FLORIN123
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 1.7TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,648 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,648
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
FLORIN123
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 1.7TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,648 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,648
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
verifica uleiul si vezi ce culoare are, din cauza unei garnituri de chiuloasa arse poate sa bage antigelul in ulei si invers
verifica radiatorul si vezi sa nu aiba vre-un por
verifica conductele de apa ale motorului
verifica pompa de apa si vezi sa nu curga pe acolo, mai rar.........
circula cu masina dupa ce verifici uleiul
uleiul verica-l primul, daca e negru inseamna ca e ok, apoi porneste masina si verifica celelalte
daca ti se pare ca iti curge pe undeva, sterge cu un sevetel zona, si daca se umezeste - pe acolo curge
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
FLORIN123
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 1.7TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ghostrider
- **
- 108 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
ghostrider
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
Pierdeam antigel(ce-i drept nu asa de mault ca tine) si nici urma de umezeaza(in sau sub masina)
Toata problema era de la o teava care ajungea(sau pleca) din motor, teazva care evident era pentru traseul de apa.
Se poate verifica doar dava ai rampa(sau la un elevator)
Teava este pozitionata foarte bine(ascunsa) pe partea din fata jos(cum te uiti) a motorului dar e foarte greu de ajuns.
FLORIN123
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 1.7TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
Staretul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Nici o legatura... aburirea geamurilor apare atunci cand scade temp. mediului exterior, iar temp. din habitaclu nu este suficient de ridicata pt uscarea instantanee a acestora.
Daca dupa pornirea sistemului de incalzire "cu ventilatoarele date la maxim", asa cum ati spus, se usuca parbrizul, luneta, cat si geamurile laterale, atunci se confirma afirmatia mea. Realizati faptul ca, daca aburirea s-ar datora pierderii de antigel in interiorul masinii, ar aparea vapori. Iar DVS ati avea "placerea" sa faceti sauna pe timp de iarna... si toate astea, gratuit. 😂
rares728
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2006
- Mesaj Privat
Si eu pierd antigel: observ o balta mica localizata pe podea in spatele calcaielor soferului. Am incercat sa identific pe unde se scurge, dar este complet uscat in jur: nu pare sa vina de sub bord. Nu am avut nici impresia ca pierd antigelul daca dau drumul la caldura. In ulei nu ajunge; culoarea uleiului e negru inchis si pierd cam 1l la 10 000 km. Pierderile de antigel au fost cam 2l la 4000 km.
Multumesc pt. viitoarele sfaturi si sugestii.
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
rares728
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2006
- Mesaj Privat
cicix
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1993 1.7 td isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
il lasi catva timp si dupa aia dai drumul la caldura.daca nu merge din prima poti sa incerci de mai multe ori.nu exista nici un risc ca sa iti infund ceva la notor.
eu am avut radiatorul spart si i-am pus mustar si a mers
![Idea](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
pune sub tevi la intrare in calorifer o foaie scrisa cu cerneala si mergi cu ea pana se incalzeste dupa care da drumul la caldura.
Dupa ce te opresti i-a foaia si vezi daca a curs, problema asta am avut-o si eu la fosta si nu aveam umed decat sub covoras.
rares728
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2006
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Dupa ce am schimbat-o nu mai scade niciun mm nivelul. Treaba e cam sigura cu ea, am desfacut destule si am vorbit si cu altii pe tema asta. Atentie ca nu trebuie sa huruie ca sa curga ! Multe din ele merg perfect dar curg.