Mishu05
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 2.5TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
Am achizitionat un Omega cu motor de 2.5 TD si cand am vrut sa ii fac schimbul de ulei am descoperit ca lipseste busonul de scurgere fiind
inlocuit cu un fel de peticeala de aluminiu + mastic rosu de etanseizare. Urmeaza sa:
1. cumpar un capac de baie nou -> cat o costa oare? banuiesc ca destul de mult..
2. desfac capacul si sa ii fac un buson nou.
In ambele cazuri ma intereseaza daca exista garnitura respectiva sau pun fara grija doar mastic?
Multumesc !
Am achizitionat un Omega cu motor de 2.5 TD si cand am vrut sa ii fac schimbul de ulei am descoperit ca lipseste busonul de scurgere fiind
inlocuit cu un fel de peticeala de aluminiu + mastic rosu de etanseizare. Urmeaza sa:
1. cumpar un capac de baie nou -> cat o costa oare? banuiesc ca destul de mult..
2. desfac capacul si sa ii fac un buson nou.
In ambele cazuri ma intereseaza daca exista garnitura respectiva sau pun fara grija doar mastic?
Multumesc !
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
Mishu05
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 2.5TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
Mishu05, surubul (busonul) cu tot cu garnitura, noi, nu ar trebui sa fie mai mult de 30-50 lei. In poza, cifrele alea la "Range" sint seria motorului. Ar trebui sa o gasesti in CIV, chiar linga tipul motorului.
Daca au peticit pe acolo, probabil ai si filetul pe baie facut varza. Vezi cum il refaci. Probabil nu se va potrivi busonul original si va trebui sa improvizezi ceva si tu.
Daca au peticit pe acolo, probabil ai si filetul pe baie facut varza. Vezi cum il refaci. Probabil nu se va potrivi busonul original si va trebui sa improvizezi ceva si tu.
Mishu05
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 2.5TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am fost cu ea la service. Am schimbat uleiul + filtru de ulei si daca tot eram acolo am schimbat si filtrul de motorina. Chinuiala mare cu ambele, destul de bine bagate printre alte piese/furtune/cabluri. Cost total: 400 000 manopera, 150 000 spaga , 430 000 un filtru nou de ulei ca ala pe care il cumparasem nu se potrivea ( asta e se mai intampla si accidente, bine ca il aveau aia la service ,a m avut mare noroc + fond de siguranta la mine). Operatiunea relativ complexa , au scos uleiul cu pompa , pe la joja. Am bagat cam 6 l de ulei.
Acum explicatia ( si daca sunteti posesori de Omega cu motor de 2.5 mare-mare atentie). Capacul ala de la baia de ulei este mare si lung, se continua de-a lungul motorului pe cutia de viteze. Daca vrei sa il dai jos fara sa ridici un pic motorul ( cam 8-10cm estimez eu) nu reusesti doar desfacand suruburile pt ca e bagat dupa un fel de "jug" din caroserie, o bara metalica care leaga lateralele masinii pe dedesubt si nu poate fi scos de acolo fara sa ridici motorul.
Capacul de la baia mea in zona busonului de scurgere ulei s-a facut....praf. Aparent e reparat bine, nu am scurgeri de ulei, e ok. Insa acum am un singur gand: SCUT. Neaparat scut ca daca loveste o piatra ceva acolo..e prapad. Nu numai piesa respectiva cat si alte piese din jur..furtune de exemplu.
Acum am o alte 2 mici probleme:
1. Masina mea porneste super usor in 50% din cazuri adica dau cheie, astept sa se stinga becurile, dau contact la maxim si apas un pic acceleratia si porneste INSTANT. In restul de 50% din cazuri..dureaza cam 3-4-5-6 secunde timp in care tot imping in cheie..si imping..si car-car-car-car..si porneste. Am observat ca mai degraba la rece porneste usor...nu e cam ciudat?
2. Cand schimb vitezele se aprinde becul ala portocaliu din bord ( check engine cred, e si pe Omega A cu acelasi desen) Nu intotdeauna..din observatii se aprinde cand e la turatii mai mici un pic dar nu e regula. Daca e turata mai tare nu prea se aprinde...repet astea sunt strict din observatii.
A mai patin cineva asa ?
Acum explicatia ( si daca sunteti posesori de Omega cu motor de 2.5 mare-mare atentie). Capacul ala de la baia de ulei este mare si lung, se continua de-a lungul motorului pe cutia de viteze. Daca vrei sa il dai jos fara sa ridici un pic motorul ( cam 8-10cm estimez eu) nu reusesti doar desfacand suruburile pt ca e bagat dupa un fel de "jug" din caroserie, o bara metalica care leaga lateralele masinii pe dedesubt si nu poate fi scos de acolo fara sa ridici motorul.
Capacul de la baia mea in zona busonului de scurgere ulei s-a facut....praf. Aparent e reparat bine, nu am scurgeri de ulei, e ok. Insa acum am un singur gand: SCUT. Neaparat scut ca daca loveste o piatra ceva acolo..e prapad. Nu numai piesa respectiva cat si alte piese din jur..furtune de exemplu.
Acum am o alte 2 mici probleme:
1. Masina mea porneste super usor in 50% din cazuri adica dau cheie, astept sa se stinga becurile, dau contact la maxim si apas un pic acceleratia si porneste INSTANT. In restul de 50% din cazuri..dureaza cam 3-4-5-6 secunde timp in care tot imping in cheie..si imping..si car-car-car-car..si porneste. Am observat ca mai degraba la rece porneste usor...nu e cam ciudat?
2. Cand schimb vitezele se aprinde becul ala portocaliu din bord ( check engine cred, e si pe Omega A cu acelasi desen) Nu intotdeauna..din observatii se aprinde cand e la turatii mai mici un pic dar nu e regula. Daca e turata mai tare nu prea se aprinde...repet astea sunt strict din observatii.
A mai patin cineva asa ?
- ciubiwrx
- **
- 129 mesaje
- din 13 Mai 2007
- Omega 2000 X25TD
- Alta tara
ciubiwrx
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 2000 X25TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
salut.Si eu am un motor x2.5dt din 2000, si la fel problemecu pornirea la cald.La service mi-au zis ca e "boala" la omega cu motor 2.5 td, cica ceva dereglari la pompa de injectie.Eu tind sa cred totusi ca e un senzor de temperatura.Am observat ca daca se aprinde becul de incalzire la bujii porneste la "sfert de cheie"
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut. aceeasi problema o am si eu . x25dt .la cald nu vrea sa mai porneasca. cica treb schimbat capu hidraulic la pompa si ala costa 13600000. fain nu ? dar poti sa i torni o sticla cu apa rece pe pompa si o ia sigur. am testat chestia asta . pana la urma am sa schimb si piesa asta . dar cat va merge oare ?
stedy78
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 xtd25
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
sal . sa zic ca l schimb capu ala hidraulic la urma urmei . cam cati kilometri este gatantat ca o sa functioneze ? merge 50 000 km si dupa aia iar o iau de la capat ? e enervant rau lucru asta cu pornirea la cald. acu pe timp de iarna o ia mai bine ca e frig si se raceste repede motoru. dar treb schimbat neaparat . apropo am inteles ca are leg si cu consumu . e adevarat oare ? daca l schimb ia mai putin ? trage mai bine motoru se simte vreo diferenta ? intreb pt ca nu ma dau banii afara din casa ! PA !
- Edy
- **
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
Buna , nu cumpara o baie noua ! cauta un tarod de filetat M14 + o garnitura de cupru potrivita la un surub de 14 mm .
Cauta un surub nou de M14 lung de 15 mm ,taie un filet nou in locul celui vechi care era de 12mm, cu tarodul si gata . Daca ai un garaj cu "firma sus " roaga sa stranga acest surub cu o cheie dinamometrica cu momentul de 7-8 N.
Succes
Cauta un surub nou de M14 lung de 15 mm ,taie un filet nou in locul celui vechi care era de 12mm, cu tarodul si gata . Daca ai un garaj cu "firma sus " roaga sa stranga acest surub cu o cheie dinamometrica cu momentul de 7-8 N.
Succes
- Edy
- **
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
- ciubiwrx
- **
- 129 mesaje
- din 13 Mai 2007
- Omega 2000 X25TD
- Alta tara
ciubiwrx
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 2000 X25TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
in legatura cu pornirea la cald am gasit pe un forum frantuzesc discutii si acolo solutia era o cutie electronica ce rezolva problema.Eram mai multi ce o montasera si ziceau ca merge.Va dau linkul http://cgi.ebay.fr/RELAIS-S...dZ1QQcmdZViewItem
eu inca nu am incercat,urmeaza sa fac o revizie la motor si daca mai are problemele la pornire o sa comand si va tin la curent
eu inca nu am incercat,urmeaza sa fac o revizie la motor si daca mai are problemele la pornire o sa comand si va tin la curent
Mishu05
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 2.5TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
Avand in vedere ca eu am initiat topicul ..e normal sa povestesc ce s-a mai intamplat. Un singur cuvant: bateria.
Am pus o Caranda de 80Ah si merge de pe 15-16 decembrie fara nici o problema inclusiv stat 4 nopti pe un drum de munte acoperita de zapada si pornit din prima . Se pare ca in cazul meu deocamdata nu am probleme cu acel cap hidraulic..
Am pus o Caranda de 80Ah si merge de pe 15-16 decembrie fara nici o problema inclusiv stat 4 nopti pe un drum de munte acoperita de zapada si pornit din prima . Se pare ca in cazul meu deocamdata nu am probleme cu acel cap hidraulic..
- Edy
- **
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
C R Y
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Omega 1994 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
salutare
am si eu un omega 2,5td.
eu nu am deloc probleme la pornire la cald si la rece.
dar am alte probleme:in relantiu motorul are rateuri,pana la 2000de ture nu imi merge bine.de la 2000 de ture in sus nu are absolut nimica.efectiv nu prea pot circula incet cu ea.oare ce poate avea?
testerul nu arata nimic.
ar fi pompa?
sau ceva senzor?
asa imi merge deja mai mult de un an.
nu se schimba absolut nimic la ea.cateodata isi mai revine la normal.
am si eu un omega 2,5td.
eu nu am deloc probleme la pornire la cald si la rece.
dar am alte probleme:in relantiu motorul are rateuri,pana la 2000de ture nu imi merge bine.de la 2000 de ture in sus nu are absolut nimica.efectiv nu prea pot circula incet cu ea.oare ce poate avea?
testerul nu arata nimic.
ar fi pompa?
sau ceva senzor?
asa imi merge deja mai mult de un an.
nu se schimba absolut nimic la ea.cateodata isi mai revine la normal.
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
C R Y
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Omega 1994 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
elena
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1998 2,5 TDS tip VB 41B
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
Mishu05 a scris:Salutare,
Am achizitionat un Omega cu motor de 2.5 TD si cand am vrut sa ii fac schimbul de ulei am descoperit ca lipseste busonul de scurgere fiind
inlocuit cu un fel de peticeala de aluminiu + mastic rosu de etanseizare. Urmeaza sa:
1. cumpar un capac de baie nou -> cat o costa oare? banuiesc ca destul de mult..
2. desfac capacul si sa ii fac un buson nou.
In ambele cazuri ma intereseaza daca exista garnitura respectiva sau pun fara grija doar mastic?
Multumesc !
Am achizitionat un Omega cu motor de 2.5 TD si cand am vrut sa ii fac schimbul de ulei am descoperit ca lipseste busonul de scurgere fiind
inlocuit cu un fel de peticeala de aluminiu + mastic rosu de etanseizare. Urmeaza sa:
1. cumpar un capac de baie nou -> cat o costa oare? banuiesc ca destul de mult..
2. desfac capacul si sa ii fac un buson nou.
In ambele cazuri ma intereseaza daca exista garnitura respectiva sau pun fara grija doar mastic?
Multumesc !
pune garnitura de cupru de 2,5 mm