Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • OBunea

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salut,

De aproximativ 2-3 luni intampin probleme grave la urmatorul model: Vectra C, Y22DTR, 2003.
S-a intamplat ca in timpul mersului, motorul sa nu se mai tureze peste 2000rpm si sa scoata in zgomot ca de tractor(rontait). Din cand in cand isi revenea si apoi din senin problema se manifesta iar. Am pus-o pe un tester si am primit urmatoarele erori:



Din acest moment am schimbat urmatoarele, exact in aceasta ordine:
-electrovalva avans pompa de injectie, dar problema s-a manifestat exact la fel.
-senzor ax cu came, cel din pompa de injectie(lipit de calculatorul pompei in patru puncte); de aici a aparut alta problema, in sensul ca la relanti, daca apas usor acceleratia(foarte usor, 1000 rpm), motorul trepideaza ca si cum s-ar alimenta in suturi si scoate fum alb cu un miros puternic de motornia nearsa. Dupa 10-20 de minute de mers problema disparea. Din pacate, dupa ce apa trecea de 90 de grade, motorul nu se mai tura peste 3000rpm si uneori murea in mers, fara sa-l mai pot porni. Dupa ce se racea isi revenea.
-senzorul de turatie de pe vibrochen. Aparent, motorul se tureaza peste 3000rpm, trage bine, nu mai am erori in bord. Spun aparent intrucat nu am mers foarte mult cu ea de atunci. A ramas insa problema trepidatiilor la relanti si a fumului alb. Am uitat sa mentionez ca mie se pare(nu ma pricep la autovehicule) ca furtunele de la vasul de expansiune(ambele, tur-retur) se incind foarte tare. Am auzit ca s-ar putea sa fie de la chiuloasa Sad

Cum spuneam, nu mai am erori in bord sau pe tester, dar problema persista si nu mai vreau sa umblu din mecanic in mecanic. Singura solutie at fi o programare la domnul Marius Napcori, dar distanta e destul de mare(eu locuiesc in Titu, Dambovita).

Apreciez orice mesaj prin care ma puteti sfatui si de asemenea orice idee privind un service bun de pe langa orasul meu.

O zi buna tuturor.
Skip ads

  • OBunea

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Nimeni, nicio idee ? 😞
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Senzorul turatie vibrochen trebuie sa fie pe original.
  • OBunea

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Este de la BOSCH, exact acelasi cod cu cel inlocuit Sad
  • OBunea

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Alte pareri ? Deja imi vine s-o duc la dezmembrari Smile
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Poate difera fata de 1.9, dar senzorul de la axul cu came nu ar trebui sa fie undeva pe chiulasa?
Daca ar fi pe pompa, nu ar trebui sa-i zica senzor pompa injectie?
  • OBunea

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Stiu ca are doi senzori de rotatie, unul in pompa de injectie, pe care l-am schimbat si unul pe virbochen, pe care de asemenea l-am schimbat. Am ramas cu problema trepidatiilor la pornire si fum alb ...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
la z19dt* senzorul ax cu came e situat undeva in zona distributiei pe chiulasa...
de asta ziceam...
  • OBunea

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2017

  • Mesaj Privat
UP, alte idei ? Am ajuns la disperare Sad
  • danytech

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Problema la tine este din faptul ca atunci cand ai demontat pompa...nu ai mai pus-o inapoi cum a fost (in aceeasi pozitie). Am aceleasi simptome la mersul motorului,aceleasi erori la tester,dar am inceput prin a schimba prima data senzorul de la arbore. Sunt in teste cu ea acum
  • OBunea

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salut, problema e ca mecanicul nu a desfacut de pe pozitie pompa, a desfacut doar calculatorul pompei + acel senzor cu banda (din pompa) ... practic pompa e in aceeasi pozitie ...
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic totusi sa dai o fuga pana la Marius .Nu i asa mare distanta.
  • OBunea

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Asta o sa fac, o sa-i dau un telefon saptamana viitoare Smile
  • OBunea

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salut,

Revin cu problemele de care nu am scapat inca.
Mai precis, am schimbat schimbat senzorul de rotatie de pe vibrochen, de asemenea am schimbat si senzorul de rotatie din pompa de injectie(poza de mai jos). Problemele cu fumul alb la pornire si trepidatiile la 1000rpm persista. De asemenea consumul este foarte ridicat, undeva la 1.7l/h, la relanti.



Mai jos, aveti parametrii de functionare la relanti, inregistrati cu o aplicatie android, pe ELM327 ODBII





Dupa cum se vede, Actual injection quantity este foarte ridicat(17mg). Se poate reseta/reconfigura pompa de injectie cu ajutorul unui soft ?

Multumesc.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Vezi care-i treaba cu MAF-ul,de exista o diferenta foarte mare intre valoarea reala(citita) si valoarea dorita de calculator.Funtie de cantitatea de aer citita,va fi si cantitatea de combustibil injectata...!
  • OBunea

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc, o sa verific Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR