ceea ce am gasit la noi pe club(pus tot de tine Dane).
Din cate vad e posibil sa fie si de la MAP.




Cum, se numesc cele doua mufe?Cea cu negru din dreapta si cea cu rosu din stanga?


Ultima modificare făcută de gobelu la Joi 08 Apr, 2010 9:02 am
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
si la z10xe se intampla chestia asta, si la mine are o ezitare de 1-2 secunde cand accelerez brusc, si ma refer chiar la turare pe loc...deci nu stiu ce ar putea fi...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
gobelu la Z16XE MAP este infipt in galeria de admisie, te uiti jos sub throttle.
gaby_isro ezitarea la tine poate fi de la debitmetru, facem o proba.
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
nu cred ca e de la debitmetru ca e nou...asta toamna l-am schimbat...e Bosch
Ma gandesc sa nu fie de la admisie ca e cam rapanoasa...poate ma ajutati s-o curat ca n-am desfacuto niciodata...
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Hmm...mai ca-mi vine sa dau o fuga pana la Iasi.Merci mult Dane.
Nu e nimeni in Buc care sa ma poata ajuta si pe mine?Si care sa aiba intamplator si un op-com?Hai baieti ca dau de baut Very Happy
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La catalizator infundat testul este simplu, stai pe loc si apesi acceleratia scurt pina in podea, acul la turometru trebuie sa tisneasca in 6,000 scurt. Cit de scurt e cam dupa simt, parca 1 maxim 1,5 sec. Daca este infundat motorul se tureaza mai greu mai ales cind creste volumul de gaze, adica turatii mari.
De posesori op-com care habar nu au la ce sa se uite mai bine lipsa. Acum mocca sau dat de baut sa stii ca atita ai si din partea lor.
Mai fa o smecherie, cu motorul pornit scoti un furtun de la valva de purjare vapori benzina, furtunul care merge la throttle, valva e in poza pusa de tine mai sus pe filtru spre amortizor, ce se intimpla? Wink
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Asta zicea si mecanicul meu din Onesti.Ca acul de la turometru nu tzasneste ci urca incet.
Am incercat si plecatul cu a 3-a de pe loc.Din 3 incercari doua au mers,dar tinuta bine din ambreiaj si cu tremurat serios.
Cobor acum sa-i mai dau o talpa.
Catalizatorul se poate curata?

Le - am facut testul cu turometrul.Dureaza cam 2 sec pana ajunge la 5000.Ca idee..urca in turatii precum coboara.


Ultima modificare făcută de gobelu la Joi 08 Apr, 2010 2:25 pm
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ambreiaj bun.
Catalizatorul se poate curata dar raman de vazut rezultatele, acum depinde si cine il curata...o ranga in el stiu toti Laughing
Vezi ca azi e joi, mergi la Polivalenta Wink
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am facut testul cu turometrul.Dureaza cam 2 sec pana ajunge la 5000.Ca idee..urca in turatii precum coboara.
M-as fi dus azi la intalnire dar din pacate de la 5 am treaba.

le - imi poti da te rog mai multe detalii legate de furtunul de la valva de purjare?Mi-e teama sa nu scot altceva. Rolling Eyes
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,574
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
livcro a scris:Probabilitate mare sa iti patineze discul de ambreiaj. Cauze: uzura normala sau anormala, semering palier dus (parca asa ii zice), pedala de ambreiaj dereglata etc.

Raspunsul e pt murgu_sergiu
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat

Uite valva si furtunul
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Sar-na Very Happy
Deci cu motorul pornit...scot priza aia nu?
Revin cu impresii.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am scris sa scoti furtunul!
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am facut proba.
Impresii:
Motorul se tureaza cu 250 in plus.In momentul in care pun furtunul la loc,motorul moare.Cand o pornesc din nou,o ia foarte greu,e foarte subturata,da sa moara,trebuie s-o ajut putin din acceleratie.

Totusi cu furtunul scos,turometrul merge mai greu catre 5000 atunci cand accelerez(trebuie sa apas serios pe acceleratie).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata throttle si vezi de gaurica minune, CAUTARE
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Clapeta de accelelatie am curatat-o anul trecut(tot la indemnurile celor de pe forum).Am mai cautat o data acum si nu am gasit nimic referitor la gaurica minune.Unde e?

Acum m-am intors cu masina de la o constatare gratuita de la Erebus.Mi-au pus op-comul pe ea si nu a gasit nici un cod de eroare.
Am iesit cu omul la o tura cu masina si intradevar mi-a dat dreptate(sau mai bine zis i-a dat dreptate mecanicului meu)cad a zis ca e posibil sa fie de la discul si placa de ambreiaj,pt ca tine sus si e moale.

Peste o luna am sa bag masina la schimbat discuri,placute si totodata am sa schimb si placa si discul de ambreaj.
Dane,sterge te rog in subtitlu prostia cu debimetru pe care am scris-o si adauga de crezi de cuviinta ca sa nu ii inducem in eroare pe posesorii de Z16XE.Multumesc frumos!

Off-topic:stiu ca tot ce se intampla pe acest forum e benevol dar totusi ma asteptam la mai multa implicare si din partea mesterilor de la Bucuresti(pentru ca stiu ca sunt).
Pe aceasta cale tine sa multumesc in mod deosebit Moldovei si Ardealului,care din cate am observat sunt omniprezenti cu sfaturi bune pe acest forum zilnic!
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,574
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Nu te supara...dar daca se baga @cuciureanu...nu mai zice nimeni nimic...ce zice el...aia e...si de obicei da sfaturi lamuritoare, chiar incepator sa fi. Smile
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am tot z16xe si la mine urca mai greu turatia dar daca ma bag in depasire la 3500-4000 n-am nici un stres cu ea ,oricum sa ne ti la curent
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@livcro - nu ma supar,eram doar putin dezamagit.Oricum Cuciureanu nu poate acoperi tot forumul,tocmai de aceea el ar trebui doar sa mai corecteze pe ici pe colo si nu sa raspunda la fiecare in parte ca e si el om si nu sta toata ziua pe forum,mai are si el o familie.

@ionutxxx - intr-o luna montez discul si o sa pun noi impresii.Totusi tu nu ar trebui sa-ti faci griji dacas zici ca in 4000 masina rupe.La mine e problema de lenevie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR