- Valentin91
- OP
- 3 mesaje
- din 29 Jan 2021
- Insignia 2015
- Sibiu
Valentin91
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2021
- Mesaj Privat
Salutare am o insignia din 2015 diesel 103 kw acum de când a venit frigul dimineața la prima cheie îmi dã presiune slaba ulei sta cam doua secunde aprins dupã care se stinge și nu mai apare daca o opresc și pornesc din nou.. am fost la mecanic și pe tester dãdea cã e senzorul l-am schimbat dar la fel.. ulei am folosit doar motul 5-30 .. mulțumesc zici faina
MODEL: Insignia 2015
MOTOR: 2.0 103 kw
MODEL: Insignia 2015
MOTOR: 2.0 103 kw
- Ionut016031967
- *
- 11 mesaje
- din 15 Feb 2016
- Insignia 2009 2.0 DTH
- Timis
Ionut016031967
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Valentin91
- OP
- 3 mesaje
- din 29 Jan 2021
- Insignia 2015
- Sibiu
Valentin91
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2021
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 575 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 575
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
AlexConstanta- Suspendat
- 70 mesaje
- din 07 Mar 2019
- Insignia 2010 A20NHT
- Constanta
AlexConstanta- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cu Oring de aluminiu,din titan sau tot cauciuc trebuie masurata presiunea de ulei cu manometru,la rece prima pornire si la cald cand ajunge uleiul la 90-110 ,motoarele astea si fara problema cu sorbul majoritatea au presiunea undeva pe la 0.9 relanti sau 1.5-2.5 la 2500 rot/min. ceea ce este mult prea putin,necesita pompa de ulei sau daca nu este prea uzata modificat presiunea din supapa de retur,asta necesita manometru si ....vointa plus intelegerea fenomenului.Sfaturile exacte se dau daca vezi cu ochii tai ce trebuie facut,dar presiunea de ulei mentine lagarele in functiune altfel,cand la cuzineti,cand la turbina cand tachetii problemele continua.
AlexConstanta- Suspendat
- 70 mesaje
- din 07 Mar 2019
- Insignia 2010 A20NHT
- Constanta
AlexConstanta- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
AlexConstanta- Suspendat
- 70 mesaje
- din 07 Mar 2019
- Insignia 2010 A20NHT
- Constanta
AlexConstanta- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat