Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • B41VTN

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2006

  • Mesaj Privat
buna ziua la toata lumea; am si eu o curiozitate: am un omega b '99 2.0 16v 100 kw ecotec, codul de motor este X20XEV, se poate monta pe acest tip de motor o instalatie turbo? eventual daca stiti ce mai implica aceasta modificare, pe langa partea financiara? sunt convins ca pot gasi si alte masini cu turbo gata instalat, dar de aceasta masina nu am de gand sa ma despart prea curand ... asa ca ... nu ma deranjeaza sa mai bag niste bani in ea; va multumesc anticipat.
Skip ads

  • B41VTN

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2006

  • Mesaj Privat
p.s. asta ar fi "pacientu"

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Sunt multe de schimbat in X20XEV pentru a putea functiona in regim turbo si rezultatul va fi un motor mult mai putin fiabil si o gaura de 5-6000 de euro in buzunar. Ai nevoie de alte pistoane , alte biele , alta admisie si alta evacuare , modificari ale sistemului de injectie (adio Euro2)etc. si de mult know-how ca sa nu investesti degeaba.

Cea mai simpla si ieftina si sigura varianta de a creste puterea , daca asta urmaresti , e inlocuirea motorului cu un V6 de 3.0 sau 3.2.
  • B41VTN

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Senator a scris:Sunt multe de schimbat in X20XEV pentru a putea functiona in regim turbo si rezultatul va fi un motor mult mai putin fiabil si o gaura de 5-6000 de euro in buzunar. Ai nevoie de alte pistoane , alte biele , alta admisie si alta evacuare , modificari ale sistemului de injectie (adio Euro2)etc. si de mult know-how ca sa nu investesti degeaba.

Cea mai simpla si ieftina si sigura varianta de a creste puterea , daca asta urmaresti , e inlocuirea motorului cu un V6 de 3.0 sau 3.2.





multumesc pt info, oricum, admisie + evacuare noi ... sunt in plan; partea cu pistoanele si bielele, sincer nu m-am gandit pana acum; despre Euro 2 ... oricum nu e problema ca la mine, pe cartea masinii scrie Euro 3 Laughing (nu fara un pic de deranj, e adevarat, dar am avut relatii la rar si masina a fost adusa in noiembrie 2004 din germania); oricum, problema ramane deschisa, continui sa ma interesez pt ca nici sa-mi iau un 3.0 sau 3.2 nu ma incanta; mersi inca o data
  • caramidaru.andrei

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Senator a scris:Sunt multe de schimbat in X20XEV pentru a putea functiona in regim turbo si rezultatul va fi un motor mult mai putin fiabil si o gaura de 5-6000 de euro in buzunar. Ai nevoie de alte pistoane , alte biele , alta admisie si alta evacuare , modificari ale sistemului de injectie (adio Euro2)etc. si de mult know-how ca sa nu investesti degeaba.

Cea mai simpla si ieftina si sigura varianta de a creste puterea , daca asta urmaresti , e inlocuirea motorului cu un V6 de 3.0 sau 3.2.


dak fac transplant o sa suporte sasiul?in afara de motorul nou ce mai trebuie?si dak ai zis ca turbo ar ajunge 5-6mii euro,transplantul cat ar costa?
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
poti sa ai pui chip dar depinde de comp de bord..se poate mari cu aproximativ 30-40 de cai!si costa pana in 250 euro
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
oare merge pus motor de lotus omega ala c36let?asta facand abstractie totala de partea finaciara Very Happy
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
motorul are codul C36GET si nu C36let.iar ce montat se poate monta orice si pe orice.dar cine ar strica un lotus omega sa ii ia motorul si sa-l puna pe o simpla masina de serie cred ca ar fii nebun.mai ales daca ar fii si editie 500.
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
naniacostin a scris:motorul are codul C36GET si nu C36let.iar ce montat se poate monta orice si pe orice.dar cine ar strica un lotus omega sa ii ia motorul si sa-l puna pe o simpla masina de serie cred ca ar fii nebun.mai ales daca ar fii si editie 500.

se mai rastoarna si alea ! despre partea de montat orice pe orice mai greu !teoretic da practic nu !
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
si daca s-ar rasturna cu masina caroseria se gaseste ffff usor cu max 300e.omega sunt garla.un lotus omega inseamna motorul nu caroseria!
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
naniacostin a scris:si daca s-ar rasturna cu masina caroseria se gaseste ffff usor cu max 300e.omega sunt garla.un lotus omega inseamna motorul nu caroseria!

stiu dar ar arata mai frumos intr-o caroserie de omega b eventual facelift .
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Caroserie de Opel Lotus-Omega cu 300 de euro ? Hmm...cumpar 10 bucati pe loc daca stiti vreo sursa. Wink
  • ZRM

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
subscriu:))
  • mirac

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
oare ar merge un motor turbo de pe calibra de 2000 cm si 204 cai.e cel cu 6 trepte de viteza.si cu cip tuning sa il duci pe la 250 cp.o chiar asa de rau ?
  • maryus_407

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Tigra 2000 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am vazut eu pe unul care a luat un motor de omega lotus a si l-a pous pe b a iesit super eu daca as avea posibilitate as pune unul 2.0 turbo dupa astra bertone practic e tot un ecotec 2.0 dar in regim turbo

Se pare ca tipul a luat si cutia dupa lotus are 6 trepte acuma
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
asa da!
poi numai pe loganuri sa se puna motoare vr6 in ro
pe mine ma bate gandul sa ma apuc de un vauxhall 3.2 v6 si sa-i inmultesc herghelia Smile
  • blanarugh

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Se poate pune turbo fara probleme. Costul depinde de performantele pe care le urmaresti. Daca ai in cap sa mergi pe la 500-600 cai atunci intr-adevar trebuie sa umbli in interne (pistoane forjate, biele titan, bolturi chiulasa, garnitura chiulasa, etc). Daca insa vrei sa faci ceva modest ca sa poti folosi masina zi de zi (pentru ca la cealalta varianta este imposibil) atunci te duci undeva pana in 250 cai la motorul tau si nu ai nevoie sa umbli in motor.
Pt cea de a doua varianta ai nevoie de:
- kit turbo - in jur la 1000 euro - ce contine turbina (chinezeasca, buna doar pentru calibrari si probe), intercooler, tevi, furtune, garnituri, pompa cu debit marit etc;
- o turbina ok gen Garett, KKK - pe la 500 euro second;
- un meserias sa ti faca o calibrare - in jur de 300 euro.
La aceasta varianta nu umbli in motor dar mergi cu low boost, maxim 0,6 - 0,7 bari.
Daca vrei sa studiezi problema supraalimentarii iti recomand sa citesti cartea Maximum boost de Corky Bell.
  • alinmuresan

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
putin probabil sa ajunga in 250 de cai fara sa schimbe prin interior.
  • blanarugh

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pana in 250 cai; Oricum nu este o stiinta exacta deoarece depinde de set-up-ul ales, calibrare, etc.
Cu aceleasi modificari la acelasi motor scoti 200 de cai cu o mapa safe dar poti sa scoti 300 cu o mapa mai brutala deci....
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR