OBunea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2017
- Mesaj Privat
Salut,
De aproximativ 2-3 luni intampin probleme grave la urmatorul model: Vectra C, Y22DTR, 2003.
S-a intamplat ca in timpul mersului, motorul sa nu se mai tureze peste 2000rpm si sa scoata in zgomot ca de tractor(rontait). Din cand in cand isi revenea si apoi din senin problema se manifesta iar. Am pus-o pe un tester si am primit urmatoarele erori:
Din acest moment am schimbat urmatoarele, exact in aceasta ordine:
-electrovalva avans pompa de injectie, dar problema s-a manifestat exact la fel.
-senzor ax cu came, cel din pompa de injectie(lipit de calculatorul pompei in patru puncte); de aici a aparut alta problema, in sensul ca la relanti, daca apas usor acceleratia(foarte usor, 1000 rpm), motorul trepideaza ca si cum s-ar alimenta in suturi si scoate fum alb cu un miros puternic de motornia nearsa. Dupa 10-20 de minute de mers problema disparea. Din pacate, dupa ce apa trecea de 90 de grade, motorul nu se mai tura peste 3000rpm si uneori murea in mers, fara sa-l mai pot porni. Dupa ce se racea isi revenea.
-senzorul de turatie de pe vibrochen. Aparent, motorul se tureaza peste 3000rpm, trage bine, nu mai am erori in bord. Spun aparent intrucat nu am mers foarte mult cu ea de atunci. A ramas insa problema trepidatiilor la relanti si a fumului alb. Am uitat sa mentionez ca mie se pare(nu ma pricep la autovehicule) ca furtunele de la vasul de expansiune(ambele, tur-retur) se incind foarte tare. Am auzit ca s-ar putea sa fie de la chiuloasa
Cum spuneam, nu mai am erori in bord sau pe tester, dar problema persista si nu mai vreau sa umblu din mecanic in mecanic. Singura solutie at fi o programare la domnul Marius Napcori, dar distanta e destul de mare(eu locuiesc in Titu, Dambovita).
Apreciez orice mesaj prin care ma puteti sfatui si de asemenea orice idee privind un service bun de pe langa orasul meu.
O zi buna tuturor.
De aproximativ 2-3 luni intampin probleme grave la urmatorul model: Vectra C, Y22DTR, 2003.
S-a intamplat ca in timpul mersului, motorul sa nu se mai tureze peste 2000rpm si sa scoata in zgomot ca de tractor(rontait). Din cand in cand isi revenea si apoi din senin problema se manifesta iar. Am pus-o pe un tester si am primit urmatoarele erori:
Din acest moment am schimbat urmatoarele, exact in aceasta ordine:
-electrovalva avans pompa de injectie, dar problema s-a manifestat exact la fel.
-senzor ax cu came, cel din pompa de injectie(lipit de calculatorul pompei in patru puncte); de aici a aparut alta problema, in sensul ca la relanti, daca apas usor acceleratia(foarte usor, 1000 rpm), motorul trepideaza ca si cum s-ar alimenta in suturi si scoate fum alb cu un miros puternic de motornia nearsa. Dupa 10-20 de minute de mers problema disparea. Din pacate, dupa ce apa trecea de 90 de grade, motorul nu se mai tura peste 3000rpm si uneori murea in mers, fara sa-l mai pot porni. Dupa ce se racea isi revenea.
-senzorul de turatie de pe vibrochen. Aparent, motorul se tureaza peste 3000rpm, trage bine, nu mai am erori in bord. Spun aparent intrucat nu am mers foarte mult cu ea de atunci. A ramas insa problema trepidatiilor la relanti si a fumului alb. Am uitat sa mentionez ca mie se pare(nu ma pricep la autovehicule) ca furtunele de la vasul de expansiune(ambele, tur-retur) se incind foarte tare. Am auzit ca s-ar putea sa fie de la chiuloasa
Cum spuneam, nu mai am erori in bord sau pe tester, dar problema persista si nu mai vreau sa umblu din mecanic in mecanic. Singura solutie at fi o programare la domnul Marius Napcori, dar distanta e destul de mare(eu locuiesc in Titu, Dambovita).
Apreciez orice mesaj prin care ma puteti sfatui si de asemenea orice idee privind un service bun de pe langa orasul meu.
O zi buna tuturor.
OBunea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2017
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
OBunea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2017
- Mesaj Privat
OBunea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2017
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
OBunea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2017
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
OBunea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2017
- Mesaj Privat
danytech
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2017
- Mesaj Privat
OBunea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2017
- Mesaj Privat
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
OBunea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2017
- Mesaj Privat
OBunea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Revin cu problemele de care nu am scapat inca.
Mai precis, am schimbat schimbat senzorul de rotatie de pe vibrochen, de asemenea am schimbat si senzorul de rotatie din pompa de injectie(poza de mai jos). Problemele cu fumul alb la pornire si trepidatiile la 1000rpm persista. De asemenea consumul este foarte ridicat, undeva la 1.7l/h, la relanti.
Mai jos, aveti parametrii de functionare la relanti, inregistrati cu o aplicatie android, pe ELM327 ODBII
Dupa cum se vede, Actual injection quantity este foarte ridicat(17mg). Se poate reseta/reconfigura pompa de injectie cu ajutorul unui soft ?
Multumesc.
Revin cu problemele de care nu am scapat inca.
Mai precis, am schimbat schimbat senzorul de rotatie de pe vibrochen, de asemenea am schimbat si senzorul de rotatie din pompa de injectie(poza de mai jos). Problemele cu fumul alb la pornire si trepidatiile la 1000rpm persista. De asemenea consumul este foarte ridicat, undeva la 1.7l/h, la relanti.
Mai jos, aveti parametrii de functionare la relanti, inregistrati cu o aplicatie android, pe ELM327 ODBII
Dupa cum se vede, Actual injection quantity este foarte ridicat(17mg). Se poate reseta/reconfigura pompa de injectie cu ajutorul unui soft ?
Multumesc.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
OBunea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2017
- Mesaj Privat