- Lang Andras
- OP
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
Nu pot sa ma abtin: cand ceva nu merge, foloseste un ciocan mai mare...
Scuze, dar pe bune, daca doar prin resetare se poate, este interesant cat de departe este reprezentanta si daca au operatia asta descrisa in manualul lor de "operatii sau lucrari taxabile (adica cu pret)" ca unii nu au, si nu te costa nik sau zic ca nu se poate si dai spaga...
Scuze, dar pe bune, daca doar prin resetare se poate, este interesant cat de departe este reprezentanta si daca au operatia asta descrisa in manualul lor de "operatii sau lucrari taxabile (adica cu pret)" ca unii nu au, si nu te costa nik sau zic ca nu se poate si dai spaga...
- Lang Andras
- OP
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
Ma bag si eu in vorba:
am observat si la a mea ca dupa ceva timp acul urca un pic dar turatia ramane la cca 1000. Am uitat de asta si dupa inca vreo cativa km, in care am mers ceva mai "nervos" (ma suparase un tataie), la un stop m-am uitat din nou si revenise la turatia normala.
D-aia zic: ai asteptat destul?
am observat si la a mea ca dupa ceva timp acul urca un pic dar turatia ramane la cca 1000. Am uitat de asta si dupa inca vreo cativa km, in care am mers ceva mai "nervos" (ma suparase un tataie), la un stop m-am uitat din nou si revenise la turatia normala.
D-aia zic: ai asteptat destul?
- jonny
- **
- 483 mesaje
- din 23 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Lang Andras
- OP
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 616 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Lang Andras
- OP
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- jonny
- **
- 483 mesaje
- din 23 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Lang Andras
- OP
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- danutz
- **
- 336 mesaje
- din 02 Feb 2006
- Astra 2008 z16xer
- Bucuresti
danutz
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2006
- Mesaj Privat
odata cu venirea frigului -18 grade a inceput sa stea la 1000 de ture,am lasat-o asa cam 3-4 zile dupa care m-am dus la reprezentanta in buc la di-bas si mi-a pus calc ,nu a gasit nimic dupa care mi-a dat cu un spray la o clapeta nu stiu cum ai zice (sdar scria un baiat mai sus) dupa care mi-a scos borna de la baterie ,si-a revenit foarte frumos ,am intrebat si mi-a spus ca se mai blocheaza din cauza frigului si a murdariei si ca,calculatorul retine de fiecare data ultima pozitie asa ca daca nu se deblocheaza singura ramane la 1000 de ture,nesimtiti aia de la di-bas mi-au luat 1 milion,oricum am un prieten care e mecanic in germania si l-am sunat ,a zis ca este o problema la opel cu aceea clapeta dar sa nu disper ca nu e ceva grav multa bafta fara incidente
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- danutz
- **
- 336 mesaje
- din 02 Feb 2006
- Astra 2008 z16xer
- Bucuresti
danutz
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2006
- Mesaj Privat
- geluadi2000
- **
- 71 mesaje
- din 08 Dec 2005
- Insignia 2018
- Alba iulia
geluadi2000
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alba iulia
- Masina: Insignia 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2005
- Mesaj Privat
Xenomorph
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
- danutz
- **
- 336 mesaje
- din 02 Feb 2006
- Astra 2008 z16xer
- Bucuresti
danutz
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2006
- Mesaj Privat
fratilor am dat un milion prima data si am luat mare teapa ,aseara am desfacut borna de la baterie,am fumat o tigara si a revenit extrem de frumos,yicea cineva ca a curatat acasa ,ei bine cu ce daca e dragut sa ne spuna si unde a curatat,sunt curios cat tine acum de obicei cand sunt temp mari in minus face urat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Hai sa avem un an nou de treaba!
si.. sa incepem cu necunoscutele
Inainte de Craciun am alimentat cu benzina Mol 98, din Cluj. Sambata, cand am ajuns la Brasov, am remarcat ca ralanti-ul statea, frumos, la ~1000 RPM. Asta cu motorul cald, si -9 grade afara.
Bineinteles, am pus tester-ul pe masina, si nu am descoperit nimic anormal, in afara de faptul ca Desired Idle Speed era 1000. Comportamentul era ciudat, in sensul ca daca opream motorul, si il reporneam, ralantiul se stabiliza la ~750, si, cam in 20 secunde, il apuca urcatul. Se cocota la 1000 si statea acolo.
Neintelegand ce se intampla am ingrosat obrazul si, fara sa mai tin cont ca e sambata seara, pe la 10, l-am sunat pe Cuciureanu (Dane, din nou, scuze de bruiaj ). Concluzia a fost sa incerc un reset de ECU. Asa ca masina a stat peste noapte cu borna de la baterie scoasa, etc. A doua zi, dimineata, dupa ce am pus inapoi borna la baterie, si sm asteptat sa se reseteze pozitia clapetei de acceleratie (a propos, cat de tare ar trebui sa se auda? ca eu nu am auzit motorasul...) am lasat motorul sa se incalzeasca la ralanti. Bucurie, ralanti-ul statea la 750.
Dar bucuria a fost de scurta durata, am iesit nitel la drum cu masina, si ralanti-ul a sarit inapoi la 1000
Bun, sunat mecanic, facut programare pe 29. Alimentat din Bv cu Petrom 99 (~30 l), plimbat prin zona, ajuns la Cluj, alimentat din nou cu Petrom de 99, mers la Zalau. In Zalau, surpriza, ralanti-ul s-a intors la ~750 rpm. Sunat mecanic, intrebat "are sens sa mai vin?" (aveam oricum destule planificate), el zice "pai hai cand face", eu "atunci la multi ani sa ai" si gata.
Si acum vine cireasa de pe tort: duminica, mergand la Sibiu, am oprit in Alba, sa alimentez. Din nou benzina de aia scumpa, de la Mol. Si, cand sa plec din pompa, ghiciti cat era ralantiul? 1000 RPM!
Concluzia e clara, exista o legatura intre ralantiul meu di benzina aia de la Mol, dar are cineva idee care e respectiva legatura? Incerc sa inteleg si eu ce se petrece.
si.. sa incepem cu necunoscutele
Inainte de Craciun am alimentat cu benzina Mol 98, din Cluj. Sambata, cand am ajuns la Brasov, am remarcat ca ralanti-ul statea, frumos, la ~1000 RPM. Asta cu motorul cald, si -9 grade afara.
Bineinteles, am pus tester-ul pe masina, si nu am descoperit nimic anormal, in afara de faptul ca Desired Idle Speed era 1000. Comportamentul era ciudat, in sensul ca daca opream motorul, si il reporneam, ralantiul se stabiliza la ~750, si, cam in 20 secunde, il apuca urcatul. Se cocota la 1000 si statea acolo.
Neintelegand ce se intampla am ingrosat obrazul si, fara sa mai tin cont ca e sambata seara, pe la 10, l-am sunat pe Cuciureanu (Dane, din nou, scuze de bruiaj ). Concluzia a fost sa incerc un reset de ECU. Asa ca masina a stat peste noapte cu borna de la baterie scoasa, etc. A doua zi, dimineata, dupa ce am pus inapoi borna la baterie, si sm asteptat sa se reseteze pozitia clapetei de acceleratie (a propos, cat de tare ar trebui sa se auda? ca eu nu am auzit motorasul...) am lasat motorul sa se incalzeasca la ralanti. Bucurie, ralanti-ul statea la 750.
Dar bucuria a fost de scurta durata, am iesit nitel la drum cu masina, si ralanti-ul a sarit inapoi la 1000
Bun, sunat mecanic, facut programare pe 29. Alimentat din Bv cu Petrom 99 (~30 l), plimbat prin zona, ajuns la Cluj, alimentat din nou cu Petrom de 99, mers la Zalau. In Zalau, surpriza, ralanti-ul s-a intors la ~750 rpm. Sunat mecanic, intrebat "are sens sa mai vin?" (aveam oricum destule planificate), el zice "pai hai cand face", eu "atunci la multi ani sa ai" si gata.
Si acum vine cireasa de pe tort: duminica, mergand la Sibiu, am oprit in Alba, sa alimentez. Din nou benzina de aia scumpa, de la Mol. Si, cand sa plec din pompa, ghiciti cat era ralantiul? 1000 RPM!
Concluzia e clara, exista o legatura intre ralantiul meu di benzina aia de la Mol, dar are cineva idee care e respectiva legatura? Incerc sa inteleg si eu ce se petrece.