Epilog (sper):
Am schimbat de 3 zile intinzatorul (INA) si cureaua (Continental) impreuna=240Lei. Strans surubul articulatiei cu 55Nm (asa cum era, cu acel inel alb) si cel de jos cu 20Nm...La demontare, am constatat ca:
Rola veche, mai e buna!...(ce folos, intinzatorul nou are si rola).
Banda din otel, rasucita din interiorul arcului (care limiteaza cursa), era rupta de la baza
Intreg ansamblul avea joc, partea de contact cu motorul a intinzatorului (articulatia) era deformata (nu mai era plana).
Cu motorul la relanti, se observa o oscilatie permanenta a rolei, in sus si in jos de aproximativ 1cm...Cu sistemul nou nu mai exista acea oscilatie (pare ca rola sta fixa).
La articulatia veche, se vede topita partial (in poza) una din "saibele" din material plastc (nu stiu din ce material este). Acolo, la acele 2 "saibe" se face frecarea articulatiei...Articulatia se roteste foarte greu.
Vedeti in poze cum cureaua veche statea doar pe jumatatea dinspre motor a rolei.
NEDUMERIRE: Nici cureaua noua nu sta exact pe centrul rolei, ci mai inspre motor...DE CE? (v. poza)...Si pe rola veche se vede ca cureaua a mers la fel (mai spre motor).
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)