- bx3m
- OP
- 803 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 803
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Am facut si eu o curatare a debitmetrului si am facut apoi si o scanare la motor, in urma careia am obtinut urmatoarele coduri de eroare :
P0380 - Glow Device General Error
(0A) - Not present
P1125 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present
P0110 - Intake Air Temperature Voltage High
(01) - Not present
P0100 - Mass Air Flow Sensor Voltage Low
(02) - Not present
In afara de aceste coduri am observat urmatorele : dupa curatare, masina a tras mai bine, nu atat de bine cum tragea cu debitmetrul cu care am facut proba dar oricum diferenta intre inainte-dupa se simtea. De ieri am observat ca incet-incet se duce iar catre "inainte" (o sa mai vad totusi si dupa-amiaza, ieri am fost 4 insi in masina + 2 bagaje). In principiu, se mai poate salva debitmetrul ?
P.S. Apropo de prima eroare, o am de cand am masina, nu am bujii arse, intotdeauna a pornit exact la sfert de cheie, indiferent de temperatura exterioara.
HELP !
- florindinica
- **
- 66 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
florindinica
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
- cetin
- **
- 186 mesaje
- din 13 Jan 2009
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
cetin
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2009
- Mesaj Privat
- florindinica
- **
- 66 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
florindinica
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- florindinica
- **
- 66 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
florindinica
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
- florindinica
- **
- 66 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
florindinica
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,425 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,425
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- bx3m
- OP
- 803 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 803
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Asa e, am si uitat sa precizez, inainte de scanare ii facusem o proba cu alt debitmetru, deci da ultimele 2 erori sigur sunt de la ala. Dar a 2-a ? Critical system malfunction 2 ? ... ma intreb de la ce o fii ... ce-i aia wastegate valve si ce face ea ? pe unde e pozitionata ? oricum sunt multumit ca desi am spalat motorul, nu am alte erori sau probleme cu masina 😊 oricum, i-am scos calculatorul, i-am imbracat mufele ... deci am pregatit-o un pic pentru spalarea asta, zic eu.
- florindinica
- **
- 66 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
florindinica
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
-Boost Pressure Solenoid Valve Voltage High
-Boost Pressure Solenoid Valve Voltage Low
-Critical system malfunction 1
-Critical system malfunction 2
Eroarea ar aparea cand apar discrepante intre cantitatea de aer calculata de ECU prin intermediul senzorului de presiune din galeria de admisie si volumul de aer masurat de debitmetru
- florindinica
- **
- 66 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
florindinica
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
- florindinica
- **
- 66 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
florindinica
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
Nu pot sa cred ca ai schimbat turbina de 2 ori........cat te-a costat distractia?
- florindinica
- **
- 66 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
florindinica
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
- florindinica
- **
- 66 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
florindinica
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
- bx3m
- OP
- 803 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 803
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- florindinica
- **
- 66 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
florindinica
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat