Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • MEnache987

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Am o nelamurire la un astra h din 2005, 1.9, 150 de cai. Din luna august incoace am schimbat clapeta de acceleratie, un furtun de la turbo, egr(din pacate cel nou cumparat ii dadea masinii un mers catastrofal, si anume, ca mergea in suturi rau de tot si am fost nevoit sa pun la loc egr ul vechi + partea electronica de la alt egr) si acuma recent electrovalva turbo. Ideea este ca masina trage “aproape” normal dupa un mic lag la 2000 si un pic de ture si are un suierat ciudat cand ma duc in 3000-4000 de ture.
Pe tester nu apare nimic momentan, iar mecanicul meu zice sa nu fie din cauza geometriei turbo.
Masina nu are filtru de particule si am si tijele swirl anulate prin intermediul unor dopuri. Masina mergand de cativa ani, cand normal, cand limitat(masina rula limitata in 3200 de turatii si se misca incredibil de incet, practic nu puteai sa bagi intr o depasire, de exemplu)acele tije am inteles ca s au gripat si o sa isi revina la un moment dat(sper).
Initial masina se limita in 3200 de ture si nu avea deloc vlaga in mers. Daca o opream isi revenea si asa mai departe.
Ma intereseaza daca a mai trecut vreunul dintre voi prin aceste simptome…
Masina are in jur de 364k de km.
Va multumesc!

Update: aparent daca fortez masina in treapta a 4-a pana la 120km/h intr o depasire, sa zicem, imi apare masina cu cheita in bord si se limiteaza si trebuie sa o opresc ca sa si revina. Dupa testul cu pedale apare eroarea ecn 02345b, iar din cate stiu este o eroare pe electrovalva turbo facandu si overboost…
Sa fie din cauza turbinei ? pentru ca nu vreau sa o reconditionez si sa nu fie nici aceasta cauza.


MODEL: Opel Astra H caravan 2005
MOTOR: 1.9, 150 cp, z19dth
Skip ads

  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
MEnache987 a scris:Dupa testul cu pedale apare eroarea ecn 02345b, iar din cate stiu este o eroare pe electrovalva turbo facandu si overboost…
Sa fie din cauza turbinei ? pentru ca nu vreau sa o reconditionez si sa nu fie nici aceasta cauza.


Ar putea sa te ajute mesajul asta:
VMihailCapita a scris:Salutare. M-am confruntat si eu cu aceasta eroare ecn 02345. Dupa reconditionare turbo, electrovalva noua, la un mecanic, am mers la altul care a desfacut toata admisia. Incepand din Egr pana la intrarea in admisie totul era infundat. Simtome lipsa putere, in sarcina sau dupa 3000 de ture limp mode, tester ecn 02345 Overbosst positive. Acum masina e la curatat toata mazga din tubulatura plus admisia. Revin cu rezultate dupa manopera.

Rezultate wow. Alta masina. Demaraj cum trebuie si forta pe toata plaja de turatie. In concluzie Ecn 02345 se verifica prima data admisia sa fie libera si curata, doi electrovalva turbo, trei Egr si ultima turbina

din discutia Cod eroare ECN02345A dupa curatare admisie

Recomand cautari pe forum dupa codul de eroare pana iti raspunde cineva mai priceput.


LE: si discutia asta e relevanta: Eroare P0234 5B dar positive deviation vectra c z19dt 2004
  • MEnache987

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Iti multumesc de raspuns!
Ideea este ca parca totul devine taraganat, ba e aia, ba e ailalta. E tipul de mecanic care se ia numai dupa ce ii spune testerul. Masina de cand mi a schimbat el egr ul, are acest lag la putere vreo 2-2.5 secunde pana simt puterea de la pedala…
O sa ii sugerez si aceasta idee cu admisia.
Pana una, alta, masina este la schimbat de filtre si bujii momentan…
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu as zice ca masina ar trebuis a mearga la schimbat mecanicul...
  • MEnache987

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Ma gandeam sa facem proba cu o alta turbina, sa vedem ce si cum. Ideea este ca masina din 2019 mergea cand normal, cand on limp mode pana sa dau de acest mecanic. Si de aici parca s au tinut lant problemele.
Schimba clapeta ca e plina de ulei, dupa du te la cineva sa iti anuleze tijele swirl din soft, dupa apare buba cu egr ul. Aici chiar nu inteleg cum este posibil ca un egr de la magnetti nou la 450 de lei sa se comporte de maniera aceea…masina mergea in suturi/rateuri rau de tot cu piesa noua, dar macar cand o calcai pleca nene. Acuma cu egr vechi format din 2 parti sa mearga asa, pentru ca de la egr a inceput sa se comporte ciudat, si anume, lagul la accelerare de vreo 2-2.5 secunde…
Si ulterior a schimbat 2 electrovalve sh si acuma ideea cu geometria turbo, asa-zisa, ultima solutie.
Ca sa numai zic de faptul ca bara fata e prinsa intr o negresa(neavand o clema de prindere intr o parte) si vopsita peste si am inteles ca se da bara jos cand o sa demonteze turbina.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Magnetti sunt (re)cunoscuti pentru calitatea slaba a pieselor.
Pe viitor sa tii minte asta. Nu iti iei bobine / egr-uri / senzori de la Magnetti, ca ai sanse mari sa fie bani aruncati degeaba
  • MEnache987

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Bine de stiut. Nu inteleg totusi de ce el mi a zis ca a montat si magnetti si nu a avut probleme cu ele…
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pentru cã trebuia sã te convingã...
Din 20 de chestii montate o fi fost una magneti și deh "sunt bune cã nu a fost probleme cu ele șefu"...
Facet la senzori, magnetti la bobine, EGR, senzori, termostat; vernet sau calorstat nici nu vreau sã aud...
Acum fiecare pe banii lui face cum crede!
  • MEnache987

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Pai nu ca nu am luat o prin intermediul lui, am luat o de la un magazin in care aveam incredere…
  • MEnache987

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Azi am luat masina si a zis ca mi a curatat admisia cand mi a schimbat clapeta de acceleratie in septembrie. Si pe tester imi da acuma geometria turbo, deci eu zic ca este ultima hiba de rezolvat…
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Odatã cu geometria nu ar strica și schimbul de ulei și filtru de ulei.
  • MEnache987

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Tocmai de la schimbat de filtre si bujii am luat o Smile
Ramane pentru ianuarie sa vedem daca asta e buba.
Intrebare: credeti ca se poate demonta turbina fara sa fie data jos bara fata ? (am explicat mai sus ce si cum. bara fata dupa ce am luat o nu avea o clema de prindere in lateral, iar cand am revopsit o, mi a bagat o negresa si a dat cu chit peste)
Se poate trage de ea intr o parte astfel incat sa fie data jos turbina ?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
depinde de cat de mari maini are mecanicul tau
Mie un mecanic mi-a schimbat modulul de afl (pozitionat sub far) cu masina pe elevator, si o surubelnita foarte lunga. Eu niciodata nu am reusit sa fac asa ceva, decat dand jos bara si scotand farul de pe masina, da' el, cu manuta lui mica...
  • MEnache987

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Intrebare: Daca am dopuri de anulare a clapetei montate pe galeria de admisie, se mai poate da jos galeria de admisie pentru curatare ?

Sarbatori fericite!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Da.
  • MEnache987

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Salutare! Revin cu update legat de situatia masinii.
Pana la urma a fost de vina turbina. Acuma se misca normal, doar ca intra turbina la 2100-2200~ si nu stiu daca e normal. Mecanicul zice ca asa intra de acuma incolo pt ca eu aveam geometria variabila a turbinei blocata si de aia tragea de pe la 1900 turatii… dar intr a 4 la 120 km/h intra in limp mode…acuma numai face treaba asta din fericire. Si acuma intrebarea mea este, se poate face ceva in legatura cu cuplarea turbinei cum era inainte ? Adica sa intre turbina normal ? La 1900-2000 de ture.
Am si un video cu testul turbinei in care se vede ca de la 2100-2200 intra turbina…dar as avea nevoie de un site de unde sa ii fac upload, daca ma puteti ajuta.
Ca idee, numai scot in jur de 9 sec acuma la 0-100, ci un 9,5 as zice
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cu un op-com verifici presiune aer ceruta si presiune actuala si daca sunt apropiate valorile ( faci un test prelungit pe cativa km, cu variatii de turatie) atunci turbina iti functioneaza corect asa cum i se cere in harta de injectie. Eu mai degraba asta as verifica, sa fi fost in situatia ta.
  • MEnache987

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2023

  • Mesaj Privat
https://files.fm/u/qk2hztcrbd

Am atasat mai sus video-ul testului de pe turbina. Poate ma lamuriti voi ce indica acele valori...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR