Vin 26 Mar, 2010 12:03 am
Azi am fost la Opel radacini Cta. Cand sa plec din fata blocului masina a inceput sa nu se mai accelereze aproape deloc,trebuia sa stau 10 sec ca sa ajunga la 2000 rpm,se oprea ea in intersectii dar cu chiu cu vai am reusit sa ajung la reprezentanta.(Plin de nervi...)
Masina scotea fum alb, trepida si facea ca toti dracii,mirosea numai a particule, dar nu am oprit-o si nu am vrut sa ma apuc sa o car cu platforma..(poate o prostie din partea mea).Eram extrem de frustat deoarece in ultima vreme mi-a mancat prea mult timp si prea multa atentie de parca ar fi o Dacie 1300.
La Radacini au luat-o baietii,au bagat-o inauntru,i-au bagat tech2-ul si ma asteptam sa vina la mine cu vestile ''proaste''.Imi faceam tot felul de scenarii si calcule,deja ma gandeam cat ma costa platforma pana la Bucuresti la Maiandrei,daca o sa aiba omul timp de mine si altele.Vroiam sa scap de imputzitul de DPF(eram aproape sigur ca e infundat),lucrul care ma enerveaza cel mai tare la aceasta masina.
Ma cheama electricianul in service.Zic ok,e ceva grav k altfel accesul nu este permis.Ii povestesc omului ce 'interventie'i-am facut eu ieri si in timp ce era cu testerul in ea si se chinuia sa o tina in relanti,ii sterge omul cele 2 erori(190175 si 04005A) si masina pe loc isi revine.Relanti,turatie liniara totul perfect.Il pun sa se uite la DPF.Cauta in tester si imi confirma ca e 0% si ca ultima regenerare a fost facuta cu cativa km in urma(aseara).O lasam putin oprita,o mai porneste si,miraculos 0 erori,0 probleme.Ma pune sa plec cu ea in teste,am plecat io vreo 30-40 km exterior,am turat-o la blana,am oprit-o,am pornit-o de 10.000 de ori,absolut nimic.
Merg inapoi si imi zice ca tot nu arata erori.Nu imi venea sa cred.Norocul...utilizatorului(asta k sa nu spunem altfel)
Interesant a fost ca nu mi-au luat bani si au zis ca ramane comanda deschisa in caz ca mai vin alta data.
Ce ziceti de asta?Cum va puteti explica?