Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 827
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am facut si eu o curatare a debitmetrului si am facut apoi si o scanare la motor, in urma careia am obtinut urmatoarele coduri de eroare :
P0380 - Glow Device General Error
(0A) - Not present

P1125 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present

P0110 - Intake Air Temperature Voltage High
(01) - Not present

P0100 - Mass Air Flow Sensor Voltage Low
(02) - Not present

In afara de aceste coduri am observat urmatorele : dupa curatare, masina a tras mai bine, nu atat de bine cum tragea cu debitmetrul cu care am facut proba dar oricum diferenta intre inainte-dupa se simtea. De ieri am observat ca incet-incet se duce iar catre "inainte" (o sa mai vad totusi si dupa-amiaza, ieri am fost 4 insi in masina + 2 bagaje). In principiu, se mai poate salva debitmetrul ?
P.S. Apropo de prima eroare, o am de cand am masina, nu am bujii arse, intotdeauna a pornit exact la sfert de cheie, indiferent de temperatura exterioara.
HELP !
Skip ads

  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
salut, legat de 0380 nu sunt neaparat bujiile, ci releul, si eu am aceeasi eroare, ma pregatesc sa cumpar unul nou, legat de eroarea 1125 am citit si eu pe forum si ar fi valva wastegate si eu am aceeasi problema (nerezolvata inca) despre celelate erori nu ma pronunt - despre debitmetru - mai bine iti cumperi un debitmetru nou (380 de lei la Augsburg, Bosch original
  • cetin

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
0110 si 0100 apare de obicei cand scoti mufa de la debitmetru , cel putin la mine asa a fost....Verifica bine mufa debitmetrului sa fie bine bagata ....
  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
si cred ca merg sterse scotand borna de la baterie
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Crezi gresit.
  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
imi asum greseala, rog pe bx3m sa nu ma asculte
  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
pentru bx3m : am aflat si pretul pentru releu bujii incandescente .. 259 lei, pe original
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@dancuciureanu, mie la Y17DT mi se sterg singure erorile daca las un timp masina cu borna de la baterie scoasa.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
BV19MAX, de unde stii? ti se stinge becu'n bord?
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 827
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
cetin a scris:0110 si 0100 apare de obicei cand scoti mufa de la debitmetru , cel putin la mine asa a fost....Verifica bine mufa debitmetrului sa fie bine bagata ....

Asa e, am si uitat sa precizez, inainte de scanare ii facusem o proba cu alt debitmetru, deci da ultimele 2 erori sigur sunt de la ala. Dar a 2-a ? Critical system malfunction 2 ? ... ma intreb de la ce o fii ... ce-i aia wastegate valve si ce face ea ? pe unde e pozitionata ? oricum sunt multumit ca desi am spalat motorul, nu am alte erori sau probleme cu masina Smile oricum, i-am scos calculatorul, i-am imbracat mufele ... deci am pregatit-o un pic pentru spalarea asta, zic eu.
  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
este o intrebare grea, dar in masura in care pot iti raspund, dar tin sa precizez ca nu sunt inginer specialist in motoare sau in turbocompresoare. Am cules si eu dupa forum in disperat de eroarea (1125) care ma chinuie de cateva luni bune, citez acum : La 1125 ai 4 situatii:

-Boost Pressure Solenoid Valve Voltage High
-Boost Pressure Solenoid Valve Voltage Low
-Critical system malfunction 1
-Critical system malfunction 2
Eroarea ar aparea cand apar discrepante intre cantitatea de aer calculata de ECU prin intermediul senzorului de presiune din galeria de admisie si volumul de aer masurat de debitmetru
  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Critical system malfunction 2 : aici este vorba de acea valva wastegate care este blocata pe deschis in corpul turbinei ... explicatie pe care mi-a dat-o un inginer de la service-ul Augsburg
  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
buna seara, eu am rezolvat cu eroarea 1125 care ma chinuia, acum vreo 7 luni am avut probleme cu turbina, am inlocuit-o cu una reconditionata, si mai apoi dupa 3-4 luni a aparut eroarea 1125, adica se aprindea masina cu cheia la 110 km/h. Dupa 2 diagnoze la doua serviceuri diferite cu urmatoarele diagnostice : presiune turbo scazuta si tija wastegate blocata, am decis sa ma duc la cei care care mi-au inlocuit turbina ca doar eram in garantie 12 luni. Acolo dupa peripetii costisitoare am schimbat din nou turbina, si in sfarsit pot merge peste 110 km/h fara sa intre masina in safe mode. Sper sa fi fost de ajutor cuiva ... toate cele bune
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
florindinica a scris:buna seara, eu am rezolvat cu eroarea 1125 care ma chinuia, acum vreo 7 luni am avut probleme cu turbina, am inlocuit-o cu una reconditionata, si mai apoi dupa 3-4 luni a aparut eroarea 1125, adica se aprindea masina cu cheia la 110 km/h. Dupa 2 diagnoze la doua serviceuri diferite cu urmatoarele diagnostice : presiune turbo scazuta si tija wastegate blocata, am decis sa ma duc la cei care care mi-au inlocuit turbina ca doar eram in garantie 12 luni. Acolo dupa peripetii costisitoare am schimbat din nou turbina, si in sfarsit pot merge peste 110 km/h fara sa intre masina in safe mode. Sper sa fi fost de ajutor cuiva ... toate cele bune

Nu pot sa cred ca ai schimbat turbina de 2 ori........cat te-a costat distractia?
  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
daa, de doua ori am schimbat-o, prima data in februarie anul asta, atunci masina avea vreo 144.000 km, am cautat un atelier de reconditionat turbine, am gasit in Chitila, au dat-o jos de pe masina la niste mecanici de curte agreati de patronul atelierului, am platit pt asta 3 milioane, apoi inca 10 milioane o alta turbina cu interior nou, care a tinut ... 7 luni
  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
iar acum vinerea ce a trecut am fost iarasi la ei, am mai platit 3,5 milioane, au dat-o jos, mesterul a bombanit, acuzandu-ma ca n-am schimbat filtrul de aer, si de aia s-a stricat turbina, am sarit si spunandu-i ca baietii care au montat-o, nu au respectat instructiunile care insusi patronul atelierului mi le-a inmanat pe un fluturas, si anume identificarea cauzei care a dus la uzarea palelor turbinei, el spunea ca un graunte de praf iar eu i-am servit-o spunandu- i ca foarte bine poate a fost span ramas pe tubulatura de la prima turbina ... ca sa mai scurtez am dat per total 17,5 milioane ....
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 827
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Nu se poate, refuz sa cred ca mi-a picat si turbina ... mai ales ca dupa ce am curatat debitmetrul trec lejer de 120 pana pe la 160 ... ma gandesc mai degraba ca a fost o eroare legata de faptul ca tocmai deconectasem/conectasem debitmetrul, ca si ultimele 2 erori de fapt ... acum mi-am comandat debimetru, ma duc azi sa-l iau si vedem ce iese. O sa revin cu pareri in vreo 2-3 zile.
  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Asta a fost la mine rezolvarea erorii 1125, am fost ghinionist ca a fost turbina, din ce am citit pe forum cred ca sunt singurul care a platit mai scump rezolvarea erorii 1125, iti doresc succes si s-o scoti cat mai ieftin
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR