Producatorul a inclus reglarea lui la fiecare revizie, adica la 30,000km. Noi traind in Romania si tinind la masina nu facem schimbul de ulei+filtru, filtru aer...etc...cind spun ei ci la 10,000 uleiul, filtrul aer il suflam des si la 30,000 il inlocuim...
Verificam sa nu aiba joc (sageata rosie).
In cazul in care este larga se tine de piulita de la manson (sageata galbena) ca sa nu se rotesca si stringem piulita marcata cu sageata rosie. Daca stringeti prea mult ambreiajul va prinde prea jos la pedala si se uzeaza discul, deci se stringe cit sa nu prezinte joc cilindrul (cel cu un M stantat). Ca sa rotiti usor piulita de reglaj se trage de ea sau se impinge putin levierul ambreiajului.
Daca aveti forta in degete nu va trebuie nicio cheie, treaba dureaza citeva secunde.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)