dedant68
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Dambovita
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2019
- Mesaj Privat
1.Frana de mana activa
2. Buton ON activ/ DIC functioneaza ( normal cu apasare frana), tu esti la volan
3. Apesi butoanele de LOCK si UNLOCK ale telecomenzii in acelasi timp pentru 5 -7 secunde pentru a incepe TPMS-modul de invatare
4. Un bip de doua ori te anunta ca incepe modul de invatare. Folosesti semnalizatorul de directie pentru a face setarea la fiecare roata
5. Cu testerul te duci la fiecare roata si testerul indreptate spre valva, apesi si eliberezi butonul de activare al testerului( incepi cu roata fata stanga)
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
dedant68
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Dambovita
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2019
- Mesaj Privat
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
dedant68
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Dambovita
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2019
- Mesaj Privat
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
mimititi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2016
- Mesaj Privat
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
scuze de intarziere pentru raspuns cauciucurile de iarna sunt pe jenti de 16 de tabla si cele de vara sunt pe jenti de 17 originale
pentru iarna am vrut cauciucuri cu nervuri agresive pentru ca locul de parcare se afla intr-o zona greu accesibila si pot ramane suspendat in zapada iar cele resapate au nervurile aproape duble la inaltime cred ca problema ramane la senzori baterie cred
mabusca
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2016
- Mesaj Privat
Am o Ampera din 2012 si de ceva timp am probleme cu consola centrala, se tot reseteaza.
Din cauza aceasta nu mai pot intra in meniu, se intrerupe camera pe spate.... si tot ce tine de aceasta consola.
Am fost la Radacini B-dul Timisoara si mi-au transmis ca ma costa 18000Ron....
A mai avut cineva aceasta problema?
Mulțumesc
dedant68
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Dambovita
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2019
- Mesaj Privat
gigiseri
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Ilfov
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
https://www.autoverificate.r...a-sh-opel-ampera/ un mic material sa de edifici
gigiseri
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Ilfov
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
O masina apropiata din punct de vedere conceptual este BMV i3 REX (care nici ea nu se mai fabrica), care foloseste un mic motor termic ca si generator.
Ampera este o masina electrica cu generator - concept pe care l-au denumit : EREV (extended range electric vehicle).
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Apoi grupul PSA a cumparat Opel exact pentru a avea si acele patente de care se vorbeste in material (scris cu greseli gramaticale cum spui tu, mai sunt si oameni care nu stapanesc limba romana la perfectie dar sunt buni pe partea tehnica - si eu sunt poate unul dintre ei) ca sa iti poata dezvolta partea de masini electrice la care au ramas mult in urma... Stiu asta de la o prietena care lucreaza la Opel in Germania (fosta colega de serviciu) pe partea de proiectare.
Deci concluzia este ca Ampera este o masina de tip PHEV asa cum sunt multe dar majoritatea cu legarea directa a motorului termic la tractiunea masinii.
arttopo
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2021
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
OAby
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2021
- Mesaj Privat
Tehnic sunt la fel ca Ampera. Dar trebuie sa gasesti mecanicii dispusi sa lucreze. Si asa se sperie cand vad Ampera. La Volt au un motiv sa zica ca "e alta masina"
Daca te pot ajuta cu ceva, am interfata si soft de diagnoza/service. Cauta pe net cum se face cu cheia si te ajut daca pot
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
- NNicolae731
- *
- 1 mesaje
- din 12 Apr 2022
NNicolae731
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2022
- Mesaj Privat
bogdanPBY
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2012 O618916
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2022
- Mesaj Privat