- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- URAGAN
- ****
- 2,811 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Iasi
URAGAN
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- lucsparkless
- **
- 211 mesaje
- din 15 Apr 2012
- Astra 2001 Z16SE
- Galati
lucsparkless
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2012
- Mesaj Privat
salutare tuturor, vin si eu cu o mica problema, mentionez ca am citit aproximativ toate posturile din trecut! O problema legata de P1540 (cod motor Z16SE), ce se intampla si intamplat mai exact, in mers, martorul acela galben pt. racire s-a aprins apoi s-a stins, apoi a facut acelasi lucuru inca de 3 sau 4 ori la diferente de 20-25 secunde (se aprindea si imedia se stingea). Mai mentionez ca ambele ventilatoare merg cand ajunge apa la 90, inclusiv si AC-ul functioneaza, in bord martorul galben pt racire nu este aprins. Evident am pus testerul, pe ECU am acest P1540, atasez niste poze, am facut test si pe ECM(cred), daca cineva sa mai lovit de acest simptom poate imi da un sfat, multumesc !
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut
eu inteleg ca acest cod nu mai este prezent (l-ai avut dar nu mai este, = aprinderi intermitente ale martorului).
un coleg pe un alt topic zice ca pot fi firele care duc la senzorul de presiune freon (ciupite sau cu contact imperfect in mufe), senzorul sau calculatorul de clima - contact imperfect in mufa.
eu inteleg ca acest cod nu mai este prezent (l-ai avut dar nu mai este, = aprinderi intermitente ale martorului).
un coleg pe un alt topic zice ca pot fi firele care duc la senzorul de presiune freon (ciupite sau cu contact imperfect in mufe), senzorul sau calculatorul de clima - contact imperfect in mufa.
genus
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua
La opelul meu ( astra g 2,0 dti cu motor y20dth) din 2002, am urmatoarea problema: la 5-10 minute dupa pornire se aprind martorii cel portocaliu cu steluta si cel de ceck engine, turometrul nu mai functioneaza, iar la ralanti motorul este subturat, de parca s-ar opri. Dupa ce apa ajunge la 85, se sting ambii martori, de obicei in mers, turometrul isi revine si totul e OK. Inca nu a fost la tester. Care ar putea fi cauza? Multumesc.
La opelul meu ( astra g 2,0 dti cu motor y20dth) din 2002, am urmatoarea problema: la 5-10 minute dupa pornire se aprind martorii cel portocaliu cu steluta si cel de ceck engine, turometrul nu mai functioneaza, iar la ralanti motorul este subturat, de parca s-ar opri. Dupa ce apa ajunge la 85, se sting ambii martori, de obicei in mers, turometrul isi revine si totul e OK. Inca nu a fost la tester. Care ar putea fi cauza? Multumesc.
- Petric Radu
- **
- 66 mesaje
- din 13 Nov 2011
- Zafira 2004 Y22DTR
- Brasov
Petric Radu
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2011
- Mesaj Privat
Mai urmãrește cineva subiectul acesta?
Aș avea și eu nevoie de ajutor(un electrician cu ceva experiențã în Opel).
Problema mea ar suna cam așa: pornesc motorul, pornesc clima....pornesc ambele ventilatoare de rãcire(motor+climã) pe turație micã... cînd se încãlzește motorul și ar trebui sã plece ventilatoarele mai tare, cel de climã pleacã la maxim, cel de motor se oprește și mi se aprinde acel martor cu radiator cu steluțã pe el...motorul stã la o temperaturã mai mare decît de obicei(~93 grade). Mecanicul spune cã ar fi ECM(calculatorul de climã, sau comfort)...am fost la dezmembrãri și am luat 2-a bucãți....verificat cu ambele....nici o schimbare, verificat siguranțe și cele de la motor și din interior....bune....am scos mufa de la sonda de temperaturã...normal plecau ventilatoarele la maxim.... pleacã doar cel de climã, cel de motor stã....nu mai am idei.... ajutați-mã va rog cu o idee....un bãiat priceput sã mã ajute.... Mașina Opel Zafira Y22DTR.... Vã mulțumesc anticipat!
Aș avea și eu nevoie de ajutor(un electrician cu ceva experiențã în Opel).
Problema mea ar suna cam așa: pornesc motorul, pornesc clima....pornesc ambele ventilatoare de rãcire(motor+climã) pe turație micã... cînd se încãlzește motorul și ar trebui sã plece ventilatoarele mai tare, cel de climã pleacã la maxim, cel de motor se oprește și mi se aprinde acel martor cu radiator cu steluțã pe el...motorul stã la o temperaturã mai mare decît de obicei(~93 grade). Mecanicul spune cã ar fi ECM(calculatorul de climã, sau comfort)...am fost la dezmembrãri și am luat 2-a bucãți....verificat cu ambele....nici o schimbare, verificat siguranțe și cele de la motor și din interior....bune....am scos mufa de la sonda de temperaturã...normal plecau ventilatoarele la maxim.... pleacã doar cel de climã, cel de motor stã....nu mai am idei.... ajutați-mã va rog cu o idee....un bãiat priceput sã mã ajute.... Mașina Opel Zafira Y22DTR.... Vã mulțumesc anticipat!
- bibu16v
- *******
- 6,571 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,571
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
@Petric Radu
Ia vezi, poate-ți vine vreo idee, dacã-ți bagi nasul pe-aici (mie mi se pare similar, chiar dacã motorizarea diferã):
https://www.clubopel.com/vie...08&highlight=
Baftã!
Ia vezi, poate-ți vine vreo idee, dacã-ți bagi nasul pe-aici (mie mi se pare similar, chiar dacã motorizarea diferã):
https://www.clubopel.com/vie...08&highlight=
Baftã!
- dan costea
- **
- 381 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Astra 2008 x14xep
- Galati
dan costea
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 x14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
FPadurica
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2019
- Mesaj Privat
sal ma poate ajuta cineva am o problema cu calculatoru de racire modulul e sub bara dreapta de 7 zile am comandat fro 8 bucãți nu merge nici unu am fost la electrician si mia zis ca e mudulul dar nu prea as crede am cumparat 8 calculatoare nici unul nu-i bun am pus termocupla pe direct si merge asa nustiu chear putea sa fie o parere astept
FPadurica
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2019
- Mesaj Privat
FPadurica
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2019
- Mesaj Privat
- adrian82
- **
- 362 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
adrian82
- Mesaje scrise: 362
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut a aparut si la mine problema cu renumitul P1530 - A/C Relay Voltage Low am gasit siguranta arsa 40 (7,5A) in tabloul de sigurante desi trebuia de 5Amperi a venit din fabrica cu 7,5A. Am schimbat pe seara siguranta arsa si cand am pornit motorul eroarea a disparut adica radiatorul cu steluta si masinuta cu cheie . Am zis hai sa cuplez si aerul conditionat si cand am cuplat siguranta a facut poc si gata . Problema este ca astazi a functionat aerul conditionat nonstop presiune am in instalatia de aer , bobina de la ambreajul compresorului a fost schimbata acum doua saptamania , astazi am verificat bobina si are aproape 4,9 Ohmi nu este in scurt. Eu suspectez ca bobina trage curent mai mare desi nu stiu schema am tot cautat nimic concludent . Voi verifica maine circuitul cu modulul ECM dat jos sa vad am on fir care face scurt sau pur si simplu bobina trage mai mult curent cand se magnetizeaza si voi verifica si cu bobina decuplata daca arde din nou siguranta 40. Poate ma ajuta si pe mine cineva cu o schema de la tabloul de bord unde se duce siguranta 40 spre ECM asta la astra G 1.7dti 2001.
- adrian82
- **
- 362 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
adrian82
- Mesaje scrise: 362
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
Revin verificat astazi bobina de la compresor da un fir la masa adica la caroserie (-) si este tocmai pe dos desi are 3,9 ohmi pica pe dos iar cand bag tensie in loc sa treaca prin bobina trece prin cablu spre minusul caroseriei prin bobina , nu stiu cum a functionat nu am probat inainte sa o pun daca face contact cu masa unii din pinii de alimentare. Am desfacut pinii din mufa bobinei prin apsare pe interior a unei lamele pentru fiecare pin si inversand in mufa pinii. Ca rezultat functioneaza ireprosabil nu se mai arde siguranta 40 din tabloul de bord de 5Amperi ! Si asta s-a intamplat dupa ce am desfacut toata cablararea de la ventilatoarele de aer conditionat , surubul de masa de pe caroserie din fata rotii stangi l-am desfacut dand cu degripant si wd40 uns cu vaselina dupa aceea. Suspectam ECU am crezut ca are un fir in scurt ca l-am verificat si pe acela acum 3 saptamani tragand de fiecare lita de aluminiu in parte rezultand ca nu sunt intreruperi .