Mishu05
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 2.5TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am achizitionat un Omega cu motor de 2.5 TD si cand am vrut sa ii fac schimbul de ulei am descoperit ca lipseste busonul de scurgere fiind
inlocuit cu un fel de peticeala de aluminiu + mastic rosu de etanseizare. Urmeaza sa:
1. cumpar un capac de baie nou -> cat o costa oare? banuiesc ca destul de mult..
2. desfac capacul si sa ii fac un buson nou.
In ambele cazuri ma intereseaza daca exista garnitura respectiva sau pun fara grija doar mastic?
Multumesc !
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
Mishu05
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 2.5TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Daca au peticit pe acolo, probabil ai si filetul pe baie facut varza. Vezi cum il refaci. Probabil nu se va potrivi busonul original 😢 si va trebui sa improvizezi ceva si tu.
Mishu05
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 2.5TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
Acum explicatia ( si daca sunteti posesori de Omega cu motor de 2.5 mare-mare atentie). Capacul ala de la baia de ulei este mare si lung, se continua de-a lungul motorului pe cutia de viteze. Daca vrei sa il dai jos fara sa ridici un pic motorul ( cam 8-10cm estimez eu) nu reusesti doar desfacand suruburile pt ca e bagat dupa un fel de "jug" din caroserie, o bara metalica care leaga lateralele masinii pe dedesubt si nu poate fi scos de acolo fara sa ridici motorul.
Capacul de la baia mea in zona busonului de scurgere ulei s-a facut....praf. Aparent e reparat bine, nu am scurgeri de ulei, e ok. Insa acum am un singur gand: SCUT. Neaparat scut ca daca loveste o piatra ceva acolo..e prapad. Nu numai piesa respectiva cat si alte piese din jur..furtune de exemplu.
Acum am o alte 2 mici probleme:
1. Masina mea porneste super usor in 50% din cazuri adica dau cheie, astept sa se stinga becurile, dau contact la maxim si apas un pic acceleratia si porneste INSTANT. In restul de 50% din cazuri..dureaza cam 3-4-5-6 secunde timp in care tot imping in cheie..si imping..si car-car-car-car..si porneste. Am observat ca mai degraba la rece porneste usor...nu e cam ciudat?
2. Cand schimb vitezele se aprinde becul ala portocaliu din bord ( check engine cred, e si pe Omega A cu acelasi desen) Nu intotdeauna..din observatii se aprinde cand e la turatii mai mici un pic dar nu e regula. Daca e turata mai tare nu prea se aprinde...repet astea sunt strict din observatii.
A mai patin cineva asa ?
- ciubiwrx
- **
- 129 mesaje
- din 13 Mai 2007
- Omega 2000 X25TD
- Alta tara
ciubiwrx
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 2000 X25TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
stedy78
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 xtd25
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Edy
- **
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
Cauta un surub nou de M14 lung de 15 mm ,taie un filet nou in locul celui vechi care era de 12mm, cu tarodul si gata . Daca ai un garaj cu "firma sus " roaga sa stranga acest surub cu o cheie dinamometrica cu momentul de 7-8 N.
Succes
- Edy
- **
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
- ciubiwrx
- **
- 129 mesaje
- din 13 Mai 2007
- Omega 2000 X25TD
- Alta tara
ciubiwrx
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 2000 X25TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
eu inca nu am incercat,urmeaza sa fac o revizie la motor si daca mai are problemele la pornire o sa comand si va tin la curent 😊
Mishu05
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 2.5TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am pus o Caranda de 80Ah si merge de pe 15-16 decembrie fara nici o problema inclusiv stat 4 nopti pe un drum de munte acoperita de zapada si pornit din prima . Se pare ca in cazul meu deocamdata nu am probleme cu acel cap hidraulic..😊
- Edy
- **
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
C R Y
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Omega 1994 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
am si eu un omega 2,5td.
eu nu am deloc probleme la pornire la cald si la rece.
dar am alte probleme:in relantiu motorul are rateuri,pana la 2000de ture nu imi merge bine.de la 2000 de ture in sus nu are absolut nimica.efectiv nu prea pot circula incet cu ea.oare ce poate avea?
testerul nu arata nimic.
ar fi pompa?
sau ceva senzor?
asa imi merge deja mai mult de un an.
nu se schimba absolut nimic la ea.cateodata isi mai revine la normal.
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
C R Y
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Omega 1994 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
elena
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1998 2,5 TDS tip VB 41B
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am achizitionat un Omega cu motor de 2.5 TD si cand am vrut sa ii fac schimbul de ulei am descoperit ca lipseste busonul de scurgere fiind
inlocuit cu un fel de peticeala de aluminiu + mastic rosu de etanseizare. Urmeaza sa:
1. cumpar un capac de baie nou -> cat o costa oare? banuiesc ca destul de mult..
2. desfac capacul si sa ii fac un buson nou.
In ambele cazuri ma intereseaza daca exista garnitura respectiva sau pun fara grija doar mastic?
Multumesc !
pune garnitura de cupru de 2,5 mm