Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Ampera
  • dedant68

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Ampera 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Incerc-o si pe asta, dar folosind testerul pentru resetat senzori pe care l-ai cumparat:
1.Frana de mana activa
2. Buton ON activ/ DIC functioneaza ( normal cu apasare frana), tu esti la volan
3. Apesi butoanele de LOCK si UNLOCK ale telecomenzii in acelasi timp pentru 5 -7 secunde pentru a incepe TPMS-modul de invatare
4. Un bip de doua ori te anunta ca incepe modul de invatare. Folosesti semnalizatorul de directie pentru a face setarea la fiecare roata
5. Cu testerul te duci la fiecare roata si testerul indreptate spre valva, apesi si eliberezi butonul de activare al testerului( incepi cu roata fata stanga)
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
eu cand am cumparat roti de iarna, le-am montat pe masina si au mers din prima.
asa trebuie sa se comporte automat, fara reset sau alte lucruri.
  • dedant68

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Ampera 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Da, dar cand toate componentele sistemului sunt compatibile/recunoscute de BCM. La peste 40 Km/h si 10 min de mers, senzorii sunt recunoscuti de modul si se citeste informatia transmisa de ei. Ceva nu functioneaza corect, in astfel de situatii de fac resetari / sistemul sa recunoasca prin comenzi manuale senzorii. Am lucrat cu senzori universali care au fost recunoscuti rapid la BMW si RENAULT
  • alichi_c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos pentru sfaturi am încercat și varianta de mai sus și nu funcționeazã am omis sa spun cauciucurile noi de iarna sunt reșapate poate din acest motiv nu comunica cu unitatea
  • dedant68

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Ampera 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Pot ramane reziduri fine de cauciuc la resapare, de asemenea, pasta in exces pentru imbinarea pe janta a anvelopei pe care o aplica vulcanizatorul, dauneaza senzorilor de presiune. Pasta se poate depune sub presiune pe fata activa a senzorul si acesta nu mai citeste corect presiunea. Trebuie verificati cu atentie si senzorii, daca bateria este OK si daca emit semnal de 433Mhz pentru a fi citit de modulul electronic.
  • alichi_c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Mulțumesc de sfaturi o sa desfac senzorii de pe roti și o sa incerc sã înlocuiesc bateria
  • mimititi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Sa ai Opel Ampera si sa pui cauciucuri resapate ... ceva nu se pupa in mintea mea. Neutral
E si normal ca nu merg senzorii, ia pune-i inapoi pe rotile de vara sa vezi cum merg perfect. Nu e clar ca anvelopele sunt problema ?
  • alichi_c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
salut
scuze de intarziere pentru raspuns cauciucurile de iarna sunt pe jenti de 16 de tabla si cele de vara sunt pe jenti de 17 originale
pentru iarna am vrut cauciucuri cu nervuri agresive pentru ca locul de parcare se afla intr-o zona greu accesibila si pot ramane suspendat in zapada iar cele resapate au nervurile aproape duble la inaltime cred ca problema ramane la senzori baterie cred
  • mabusca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Va salut.
Am o Ampera din 2012 si de ceva timp am probleme cu consola centrala, se tot reseteaza.
Din cauza aceasta nu mai pot intra in meniu, se intrerupe camera pe spate.... si tot ce tine de aceasta consola.
Am fost la Radacini B-dul Timisoara si mi-au transmis ca ma costa 18000Ron....
A mai avut cineva aceasta problema?
Mulțumesc
  • dedant68

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Ampera 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Ceva este in neregula...ai scris 18000 RON ? Daca ai fost la Radacini, sigur ti-au facut o diagnoza si au identificat cauza. Despre ce este vorba?
  • gigiseri

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Ampera 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2015

  • Mesaj Privat
CEmanuelMarin a scris:Bunã ziua as dori sa îmi achiziționez și eu un Opel ampera și cum e prima mașina hibrid nu știu la ce sa fiu atent.
O baterie noua știe careva cât mar costa? In caz de o sa am probleme? Mulțumesc


Ampera nu e hibrid.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai Ampera nu are un motor cu combustie interna? ba are deci este hibrid. Cand va fi cum este Tesla atunci este electrica, in rest...
https://www.autoverificate.r...a-sh-opel-ampera/ un mic material sa de edifici Smile
  • gigiseri

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Ampera 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Mi-e greu sa citesc un articol scris gresit gramatical, isi pierde toata valoarea. Ampera foloseste motorul termic doar ca generator, nu participa efectiv la tractiunea masinii, indiferent de viteza cu care mergi (nicio masina hibrid nu se comporta asa). Apoi - din prima parte a articolului scrie ca francezii au cumparat tehnologia Opel - gresit. Ampera este masina construita de GM la Detroit folosind o tehnologie care se numeste: Voltec, ale carei patente au ramas la GM si care se folosesc in continuare la Chevrolet BOLT sau BOLT EUV. Le mai regasesti si la Ampera-e, care nu se mai produce, din pacate. Deci grupul PSA, devenit intre timp parte a STELLANTIS, nu a cumparat tehnologia Voltec, cu care s-a produs Ampera.

O masina apropiata din punct de vedere conceptual este BMV i3 REX (care nici ea nu se mai fabrica), care foloseste un mic motor termic ca si generator.

Ampera este o masina electrica cu generator - concept pe care l-au denumit : EREV (extended range electric vehicle).
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa intelegi, orice masina care are motor termic si este electrica este hybrida indiferent daca motorul antreneaza sau nu rotile...
Apoi grupul PSA a cumparat Opel exact pentru a avea si acele patente de care se vorbeste in material (scris cu greseli gramaticale cum spui tu, mai sunt si oameni care nu stapanesc limba romana la perfectie dar sunt buni pe partea tehnica - si eu sunt poate unul dintre ei) ca sa iti poata dezvolta partea de masini electrice la care au ramas mult in urma... Stiu asta de la o prietena care lucreaza la Opel in Germania (fosta colega de serviciu) pe partea de proiectare.
Deci concluzia este ca Ampera este o masina de tip PHEV asa cum sunt multe dar majoritatea cu legarea directa a motorului termic la tractiunea masinii.
  • arttopo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Buna ziua
As dori sa achizitionez un opel ampera 2013. Ma puteti ajuta cu niste pareri? Esto ok ca masina de familie sau doar pentru oras. Multumesc anticipat.
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
citeste pe forum opinii

ai grija ca majoritatea masinilor "2013" la vanzare sunt in realitate 2012
vezi sa aiba cotiera spate. diferentele sunt mai adanci decat la prima vedere
  • OAby

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2021

  • Mesaj Privat
4EST a scris:Nasol cu Volt, pentru ca Chevrolet a parasit europa. Legal sunt obligati sa asigure suport si service inca parca 10 ani dupa ce au plecat (deci ar mai fi cam 6)

Tehnic sunt la fel ca Ampera. Dar trebuie sa gasesti mecanicii dispusi sa lucreze. Si asa se sperie cand vad Ampera. La Volt au un motiv sa zica ca "e alta masina"

Daca te pot ajuta cu ceva, am interfata si soft de diagnoza/service. Cauta pe net cum se face cu cheia si te ajut daca pot
Salut. Nou posesor de volt. Am ceva erori. Un nr de tel pls
  • alichi_c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
BUNA ZIUA
A schimbat cineva planetare / capete planetare la masina?
  • NNicolae731

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2022

  • Mesaj Privat
Bunã ziua. Știe cineva un service care repara Opel Ampera?
  • bogdanPBY

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2012 O618916
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2022

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor👋
Detin Ampera de aproximativ 2 luni si nu gasesc un service in București ma poate ajuta cineva?
Mulțumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Ampera

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR