Buna seara, in timpul mersului, la o viteza de 90-100km/h motorul se opreste doar atunci cand incep sa franez, fie pe liber fie cu ambreiajul la podea. Motorul se opreste foarte silentios, abia imi dau seama dupa martori, o scurta zmucitura apoi vad martorii in bord..Incerc sa dau la automat, porneste doar daca fac pedala pe acceleratie. Masina porneste la sfert, la pornire nu am nicio problema, doar in timpul franarii usor agresive la viteza de 90-100km/h. Masina sta bine la relantiu, am fost la service.. mi s-a zis ca bujiile sunt de vina, intr-adevar pline de ulei, le-am schimbat, niciun rezultat. O cunostinta e de parere ca de vina este pompa de benzina, la scurt timp inainte de problema am alimentat dintr-un loc unde nu o mai facusem pana atunci. Testerul nu indica nicio eroare, pseudo-agrafa nu indica nicio eroare.. la service mi-au zis ca daca nu bujiile sunt de vina, atunci "cred" ca ar fi de vina un anune senzor de pe vibrochen si ca mai bine schimb motorul, replica, care m-a facut sa nu mai calc pe acolo. Orice sugestie/parere va rog e binevenita, inainte sa ma apuc sa investeac as vrea sa am o idee, multumesc anticipat.
MODEL: Opel Astra G 1.6 8V
MOTOR: 1.6 8V
CODURI EROARE: .
LOCATIE: Craiova
Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Parere cam SF, dar na, deschid eu sezonul la pareri:
- presupun ca in momentul in care se manifesta, esti in treapta 4 sau 5 de viteza, incearca si pe loc, sa pui in acea treapta de viteza si sa calci si frana, ma gandesc ca nu cumva timoneria, cautatorul si toate celelalte, sa deranjeze ceva din instalatia electrica;
- cu motorul pornit, pe loc, sa misti de el (de motor) inspre fața masinii, tot la probleme pe instalatia electrica ma gandesc, in momentul unei astfel de miscari:
- cu motorul pornit, pe loc, sa misti inspre fața masinii, de diferite componente care s-ar putea misca, din inertie, in dinamica evenimentulul acela. Si chiar sa misti si de partile mai lungi ale instalatiei electrice, care nu sunt fixate de un suport.
Nu.. niciun rezultat, astazi am observat mergand constant la o viteza de 60km/h masina a inceput sa mearga in suturi ca si cum as lua piciorul de pe acceleratie si l-as pune inapoi.. tind sa cred ca e vorba de pompa de benzina.. insa ce ma lasa nedumerit e faptul ca masina porneste ok si pompa se aude la fel de ok..
Am mai incercat pseudo-agrafa, niciun rezultat insa nu stiu ce mi-a venit sa tin apasat pe butonul de resetat trip-ul sau cum se scrie.. in loc sa-mi reseteze "insp" mi-a aratat un cod, 0341.1. Eu l-am interpretat ca si 0341 care este senzor ax cu came. Intrebarea este daca acel loc este destinat afisarii erorilor sau doar imi fac eu filme..?
Este benzinar aspirat, nu are vacuum cu pompa sau altele.
Sã blindeze EGR dar bine nu aburealã, lasa mufa conectatã și gata. Daca ECU uita sa redeschidã injectoarele abia atunci de vãzut SW ambreiaj frana și asta mai ales daca are CC.
Salut, cam tarziu dar merita pentru cineva care se va confrunta pe viitor cu problema aceasta, dupa vizite la n service-uri si chiar la opel problema ar fi fost ECU, mi s-a zis sa schimb sau sa repar ECU pentru remedierea problemelor iar eu nu am fost de acord nici pana in momentul de fata.. pana azi, noaptea trecuta mai exact cand am descoperit singur problema. Am avut luminile pe pozitie, fara ca cheia sa fie in contact, am apasat din greseala frana moment in care s-au aprins toti martorii in bord si pompa de benzina cupla, masina se comporta cand apasam frana ca si cum ar fi cheia pe ultima pozitie, nu ma intrebati cum si de ce.. dupa ce am schimbat un bec ars pe spate, frana nu mai activa toti martorii din bord cand era pe pozitie si astazi, exact acum am ajuns acasa, masina nu mai prezinta simptome, franat de 3 ori la viteza de 90-100km/h cu motorul cald si masina merge exact ca inainte.. deci rezolvarea problemei.. nu o am, doar am schimbat un bec, eu presuoun ca e vorba de un scurt undeva anume, dar nu stiu daca un scurt poate provoca oprirea motorului si ce legatura are pedala de frana cu asta.. pentru mine ramane un mister.
Va multumesc pentru sfaturi si pareri, o sa mai fac investigatii legat de treaba aceasta si daca aflu ceva concret voi posta pentru ca am vazut foarte multe probleme de genul fara raspuns.
Din pacate, atunci cand conditiile defectului nu pot fi reproduse/recreate si in prezenta celui care incearca depanarea ... uneori se mai intampla ca imaginatia acelui "depanator" (indiferent cat de bun ar fi el), sa fie depasita de realitate.
Dupa ultima descriere, pare sa fie vorba despre un bec din stopurile spate, cu "doua filamente", bec de pozitie si frana, la care, cumva, s-a intrerupt contactul de masa si deci, +12V de pe circuitul de frana, ar fi ajuns pe circuitul de +12V pentru luminile de parcare (pozitii) si invers.
Acum, daca acest comportament ar fi normal in cazul unui astfel de defect, nu stiu.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.