- auras.tl11
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Mai 2008
- Vectra 1997 17 td
- Constanta
auras.tl11
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 17 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2008
- Mesaj Privat
salut
Am si eu un Opel vectra B '96, motor 1.7 td (isuzu), si nu are putere deloc. cum a dat de panta s-a ingenunchiat. am avut ceva probleme cu furtunul de la intercooler la evacuare, l-am schimbat dar nu e nici o diferenta. ce parere aveti sa fie turbo infundat sau nu functioneaza deloc? ori asa sunt motoarele acestea mai puturoase? din cate stiu eu are 90 "cai" si zilele trecute am condus un vectra c cu 105 "cai" si m-i s-a parut de 10 ori mai puternic. astfel m-am pus pe treba cu a mea sa vad de ce este asa "puturoasa". ce ma sfatuiti?
multumesc!
Am si eu un Opel vectra B '96, motor 1.7 td (isuzu), si nu are putere deloc. cum a dat de panta s-a ingenunchiat. am avut ceva probleme cu furtunul de la intercooler la evacuare, l-am schimbat dar nu e nici o diferenta. ce parere aveti sa fie turbo infundat sau nu functioneaza deloc? ori asa sunt motoarele acestea mai puturoase? din cate stiu eu are 90 "cai" si zilele trecute am condus un vectra c cu 105 "cai" si m-i s-a parut de 10 ori mai puternic. astfel m-am pus pe treba cu a mea sa vad de ce este asa "puturoasa". ce ma sfatuiti?
multumesc!
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Recent discutam cu cineva ca a desfundat catalizatorul si restul tobelor, la aceiasi masina, problema disparand
Mai incearca sa schimbi si filtrele, desi nu prea as crede.
Turbo se duce si gata, chiar daca ai mizerie pe galerii pierderea de putere nu ar trebui sa fie asa mare
Desfa tobele si curatele, mai ales catalizatorul
Mai incearca sa schimbi si filtrele, desi nu prea as crede.
Turbo se duce si gata, chiar daca ai mizerie pe galerii pierderea de putere nu ar trebui sa fie asa mare
Desfa tobele si curatele, mai ales catalizatorul
- auras.tl11
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Mai 2008
- Vectra 1997 17 td
- Constanta
auras.tl11
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 17 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2008
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Recent discutam cu cineva ca a desfundat catalizatorul si restul tobelor, la aceiasi masina, problema disparand
Mai incearca sa schimbi si filtrele, desi nu prea as crede.
Turbo se duce si gata, chiar daca ai mizerie pe galerii pierderea de putere nu ar trebui sa fie asa mare
Desfa tobele si curatele, mai ales catalizatorul
Mai incearca sa schimbi si filtrele, desi nu prea as crede.
Turbo se duce si gata, chiar daca ai mizerie pe galerii pierderea de putere nu ar trebui sa fie asa mare
Desfa tobele si curatele, mai ales catalizatorul
merci de sfat! filtrele sunt schimbate de curand, cat despre tobe ele saracele sunt de cand e masina o sa incerc sa le curat. dar daca le scot de tot si ii fac o proba fara ele, merge? cum as putea sa imi dau seama ca turbo e defect definitv fara sa apelez la un tester? si daca sunteti amabili cei care aveti acelas motor sa-mi spuneti cum se comporta la voi?
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
sodo
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2006
- Mesaj Privat
- auras.tl11
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Mai 2008
- Vectra 1997 17 td
- Constanta
auras.tl11
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 17 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dumicris1979
- *
- 47 mesaje
- din 10 Nov 2007
- Astra 2008
- Bucuresti
dumicris1979
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2007
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Eu am acelasi motor dar pe un Astra, motorul are 82CP nu 90 si surpriza @CATA26BCN nu are debitmetru.
Pot fi mai multe cauze ca motorul nu are putere, mai ales in rampa:
- pompa de injectie nu mai baga presiunea necesara;
- sistem de admisie aer murdar sau trage aer fals, neetans (rezonator-filtru-turbina-intercooler);
- sistem de evacuare infundat (tobe, catalizator);
- compresiea.
Trebuie eliminate pe rand de la cele mai putin costisitoare la cele mai costisitoare, si asa poti incepe cu sistemul de admisie il desfaci il cureti verifici daca nu trage aer fals, cureti tuburile de legatura dintre rezonator - filtru - turbina - intercooler si motor, verifici ca intercooleru sa fie etans si sa nu fie infundat murdar.
Verifici sistemul de evacuare sa nu fie infundat, eventual il cureti.
Verifici sistemul de alimentare cu motorina sa nu fie murdar, sa nu prinda aer (filtru sa fie curat) pompa sa bage presiune cat rebuie, sa nu fie pompa dereglata din debit.
Verifici si compresia sa fie egala pe toti cilindrii si sa se incadreze in prescriptii.
Ca pentru inceput poti sa verifici etansietatea sistemului de admisie si sa il si cureti cu aceasta ocazie (prin interior ai sa fii uimit ce gasesti acolo).
Mai este o chichita este un furtunas care pleaca de pe capacul de la chiuloasa si intra in racordul dintre filtru de aer si turbina, ala se mai infunda la un timp, curata furtunasul ala si capacul de pe chiuloasa (desfaci usor suruburile il dai jos si ai sa fii uimit ce ai sa gasesti acolo)
Spor la treaba!
Pot fi mai multe cauze ca motorul nu are putere, mai ales in rampa:
- pompa de injectie nu mai baga presiunea necesara;
- sistem de admisie aer murdar sau trage aer fals, neetans (rezonator-filtru-turbina-intercooler);
- sistem de evacuare infundat (tobe, catalizator);
- compresiea.
Trebuie eliminate pe rand de la cele mai putin costisitoare la cele mai costisitoare, si asa poti incepe cu sistemul de admisie il desfaci il cureti verifici daca nu trage aer fals, cureti tuburile de legatura dintre rezonator - filtru - turbina - intercooler si motor, verifici ca intercooleru sa fie etans si sa nu fie infundat murdar.
Verifici sistemul de evacuare sa nu fie infundat, eventual il cureti.
Verifici sistemul de alimentare cu motorina sa nu fie murdar, sa nu prinda aer (filtru sa fie curat) pompa sa bage presiune cat rebuie, sa nu fie pompa dereglata din debit.
Verifici si compresia sa fie egala pe toti cilindrii si sa se incadreze in prescriptii.
Ca pentru inceput poti sa verifici etansietatea sistemului de admisie si sa il si cureti cu aceasta ocazie (prin interior ai sa fii uimit ce gasesti acolo).
Mai este o chichita este un furtunas care pleaca de pe capacul de la chiuloasa si intra in racordul dintre filtru de aer si turbina, ala se mai infunda la un timp, curata furtunasul ala si capacul de pe chiuloasa (desfaci usor suruburile il dai jos si ai sa fii uimit ce ai sa gasesti acolo)
Spor la treaba!
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- auras.tl11
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Mai 2008
- Vectra 1997 17 td
- Constanta
auras.tl11
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 17 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2008
- Mesaj Privat
salut eu nu prea am avut timp sa ma ocup dar o sa ma apuc sa verific tot cam tot ce ati spus voi si va multumesc tuturor de sfaruri cat despre debitmetru catalin are dreptate nici motoru meu nu are debitmetru tipul de motor in talon e (x17td )si are 60kw la 4400turati in cai nu stiu exact eu totusi tind sa cred ca nu are putere din cauza la turbo nu lucreaza o saverific pe rand si va anunt
Bampi
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2005
- Mesaj Privat
- auras.tl11
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Mai 2008
- Vectra 1997 17 td
- Constanta
auras.tl11
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 17 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2008
- Mesaj Privat
mai vin cu o rugaminte la voi sa cred ca intradevar e turbo la mine cand o acelerez chiar si la 3000 de ture si apas pe furtunu de la turbo abia se simte ca se umfla e tot moale din alte discuti am inteles ca la aprox 1800 de ture el trebuia sa se umfle sa fie tare daca turbo lucreaza , va rog cei care aveti motor ca al meu sa verificati daca la voi furtunu se intareste la 1600 de ture si daca cineva poate sa ma ajute cu o schema a motorului sa vad si sa pot intelege unde sunt sondele lamda sa vad daca are valva ai de care se vorbeste pe aici sa le curat si pe ele
- auras.tl11
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Mai 2008
- Vectra 1997 17 td
- Constanta
auras.tl11
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 17 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2008
- Mesaj Privat
- attila682002
- *
- 8 mesaje
- din 06 Mai 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
attila682002
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2008
- Mesaj Privat
Bampi
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2005
- Mesaj Privat
- attila682002
- *
- 8 mesaje
- din 06 Mai 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
attila682002
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Mircea[SB]
- ***
- 676 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Sibiu
Mircea[SB]
- Mesaje scrise: 676
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
daca vreti sa verificati turbosuflanta e mult mai simplu altfel, nu cum zice lumea ca trebe sa se intareasca furtunul care merge de la intercooler la motor. foarte frumos desfaceti furtunul respectiv de la un capat, dati drumul la motor si cand il accelerati (sa treaca de 2000 de ture) si puneti mana sa vedeti daca sufla aer pe furtunul care iese din intecooler (cam aceeasi putere ca la un feohn de uscat parul)
succes.
apropo daca nu iti merge turbosuflanta verifica sa nu iti fie blocat axul. se poate verifica la fel de simplu.
pentru mai multe detalii scrie aici in continuare ca o sa te lamuresc cum pot
succes.
apropo daca nu iti merge turbosuflanta verifica sa nu iti fie blocat axul. se poate verifica la fel de simplu.
pentru mai multe detalii scrie aici in continuare ca o sa te lamuresc cum pot
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
dc esti din oras,constanta,oti veni la intilnire si ne uitam la ea sa vedem ce se poate face.inre timp verifica turbina.da jos furtunul de pe admisia de aer si ezi dc se invirte axul turbinei.vezi sa nu ai vreun furtun craat sau chiar filtrul de aer murdar.sa nu ai aspiratia obturata,sa nu ai axul membranei waste-gate blocat.sint multe de verificat.