B41VTN
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2006
- Mesaj Privat
buna ziua la toata lumea; am si eu o curiozitate: am un omega b '99 2.0 16v 100 kw ecotec, codul de motor este X20XEV, se poate monta pe acest tip de motor o instalatie turbo? eventual daca stiti ce mai implica aceasta modificare, pe langa partea financiara? sunt convins ca pot gasi si alte masini cu turbo gata instalat, dar de aceasta masina nu am de gand sa ma despart prea curand ... asa ca ... nu ma deranjeaza sa mai bag niste bani in ea; va multumesc anticipat.
B41VTN
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Sunt multe de schimbat in X20XEV pentru a putea functiona in regim turbo si rezultatul va fi un motor mult mai putin fiabil si o gaura de 5-6000 de euro in buzunar. Ai nevoie de alte pistoane , alte biele , alta admisie si alta evacuare , modificari ale sistemului de injectie (adio Euro2)etc. si de mult know-how ca sa nu investesti degeaba.
Cea mai simpla si ieftina si sigura varianta de a creste puterea , daca asta urmaresti , e inlocuirea motorului cu un V6 de 3.0 sau 3.2.
Cea mai simpla si ieftina si sigura varianta de a creste puterea , daca asta urmaresti , e inlocuirea motorului cu un V6 de 3.0 sau 3.2.
B41VTN
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2006
- Mesaj Privat
Senator a scris:Sunt multe de schimbat in X20XEV pentru a putea functiona in regim turbo si rezultatul va fi un motor mult mai putin fiabil si o gaura de 5-6000 de euro in buzunar. Ai nevoie de alte pistoane , alte biele , alta admisie si alta evacuare , modificari ale sistemului de injectie (adio Euro2)etc. si de mult know-how ca sa nu investesti degeaba.
Cea mai simpla si ieftina si sigura varianta de a creste puterea , daca asta urmaresti , e inlocuirea motorului cu un V6 de 3.0 sau 3.2.
Cea mai simpla si ieftina si sigura varianta de a creste puterea , daca asta urmaresti , e inlocuirea motorului cu un V6 de 3.0 sau 3.2.
multumesc pt info, oricum, admisie + evacuare noi ... sunt in plan; partea cu pistoanele si bielele, sincer nu m-am gandit pana acum; despre Euro 2 ... oricum nu e problema ca la mine, pe cartea masinii scrie Euro 3 (nu fara un pic de deranj, e adevarat, dar am avut relatii la rar si masina a fost adusa in noiembrie 2004 din germania); oricum, problema ramane deschisa, continui sa ma interesez pt ca nici sa-mi iau un 3.0 sau 3.2 nu ma incanta; mersi inca o data
- caramidaru.andrei
- *
- 41 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Omega 1995 x20xev
- Iasi
caramidaru.andrei
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
Senator a scris:Sunt multe de schimbat in X20XEV pentru a putea functiona in regim turbo si rezultatul va fi un motor mult mai putin fiabil si o gaura de 5-6000 de euro in buzunar. Ai nevoie de alte pistoane , alte biele , alta admisie si alta evacuare , modificari ale sistemului de injectie (adio Euro2)etc. si de mult know-how ca sa nu investesti degeaba.
Cea mai simpla si ieftina si sigura varianta de a creste puterea , daca asta urmaresti , e inlocuirea motorului cu un V6 de 3.0 sau 3.2.
Cea mai simpla si ieftina si sigura varianta de a creste puterea , daca asta urmaresti , e inlocuirea motorului cu un V6 de 3.0 sau 3.2.
dak fac transplant o sa suporte sasiul?in afara de motorul nou ce mai trebuie?si dak ai zis ca turbo ar ajunge 5-6mii euro,transplantul cat ar costa?
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
- naniacostin
- ****
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
naniacostin a scris:motorul are codul C36GET si nu C36let.iar ce montat se poate monta orice si pe orice.dar cine ar strica un lotus omega sa ii ia motorul si sa-l puna pe o simpla masina de serie cred ca ar fii nebun.mai ales daca ar fii si editie 500.
se mai rastoarna si alea ! despre partea de montat orice pe orice mai greu !teoretic da practic nu !
- naniacostin
- ****
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
mirac
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
- maryus_407
- **
- 73 mesaje
- din 19 Apr 2010
- Tigra 2000 x14xe
- Teleorman
maryus_407
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Teleorman
- Masina: Tigra 2000 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
- nashu_lucian
- **
- 423 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
Se poate pune turbo fara probleme. Costul depinde de performantele pe care le urmaresti. Daca ai in cap sa mergi pe la 500-600 cai atunci intr-adevar trebuie sa umbli in interne (pistoane forjate, biele titan, bolturi chiulasa, garnitura chiulasa, etc). Daca insa vrei sa faci ceva modest ca sa poti folosi masina zi de zi (pentru ca la cealalta varianta este imposibil) atunci te duci undeva pana in 250 cai la motorul tau si nu ai nevoie sa umbli in motor.
Pt cea de a doua varianta ai nevoie de:
- kit turbo - in jur la 1000 euro - ce contine turbina (chinezeasca, buna doar pentru calibrari si probe), intercooler, tevi, furtune, garnituri, pompa cu debit marit etc;
- o turbina ok gen Garett, KKK - pe la 500 euro second;
- un meserias sa ti faca o calibrare - in jur de 300 euro.
La aceasta varianta nu umbli in motor dar mergi cu low boost, maxim 0,6 - 0,7 bari.
Daca vrei sa studiezi problema supraalimentarii iti recomand sa citesti cartea Maximum boost de Corky Bell.
Pt cea de a doua varianta ai nevoie de:
- kit turbo - in jur la 1000 euro - ce contine turbina (chinezeasca, buna doar pentru calibrari si probe), intercooler, tevi, furtune, garnituri, pompa cu debit marit etc;
- o turbina ok gen Garett, KKK - pe la 500 euro second;
- un meserias sa ti faca o calibrare - in jur de 300 euro.
La aceasta varianta nu umbli in motor dar mergi cu low boost, maxim 0,6 - 0,7 bari.
Daca vrei sa studiezi problema supraalimentarii iti recomand sa citesti cartea Maximum boost de Corky Bell.
- alinmuresan
- **
- 339 mesaje
- din 24 Nov 2008
- Valcea
alinmuresan
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2008
- Mesaj Privat
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat