Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Valentin91

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Salutare am o insignia din 2015 diesel 103 kw acum de când a venit frigul dimineața la prima cheie îmi dã presiune slaba ulei sta cam doua secunde aprins dupã care se stinge și nu mai apare daca o opresc și pornesc din nou.. am fost la mecanic și pe tester dãdea cã e senzorul l-am schimbat dar la fel.. ulei am folosit doar motul 5-30 .. mulțumesc zici faina


MODEL: Insignia 2015
MOTOR: 2.0 103 kw
Skip ads

  • Ionut016031967

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Motor 2.0?
Mergi si schimba oringul ca nu mai etansaza bine cat mai repede sa nu se lase cu schimbare de motor.
Verifica si cuzinetii sa nu fie afectati.
Gasesti pe grup problema “oring” si “oil pressure low”.
  • Valentin91

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Da e motorul de 2l mersi o sa dau jos uleiul și sã verific orignul.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 575
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Se demonteaza baia de ulei si se verifica si cuzinetii palier nr. 3 si 4.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Valentin91 a scris:Da e motorul de 2l mersi o sa dau jos uleiul și sã verific orignul.

pune o-ring metalic si nu vei mai avea apoi probleme si nici nu mai trebuie sa il schimbi la fiecare 3-4 ani. Detalii in privat Wink
  • AlexConstanta

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Daca vrej oring de aluminiu si crom vanadiu contacteaza-ma urgent! Salvezi masina si nu mai ai treaba 10 ani lejer daca motoru e ok la montaju lui .
Sunt .asini cu aceat oring si au peste 500.000km din care 350.000 cu acest oring salvator !
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cu Oring de aluminiu,din titan sau tot cauciuc trebuie masurata presiunea de ulei cu manometru,la rece prima pornire si la cald cand ajunge uleiul la 90-110 ,motoarele astea si fara problema cu sorbul majoritatea au presiunea undeva pe la 0.9 relanti sau 1.5-2.5 la 2500 rot/min. ceea ce este mult prea putin,necesita pompa de ulei sau daca nu este prea uzata modificat presiunea din supapa de retur,asta necesita manometru si ....vointa plus intelegerea fenomenului.Sfaturile exacte se dau daca vezi cu ochii tai ce trebuie facut,dar presiunea de ulei mentine lagarele in functiune altfel,cand la cuzineti,cand la turbina cand tachetii problemele continua.
  • AlexConstanta

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Da. Ne facem si ingineri la Opel, incepem sa tunam masinile stock cu presiuni si etc.

Daca masoara presiunea ce rezolva acum? Din cauza oringului pierde presiune.

Instalata pompa de Vectra C?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
De aia si scrie mai sus .... cine intelege fenomenul,restu accepta aburelile celor de la Opel si totusi motorul asta e opera altor tari in ale fiarelor cei de la FIAT .
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
La unii le plac aburelile, da' sã fie de firmã! Geaba vine un mecanik sã le explice cum e mai bine ptr ei.
  • AlexConstanta

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Mecanic vs Inginer

Domnule mecanic, luati un motor reconditionat si scadeti presiunea si puneti l pe masina personala! Sa vedem ce se intampla, cu oring de csuciuc desigur.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR