- MEnache987
- OP
- 10 mesaje
- din 03 Dec 2023
MEnache987
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2023
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Am o nelamurire la un astra h din 2005, 1.9, 150 de cai. Din luna august incoace am schimbat clapeta de acceleratie, un furtun de la turbo, egr(din pacate cel nou cumparat ii dadea masinii un mers catastrofal, si anume, ca mergea in suturi rau de tot si am fost nevoit sa pun la loc egr ul vechi + partea electronica de la alt egr) si acuma recent electrovalva turbo. Ideea este ca masina trage “aproape” normal dupa un mic lag la 2000 si un pic de ture si are un suierat ciudat cand ma duc in 3000-4000 de ture.
Pe tester nu apare nimic momentan, iar mecanicul meu zice sa nu fie din cauza geometriei turbo.
Masina nu are filtru de particule si am si tijele swirl anulate prin intermediul unor dopuri. Masina mergand de cativa ani, cand normal, cand limitat(masina rula limitata in 3200 de turatii si se misca incredibil de incet, practic nu puteai sa bagi intr o depasire, de exemplu)acele tije am inteles ca s au gripat si o sa isi revina la un moment dat(sper).
Initial masina se limita in 3200 de ture si nu avea deloc vlaga in mers. Daca o opream isi revenea si asa mai departe.
Ma intereseaza daca a mai trecut vreunul dintre voi prin aceste simptome…
Masina are in jur de 364k de km.
Va multumesc!
Update: aparent daca fortez masina in treapta a 4-a pana la 120km/h intr o depasire, sa zicem, imi apare masina cu cheita in bord si se limiteaza si trebuie sa o opresc ca sa si revina. Dupa testul cu pedale apare eroarea ecn 02345b, iar din cate stiu este o eroare pe electrovalva turbo facandu si overboost…
Sa fie din cauza turbinei ? pentru ca nu vreau sa o reconditionez si sa nu fie nici aceasta cauza.
MODEL: Opel Astra H caravan 2005
MOTOR: 1.9, 150 cp, z19dth
Am o nelamurire la un astra h din 2005, 1.9, 150 de cai. Din luna august incoace am schimbat clapeta de acceleratie, un furtun de la turbo, egr(din pacate cel nou cumparat ii dadea masinii un mers catastrofal, si anume, ca mergea in suturi rau de tot si am fost nevoit sa pun la loc egr ul vechi + partea electronica de la alt egr) si acuma recent electrovalva turbo. Ideea este ca masina trage “aproape” normal dupa un mic lag la 2000 si un pic de ture si are un suierat ciudat cand ma duc in 3000-4000 de ture.
Pe tester nu apare nimic momentan, iar mecanicul meu zice sa nu fie din cauza geometriei turbo.
Masina nu are filtru de particule si am si tijele swirl anulate prin intermediul unor dopuri. Masina mergand de cativa ani, cand normal, cand limitat(masina rula limitata in 3200 de turatii si se misca incredibil de incet, practic nu puteai sa bagi intr o depasire, de exemplu)acele tije am inteles ca s au gripat si o sa isi revina la un moment dat(sper).
Initial masina se limita in 3200 de ture si nu avea deloc vlaga in mers. Daca o opream isi revenea si asa mai departe.
Ma intereseaza daca a mai trecut vreunul dintre voi prin aceste simptome…
Masina are in jur de 364k de km.
Va multumesc!
Update: aparent daca fortez masina in treapta a 4-a pana la 120km/h intr o depasire, sa zicem, imi apare masina cu cheita in bord si se limiteaza si trebuie sa o opresc ca sa si revina. Dupa testul cu pedale apare eroarea ecn 02345b, iar din cate stiu este o eroare pe electrovalva turbo facandu si overboost…
Sa fie din cauza turbinei ? pentru ca nu vreau sa o reconditionez si sa nu fie nici aceasta cauza.
MODEL: Opel Astra H caravan 2005
MOTOR: 1.9, 150 cp, z19dth
- Mr.Opel
- Admin
- 2,374 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,374
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
MEnache987 a scris:Dupa testul cu pedale apare eroarea ecn 02345b, iar din cate stiu este o eroare pe electrovalva turbo facandu si overboost…
Sa fie din cauza turbinei ? pentru ca nu vreau sa o reconditionez si sa nu fie nici aceasta cauza.
Sa fie din cauza turbinei ? pentru ca nu vreau sa o reconditionez si sa nu fie nici aceasta cauza.
Ar putea sa te ajute mesajul asta:
VMihailCapita a scris:Salutare. M-am confruntat si eu cu aceasta eroare ecn 02345. Dupa reconditionare turbo, electrovalva noua, la un mecanic, am mers la altul care a desfacut toata admisia. Incepand din Egr pana la intrarea in admisie totul era infundat. Simtome lipsa putere, in sarcina sau dupa 3000 de ture limp mode, tester ecn 02345 Overbosst positive. Acum masina e la curatat toata mazga din tubulatura plus admisia. Revin cu rezultate dupa manopera.
Rezultate wow. Alta masina. Demaraj cum trebuie si forta pe toata plaja de turatie. In concluzie Ecn 02345 se verifica prima data admisia sa fie libera si curata, doi electrovalva turbo, trei Egr si ultima turbina
Rezultate wow. Alta masina. Demaraj cum trebuie si forta pe toata plaja de turatie. In concluzie Ecn 02345 se verifica prima data admisia sa fie libera si curata, doi electrovalva turbo, trei Egr si ultima turbina
din discutia Cod eroare ECN02345A dupa curatare admisie
Recomand cautari pe forum dupa codul de eroare pana iti raspunde cineva mai priceput.
LE: si discutia asta e relevanta: Eroare P0234 5B dar positive deviation vectra c z19dt 2004
- MEnache987
- OP
- 10 mesaje
- din 03 Dec 2023
MEnache987
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2023
- Mesaj Privat
Iti multumesc de raspuns!
Ideea este ca parca totul devine taraganat, ba e aia, ba e ailalta. E tipul de mecanic care se ia numai dupa ce ii spune testerul. Masina de cand mi a schimbat el egr ul, are acest lag la putere vreo 2-2.5 secunde pana simt puterea de la pedala…
O sa ii sugerez si aceasta idee cu admisia.
Pana una, alta, masina este la schimbat de filtre si bujii momentan…
Ideea este ca parca totul devine taraganat, ba e aia, ba e ailalta. E tipul de mecanic care se ia numai dupa ce ii spune testerul. Masina de cand mi a schimbat el egr ul, are acest lag la putere vreo 2-2.5 secunde pana simt puterea de la pedala…
O sa ii sugerez si aceasta idee cu admisia.
Pana una, alta, masina este la schimbat de filtre si bujii momentan…
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- MEnache987
- OP
- 10 mesaje
- din 03 Dec 2023
MEnache987
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2023
- Mesaj Privat
Ma gandeam sa facem proba cu o alta turbina, sa vedem ce si cum. Ideea este ca masina din 2019 mergea cand normal, cand on limp mode pana sa dau de acest mecanic. Si de aici parca s au tinut lant problemele.
Schimba clapeta ca e plina de ulei, dupa du te la cineva sa iti anuleze tijele swirl din soft, dupa apare buba cu egr ul. Aici chiar nu inteleg cum este posibil ca un egr de la magnetti nou la 450 de lei sa se comporte de maniera aceea…masina mergea in suturi/rateuri rau de tot cu piesa noua, dar macar cand o calcai pleca nene. Acuma cu egr vechi format din 2 parti sa mearga asa, pentru ca de la egr a inceput sa se comporte ciudat, si anume, lagul la accelerare de vreo 2-2.5 secunde…
Si ulterior a schimbat 2 electrovalve sh si acuma ideea cu geometria turbo, asa-zisa, ultima solutie.
Ca sa numai zic de faptul ca bara fata e prinsa intr o negresa(neavand o clema de prindere intr o parte) si vopsita peste si am inteles ca se da bara jos cand o sa demonteze turbina.
Schimba clapeta ca e plina de ulei, dupa du te la cineva sa iti anuleze tijele swirl din soft, dupa apare buba cu egr ul. Aici chiar nu inteleg cum este posibil ca un egr de la magnetti nou la 450 de lei sa se comporte de maniera aceea…masina mergea in suturi/rateuri rau de tot cu piesa noua, dar macar cand o calcai pleca nene. Acuma cu egr vechi format din 2 parti sa mearga asa, pentru ca de la egr a inceput sa se comporte ciudat, si anume, lagul la accelerare de vreo 2-2.5 secunde…
Si ulterior a schimbat 2 electrovalve sh si acuma ideea cu geometria turbo, asa-zisa, ultima solutie.
Ca sa numai zic de faptul ca bara fata e prinsa intr o negresa(neavand o clema de prindere intr o parte) si vopsita peste si am inteles ca se da bara jos cand o sa demonteze turbina.
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- MEnache987
- OP
- 10 mesaje
- din 03 Dec 2023
MEnache987
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2023
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- MEnache987
- OP
- 10 mesaje
- din 03 Dec 2023
MEnache987
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2023
- Mesaj Privat
- MEnache987
- OP
- 10 mesaje
- din 03 Dec 2023
MEnache987
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2023
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- MEnache987
- OP
- 10 mesaje
- din 03 Dec 2023
MEnache987
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2023
- Mesaj Privat
Tocmai de la schimbat de filtre si bujii am luat o
Ramane pentru ianuarie sa vedem daca asta e buba.
Intrebare: credeti ca se poate demonta turbina fara sa fie data jos bara fata ? (am explicat mai sus ce si cum. bara fata dupa ce am luat o nu avea o clema de prindere in lateral, iar cand am revopsit o, mi a bagat o negresa si a dat cu chit peste)
Se poate trage de ea intr o parte astfel incat sa fie data jos turbina ?
Ramane pentru ianuarie sa vedem daca asta e buba.
Intrebare: credeti ca se poate demonta turbina fara sa fie data jos bara fata ? (am explicat mai sus ce si cum. bara fata dupa ce am luat o nu avea o clema de prindere in lateral, iar cand am revopsit o, mi a bagat o negresa si a dat cu chit peste)
Se poate trage de ea intr o parte astfel incat sa fie data jos turbina ?
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- MEnache987
- OP
- 10 mesaje
- din 03 Dec 2023
MEnache987
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2023
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- MEnache987
- OP
- 10 mesaje
- din 03 Dec 2023
MEnache987
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2023
- Mesaj Privat
Salutare! Revin cu update legat de situatia masinii.
Pana la urma a fost de vina turbina. Acuma se misca normal, doar ca intra turbina la 2100-2200~ si nu stiu daca e normal. Mecanicul zice ca asa intra de acuma incolo pt ca eu aveam geometria variabila a turbinei blocata si de aia tragea de pe la 1900 turatii… dar intr a 4 la 120 km/h intra in limp mode…acuma numai face treaba asta din fericire. Si acuma intrebarea mea este, se poate face ceva in legatura cu cuplarea turbinei cum era inainte ? Adica sa intre turbina normal ? La 1900-2000 de ture.
Am si un video cu testul turbinei in care se vede ca de la 2100-2200 intra turbina…dar as avea nevoie de un site de unde sa ii fac upload, daca ma puteti ajuta.
Ca idee, numai scot in jur de 9 sec acuma la 0-100, ci un 9,5 as zice
Pana la urma a fost de vina turbina. Acuma se misca normal, doar ca intra turbina la 2100-2200~ si nu stiu daca e normal. Mecanicul zice ca asa intra de acuma incolo pt ca eu aveam geometria variabila a turbinei blocata si de aia tragea de pe la 1900 turatii… dar intr a 4 la 120 km/h intra in limp mode…acuma numai face treaba asta din fericire. Si acuma intrebarea mea este, se poate face ceva in legatura cu cuplarea turbinei cum era inainte ? Adica sa intre turbina normal ? La 1900-2000 de ture.
Am si un video cu testul turbinei in care se vede ca de la 2100-2200 intra turbina…dar as avea nevoie de un site de unde sa ii fac upload, daca ma puteti ajuta.
Ca idee, numai scot in jur de 9 sec acuma la 0-100, ci un 9,5 as zice
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- MEnache987
- OP
- 10 mesaje
- din 03 Dec 2023
MEnache987
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2023
- Mesaj Privat
https://files.fm/u/qk2hztcrbd
Am atasat mai sus video-ul testului de pe turbina. Poate ma lamuriti voi ce indica acele valori...
Am atasat mai sus video-ul testului de pe turbina. Poate ma lamuriti voi ce indica acele valori...