- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
- 26mad
- **
- 453 mesaje
- din 17 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Bucuresti
26mad
- Mesaje scrise: 453
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
- 26mad
- **
- 453 mesaje
- din 17 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Bucuresti
26mad
- Mesaje scrise: 453
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
- George1507
- *
- 37 mesaje
- din 20 Mar 2009
- Astra 2001 y20dtl
- Galati
George1507
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 y20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2009
- Mesaj Privat
Eu am o problema imediat dupa pornire,mai ales dimineata cand sa plec intra greu in treapta 1,si simt la maneta un gen de frecare intre niste zimti.Mentionez ca dupa un anumit timp de rulare nu mai face asemenea figuri.Mi-e frica sa nu cumva sa fie de la ulei,daca nu atunci de la ce altceva ar putea fi?Va rog sa ma ajutati!Multumesc
- ratoiu2001
- **
- 284 mesaje
- din 28 Sep 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
ratoiu2001
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
ratoiu2001 a scris:Salut.Si eu am fost interesat sa schimb uleiul la cutie si printr-o cautare dintr-un alt motiv, am gasit pe site-ul de la Valvoline, cum ca doar se verifica nivelul la 30.000 km. Iata si dovada :
Acum zic si eu, dar aia de la Valvoline au tot interesul sa spuna ca uleiul lor merge la toate masinile...
Nu pe vinzator il intrebi daca e proaspata marfa...
- ratoiu2001
- **
- 284 mesaje
- din 28 Sep 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
ratoiu2001
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2008
- Mesaj Privat
- serioussam
- **
- 245 mesaje
- din 10 Jun 2008
- Astra 2008 Z14XEP
- Tulcea
serioussam
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
Eu as zice sa nu schimbi uleiul din cutie.
De ce?
M-a mancat pe mine si deoarece aveam prea multi bani , am zis eu sa schimb bujiile, lichidul de frana si daca tot fac asta de ce nu si uleiul din CV.
Prostia mea a fost ca am facut asta...pentru ca desi cu o bujie arsa masina pornea la -24 fara nici o greata, frane aveam si cutia mergea f bine
Dar am fost la cineva am facut o diagnoza si l-am intrebat cam ce ar trebui schimbat la masina...si mi-a recomandat ceea ce am enumerat mai sus.
Bun.
Ideea e ca la o saptamana dupa ce am schimbat uleiul in CV si am facut aprox 1500km, cutia de viteze a inceput sa agate la rece si sa intre putin mai greu in viteze. Dupa ce se incalzea totul era ok.
Am fost inapoi la service...numai ca am ajuns acolo cu motorul cald si nu prea mai facea figuri.
Am dat jos scutul si am observat ca undeva unde cutia are o imbinare(nu cea din cutie si motor), e o imbinare a cutiei efectiv se prelingea ulei rosiatic...de la cutie.
Baietii au completat cu 200g si au curatat bine de tot locul deoarece nu se vedea ok si mi-au zis sa ma duc dupa o saptamana sa ne uitam sa vedem exact de unde curge.
Dar mi-au spus ca trebue data jos cutia ca cel mai porbabil e un simering intre cutie si motor care cedeaza de obicei.
Am zis ca ok.
Intre timp am mai fost eu la un prieten mai vechi, el mecanic foarte priceput la opelurile acelea mai vechi, pina in 2000, dar s-a uitat si la a mea.
A observat si el ca se scurge f putin ulei pe la acea imbinare...el a zis ca "transpira" si a mai completat si el 100ml, facusem vreo 2000km intre timp. De asemenea a strans cu o cheie suruburile de la acea imbinare care erau putin slabite.
Cutia mea tot agata.
Asa ca weekendul acesta cand am fost acasa am fost si am mai luat un litru de ulei ca sa il completez eu.
Ideea e ca la nici unu dintre cele 2 service-uri nu au verificat nivelul de ulei.
La primul, a pus 1.6L pentru ca asa trebuie, si cand a completat a pus 200ml dupa simt sa zicem, si la al doilea la fel
In schimb cand am dat jos roata si am desfacut acel surub sau buson de nivel, uleiul era peste nivel...deci desi acolo la imbinare se vedea ca curge, acea curgere era una f fina si nu pierdusem destul ulei cat sa agate din acest motiv.
Uleiul cu care am completat e ulei GM cumparat de la autoa.ro
Inca nu stiu ce o sa fac...am inteles ca ma costa 6 mil sa dau jos cutia sa vada care e problema, sa vada daca e un simering sau rulment de presiune, ambreiaj etc.
Deci, concluzia: Daca nu aveti probleme cu CV sa nu va apuce naiba sa schimbati uleiul ca eu am intrat intr-o bucurie care s-ar putea sa ma coste 20-30 mil degeaba.
De ce?
M-a mancat pe mine si deoarece aveam prea multi bani , am zis eu sa schimb bujiile, lichidul de frana si daca tot fac asta de ce nu si uleiul din CV.
Prostia mea a fost ca am facut asta...pentru ca desi cu o bujie arsa masina pornea la -24 fara nici o greata, frane aveam si cutia mergea f bine
Dar am fost la cineva am facut o diagnoza si l-am intrebat cam ce ar trebui schimbat la masina...si mi-a recomandat ceea ce am enumerat mai sus.
Bun.
Ideea e ca la o saptamana dupa ce am schimbat uleiul in CV si am facut aprox 1500km, cutia de viteze a inceput sa agate la rece si sa intre putin mai greu in viteze. Dupa ce se incalzea totul era ok.
Am fost inapoi la service...numai ca am ajuns acolo cu motorul cald si nu prea mai facea figuri.
Am dat jos scutul si am observat ca undeva unde cutia are o imbinare(nu cea din cutie si motor), e o imbinare a cutiei efectiv se prelingea ulei rosiatic...de la cutie.
Baietii au completat cu 200g si au curatat bine de tot locul deoarece nu se vedea ok si mi-au zis sa ma duc dupa o saptamana sa ne uitam sa vedem exact de unde curge.
Dar mi-au spus ca trebue data jos cutia ca cel mai porbabil e un simering intre cutie si motor care cedeaza de obicei.
Am zis ca ok.
Intre timp am mai fost eu la un prieten mai vechi, el mecanic foarte priceput la opelurile acelea mai vechi, pina in 2000, dar s-a uitat si la a mea.
A observat si el ca se scurge f putin ulei pe la acea imbinare...el a zis ca "transpira" si a mai completat si el 100ml, facusem vreo 2000km intre timp. De asemenea a strans cu o cheie suruburile de la acea imbinare care erau putin slabite.
Cutia mea tot agata.
Asa ca weekendul acesta cand am fost acasa am fost si am mai luat un litru de ulei ca sa il completez eu.
Ideea e ca la nici unu dintre cele 2 service-uri nu au verificat nivelul de ulei.
La primul, a pus 1.6L pentru ca asa trebuie, si cand a completat a pus 200ml dupa simt sa zicem, si la al doilea la fel
In schimb cand am dat jos roata si am desfacut acel surub sau buson de nivel, uleiul era peste nivel...deci desi acolo la imbinare se vedea ca curge, acea curgere era una f fina si nu pierdusem destul ulei cat sa agate din acest motiv.
Uleiul cu care am completat e ulei GM cumparat de la autoa.ro
Inca nu stiu ce o sa fac...am inteles ca ma costa 6 mil sa dau jos cutia sa vada care e problema, sa vada daca e un simering sau rulment de presiune, ambreiaj etc.
Deci, concluzia: Daca nu aveti probleme cu CV sa nu va apuce naiba sa schimbati uleiul ca eu am intrat intr-o bucurie care s-ar putea sa ma coste 20-30 mil degeaba.
- 26mad
- **
- 453 mesaje
- din 17 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Bucuresti
26mad
- Mesaje scrise: 453
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
madalin25
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 G
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2009
- Mesaj Privat
ciprian25
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2007
- Mesaj Privat
ciprian25
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
salut...am auzit de la un prieten cu o astra g 1.7dti ca i s-a spart cutia de viteze ca a ramas fara ulei si de atunci m-a bagat la banuieli sa imi verific si eu astra h-ul meu.ce trebuie sa fac?sa schimb tot uleiul sau doar sa completez daca este nevoie?cum pot verifica uleiul din cutie si cum se completeaza?multumesc anticipat!