- Valentin91
- OP
- 3 mesaje
- din 29 Jan 2021
- Insignia 2015
- Sibiu
Valentin91
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2021
- Mesaj Privat
MODEL: Insignia 2015
MOTOR: 2.0 103 kw
- Ionut016031967
- *
- 11 mesaje
- din 15 Feb 2016
- Insignia 2009 2.0 DTH
- Timis
Ionut016031967
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Valentin91
- OP
- 3 mesaje
- din 29 Jan 2021
- Insignia 2015
- Sibiu
Valentin91
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2021
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 555 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
AlexConstanta- Suspendat
- 70 mesaje
- din 07 Mar 2019
- Insignia 2010 A20NHT
- Constanta
AlexConstanta- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
AlexConstanta- Suspendat
- 70 mesaje
- din 07 Mar 2019
- Insignia 2010 A20NHT
- Constanta
AlexConstanta- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,005 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,005
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
AlexConstanta- Suspendat
- 70 mesaje
- din 07 Mar 2019
- Insignia 2010 A20NHT
- Constanta
AlexConstanta- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
- DGavrilet932
- *
- 1 mesaje
- din 29 Nov 2024
DGavrilet932
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2024
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,005 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,005
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Domnule mecanic, luati un motor reconditionat si scadeti presiunea si puneti l pe masina personala! Sa vedem ce se intampla, cu oring de csuciuc desigur.
Deși foarte târziu, nu pot să nu observ că n-am înțeles nimic! ”Domnul mecanic” tocmai aia a zis, că trebuie verificată presiunea și, dacă este necesar, trebuie adusă la valori convenabile, adică crescută. Independent de ce fel de O-ring se folosește, O-ringul cu bucluc nu poate, el singur, să ridice o presiune deficitară, dar, da, dacă e cu probleme, poate să scadă (chiar și) o presiune excepțională. Pe cale de consecință logică, îndemnul de mai sus e non-sens, ca logică, și vițăversa față de ce sugerase preopinentul, recte @mecanik. Cât despre o oarecare politețe, chiar minimală, față de un alt membru, cu vechime și experiență, nici nu poate fi vorba.