Mda, am postat si eu in cadrul topicului respectiv..
Sper ca problema mea e cauzata de EGR,posibil sa fi facut o greseala sau omisiune in interventia de curatare de azi.
Maine merg a Radacini CT si vad ce spun si ce de acolo..
In caz de ar fi probleme la DPF o sa indraznesc sa apelez la ajutorul lui Maiandrei si sa montez la el varianta-i proprie de DPF,adica SA IL SCOT SA SCAP NAIBII DE EL.
Cand mi-e lumea mai draga si trebuie sa intru la un restaurant sau la munca trebuie sa stau cate 20-25 min sa faca regenerarea lu peshte.
Cred ca tipul asta de DPF este pe departe cea mai proasta nascocire prusaca in afara de WW1 si WW2.
Ai mei au o Toyota Rav4 tot cu DPF dar care se schimba periodic sau ceva de genul.La ultima revizie l-au schimbat si a costat fix 100 Ron in reprezentanta.Ala nici nu se simte,este discret si nici nu te deranjeaza ca si porcariile astea de la Opel.
Si nu mai zic ca de cate ori vreau sa opresc masina tre'sa stau cu ochii pe consum instantaneu,sa nu stric vreo regenerare.Am invatat-o pana si pe nevasta-mea...
Nici macar un amarat de bec(simbol) dedicat regenerarii nu au putut pune...LAME!