Aventura continua
...Ziceam pe 7 martie ca: "NEDUMERIRE: Nici cureaua noua nu sta exact pe centrul rolei, ci mai inspre motor...DE CE? (v. poza)...Si pe rola veche se vede ca cureaua a mers la fel (mai spre motor)." Masurat 8mm intre marginea rolei si cea a curelei.
Am vazut clar ca si rola noua sta stramba (nu e in plan cu restul fuliilor) si cureaua noua se va uza si ea, fiind trasa spre motor de rola inclinata.
Singura concluzie/deductie logica pe care am putut s-o trag, este ca intinzatorul vechi, care trepida (probabil cu surubul slabit),a frecat blocul motor si a facut o mica scobitura, astfel ca nici intinzatorul nou nu mai sta perfect drept...Urmeaza sa demontez din nou, sa verific si sa remediez (sa readuc rola in planul corect)...CUM?
M-am gandit la 2 variante:
1. Umpluta scobitura cu Poxipol metalic (gri), care e foarte rezistent mecanic si zic ei ca rezista pana la 120 de grade si
2. Facuta o saiba din otel, mai mare in diametru decat diametrul articulatiei, ca sa acopere scobitura si bratul sa stea drept pe motor...bratul va sta mai departat de motor cu grosimea saibei (1mm?), dar ar fi mult mai bine. Cureaua are 18mm latime, iar rola are 26mm, deci e o rezerva rezonabila. Acum, cureaua ruleaza cu marginea dinspre motor exact pe marginea rolei, iar in partea cealalta sunt 8mm liberi pe rola.
Ce parere aveti?...nu cred ca s-a mai confruntat nimeni cu o astfel de problema.