- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
si ploua bine.am dat jos fisa centrala de pe delcou si surpriza scinteie ioc.
am tractat masina acasa.am desfacut delcoul am curatat fisele tot degeaba .
banuiesc modulul de aprindere din delcou sau bobina de inductie.
cu care sa incep ?
a mai schimbat cineva modulul?
pareri?
- pattila
- **
- 211 mesaje
- din 03 Feb 2005
- Zafira 2001 z22se
- Bihor
pattila
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2001 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2005
- Mesaj Privat
- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
bobina din delcou= 2 pini(fir verde si si alb)dispusa circular pe axa deasupra moduluilui de aprindere.(cred ca este un senzor magnetic hall)??
- ToX
- ****
- 1,272 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,272
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Jacks
- **
- 175 mesaje
- din 21 Mai 2005
- Oradea
Jacks
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Oradea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2005
- Mesaj Privat
- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
nu stiu daca se poate spune ca o boala,mie cel putin nu mi s-a stricat inca niciodata si am facut 40000Km eu.nici inainte nucred ca a fost schimbat vreodata.este aprope dreptunghiular si are 3 mufe pe pini
multam ptr sfaturile de demontare si proba cu un alt modul de la un preieten dar cind ti-am citit mesajul masina deja mergea.
defect:modul aprindere
am pus unul HELLA (germany scria pe fata si ASSY in USA pe spate)=155 RON.Radiatorul se "unge" cu vaselina siliconica (care era in pachet) si apoi se string suruburile.
cu acesta ocazie am mai facut urmatoarele:
curatat capac delcou pe interior (contacte distributie)
curatat pipa distributie
curatat contacte fise bujii si contact central
am vrut sa schimb si bobina din delcou dar nu am avut rabdare sa- l demontez de pe ax.
momentan functineaza OK.La demontare am insemnat pozitia delcoului si tot asa l-am pus inapoi.
intrebare :
Mai este nevoie de o re-reglare a avansului(pe tester)?
luni poate voi pune niste poze
- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Jacks
- **
- 175 mesaje
- din 21 Mai 2005
- Oradea
Jacks
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Oradea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2005
- Mesaj Privat
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
nu am sudat nimic.S-a stricat in timp ce masina mergea.
un modul GM original=4-5mil lei
- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
OK .multam.Ma gindem ca mai trebiue sa dau 40-80lei la reglaj
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
la pagina 262 e o schema a conexiunilor modulului de aprindere, iar la pagina 307 e explicat modul de control al avansului:
"Modulul de aprindere electronica EST furnizeaza la ECM un semnal de referinta când motorul se roteste. Când turatia motorului este sub 400 RPM, modulul controleaza avansul la aprindere. Când turatia motorului depaseste 400 RPM, ECM aplica o tensiune de 5V liniei bypass pentru a comuta controlul avansului la ECM. [...]"
merita citit, avand explicatii foarte detaliate.
- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
la pagina 262 e o schema a conexiunilor modulului de aprindere, iar la pagina 307 e explicat modul de control al avansului:
"Modulul de aprindere electronica EST furnizeaza la ECM un semnal de referinta când motorul se roteste. Când turatia motorului este sub 400 RPM, modulul controleaza avansul la aprindere. Când turatia motorului depaseste 400 RPM, ECM aplica o tensiune de 5V liniei bypass pentru a comuta controlul avansului la ECM. [...]"
merita citit, avand explicatii foarte detaliate.
subscriu:Am gasit ceva f asemanator pe net in limba engleza.
danisibiu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2007
- Mesaj Privat