dedant68
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Dambovita
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2019
- Mesaj Privat
Incerc-o si pe asta, dar folosind testerul pentru resetat senzori pe care l-ai cumparat:
1.Frana de mana activa
2. Buton ON activ/ DIC functioneaza ( normal cu apasare frana), tu esti la volan
3. Apesi butoanele de LOCK si UNLOCK ale telecomenzii in acelasi timp pentru 5 -7 secunde pentru a incepe TPMS-modul de invatare
4. Un bip de doua ori te anunta ca incepe modul de invatare. Folosesti semnalizatorul de directie pentru a face setarea la fiecare roata
5. Cu testerul te duci la fiecare roata si testerul indreptate spre valva, apesi si eliberezi butonul de activare al testerului( incepi cu roata fata stanga)
1.Frana de mana activa
2. Buton ON activ/ DIC functioneaza ( normal cu apasare frana), tu esti la volan
3. Apesi butoanele de LOCK si UNLOCK ale telecomenzii in acelasi timp pentru 5 -7 secunde pentru a incepe TPMS-modul de invatare
4. Un bip de doua ori te anunta ca incepe modul de invatare. Folosesti semnalizatorul de directie pentru a face setarea la fiecare roata
5. Cu testerul te duci la fiecare roata si testerul indreptate spre valva, apesi si eliberezi butonul de activare al testerului( incepi cu roata fata stanga)
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
dedant68
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Dambovita
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2019
- Mesaj Privat
Da, dar cand toate componentele sistemului sunt compatibile/recunoscute de BCM. La peste 40 Km/h si 10 min de mers, senzorii sunt recunoscuti de modul si se citeste informatia transmisa de ei. Ceva nu functioneaza corect, in astfel de situatii de fac resetari / sistemul sa recunoasca prin comenzi manuale senzorii. Am lucrat cu senzori universali care au fost recunoscuti rapid la BMW si RENAULT
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
dedant68
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Dambovita
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2019
- Mesaj Privat
Pot ramane reziduri fine de cauciuc la resapare, de asemenea, pasta in exces pentru imbinarea pe janta a anvelopei pe care o aplica vulcanizatorul, dauneaza senzorilor de presiune. Pasta se poate depune sub presiune pe fata activa a senzorul si acesta nu mai citeste corect presiunea. Trebuie verificati cu atentie si senzorii, daca bateria este OK si daca emit semnal de 433Mhz pentru a fi citit de modulul electronic.
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
mimititi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2016
- Mesaj Privat
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
salut
scuze de intarziere pentru raspuns cauciucurile de iarna sunt pe jenti de 16 de tabla si cele de vara sunt pe jenti de 17 originale
pentru iarna am vrut cauciucuri cu nervuri agresive pentru ca locul de parcare se afla intr-o zona greu accesibila si pot ramane suspendat in zapada iar cele resapate au nervurile aproape duble la inaltime cred ca problema ramane la senzori baterie cred
scuze de intarziere pentru raspuns cauciucurile de iarna sunt pe jenti de 16 de tabla si cele de vara sunt pe jenti de 17 originale
pentru iarna am vrut cauciucuri cu nervuri agresive pentru ca locul de parcare se afla intr-o zona greu accesibila si pot ramane suspendat in zapada iar cele resapate au nervurile aproape duble la inaltime cred ca problema ramane la senzori baterie cred
mabusca
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2016
- Mesaj Privat
Va salut.
Am o Ampera din 2012 si de ceva timp am probleme cu consola centrala, se tot reseteaza.
Din cauza aceasta nu mai pot intra in meniu, se intrerupe camera pe spate.... si tot ce tine de aceasta consola.
Am fost la Radacini B-dul Timisoara si mi-au transmis ca ma costa 18000Ron....
A mai avut cineva aceasta problema?
Mulțumesc
Am o Ampera din 2012 si de ceva timp am probleme cu consola centrala, se tot reseteaza.
Din cauza aceasta nu mai pot intra in meniu, se intrerupe camera pe spate.... si tot ce tine de aceasta consola.
Am fost la Radacini B-dul Timisoara si mi-au transmis ca ma costa 18000Ron....
A mai avut cineva aceasta problema?
Mulțumesc
dedant68
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Dambovita
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2019
- Mesaj Privat
gigiseri
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Ilfov
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
pai Ampera nu are un motor cu combustie interna? ba are deci este hibrid. Cand va fi cum este Tesla atunci este electrica, in rest...
https://www.autoverificate.r...a-sh-opel-ampera/ un mic material sa de edifici
https://www.autoverificate.r...a-sh-opel-ampera/ un mic material sa de edifici
gigiseri
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Ilfov
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
Mi-e greu sa citesc un articol scris gresit gramatical, isi pierde toata valoarea. Ampera foloseste motorul termic doar ca generator, nu participa efectiv la tractiunea masinii, indiferent de viteza cu care mergi (nicio masina hibrid nu se comporta asa). Apoi - din prima parte a articolului scrie ca francezii au cumparat tehnologia Opel - gresit. Ampera este masina construita de GM la Detroit folosind o tehnologie care se numeste: Voltec, ale carei patente au ramas la GM si care se folosesc in continuare la Chevrolet BOLT sau BOLT EUV. Le mai regasesti si la Ampera-e, care nu se mai produce, din pacate. Deci grupul PSA, devenit intre timp parte a STELLANTIS, nu a cumparat tehnologia Voltec, cu care s-a produs Ampera.
O masina apropiata din punct de vedere conceptual este BMV i3 REX (care nici ea nu se mai fabrica), care foloseste un mic motor termic ca si generator.
Ampera este o masina electrica cu generator - concept pe care l-au denumit : EREV (extended range electric vehicle).
O masina apropiata din punct de vedere conceptual este BMV i3 REX (care nici ea nu se mai fabrica), care foloseste un mic motor termic ca si generator.
Ampera este o masina electrica cu generator - concept pe care l-au denumit : EREV (extended range electric vehicle).
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Ca sa intelegi, orice masina care are motor termic si este electrica este hybrida indiferent daca motorul antreneaza sau nu rotile...
Apoi grupul PSA a cumparat Opel exact pentru a avea si acele patente de care se vorbeste in material (scris cu greseli gramaticale cum spui tu, mai sunt si oameni care nu stapanesc limba romana la perfectie dar sunt buni pe partea tehnica - si eu sunt poate unul dintre ei) ca sa iti poata dezvolta partea de masini electrice la care au ramas mult in urma... Stiu asta de la o prietena care lucreaza la Opel in Germania (fosta colega de serviciu) pe partea de proiectare.
Deci concluzia este ca Ampera este o masina de tip PHEV asa cum sunt multe dar majoritatea cu legarea directa a motorului termic la tractiunea masinii.
Apoi grupul PSA a cumparat Opel exact pentru a avea si acele patente de care se vorbeste in material (scris cu greseli gramaticale cum spui tu, mai sunt si oameni care nu stapanesc limba romana la perfectie dar sunt buni pe partea tehnica - si eu sunt poate unul dintre ei) ca sa iti poata dezvolta partea de masini electrice la care au ramas mult in urma... Stiu asta de la o prietena care lucreaza la Opel in Germania (fosta colega de serviciu) pe partea de proiectare.
Deci concluzia este ca Ampera este o masina de tip PHEV asa cum sunt multe dar majoritatea cu legarea directa a motorului termic la tractiunea masinii.
arttopo
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2021
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
OAby
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2021
- Mesaj Privat
4EST a scris:Nasol cu Volt, pentru ca Chevrolet a parasit europa. Legal sunt obligati sa asigure suport si service inca parca 10 ani dupa ce au plecat (deci ar mai fi cam 6)
Tehnic sunt la fel ca Ampera. Dar trebuie sa gasesti mecanicii dispusi sa lucreze. Si asa se sperie cand vad Ampera. La Volt au un motiv sa zica ca "e alta masina"
Daca te pot ajuta cu ceva, am interfata si soft de diagnoza/service. Cauta pe net cum se face cu cheia si te ajut daca pot
Salut. Nou posesor de volt. Am ceva erori. Un nr de tel pls
Tehnic sunt la fel ca Ampera. Dar trebuie sa gasesti mecanicii dispusi sa lucreze. Si asa se sperie cand vad Ampera. La Volt au un motiv sa zica ca "e alta masina"
Daca te pot ajuta cu ceva, am interfata si soft de diagnoza/service. Cauta pe net cum se face cu cheia si te ajut daca pot
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
- NNicolae731
- *
- 1 mesaje
- din 12 Apr 2022
NNicolae731
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2022
- Mesaj Privat
bogdanPBY
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2012 O618916
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2022
- Mesaj Privat