Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • FLORIN123

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am un opel astra n joy din 2003 cumparat recent si am o mare problema pierd antigel cam mult.am citit pe forum despre alte plrobleme similare si totusi la mine e un pic diferit. am luat masina de la brasov de la o tanti am ajuns cu ea la cta si cand am ridicat capota antigel lipsa atunci am complectat pana la nivel si o vreme a stat acolo.. nu a pierdut de loc pana cand am dat drumu la caldura in masina si dupa 50 de km sa golit borcanul. am complectat si am mers iar vreo 500 km fara probleme . cand am dat iar rumu la caldura in 50 km e gol borcanul .. am verificat sub presuri nimk nici miros de antigel nici umed pe dedesubt nu pica ...chiar sunt disperat mai ales ca a venit frigul ...daca banuiti ceva datimi ci mie de stire.. VA ROG FRUMOS
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
probabil pierde pe la calorifer
banuiesc ca e astra g..........
  • FLORIN123

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dar daca pierdea pe la calorifer trebuia sa dea in masina pe sub presuri sau pe undeva ,..am verificat continuu am ridicat mocheta e uscat nu stiu ce sa mai zic
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
verifica pe sub masina si vezi daca ai scurgeri de antigel, poate sa curga si prin alta parte decat pe la calorifer
verifica uleiul si vezi ce culoare are, din cauza unei garnituri de chiuloasa arse poate sa bage antigelul in ulei si invers
verifica radiatorul si vezi sa nu aiba vre-un por
verifica conductele de apa ale motorului
verifica pompa de apa si vezi sa nu curga pe acolo, mai rar.........

circula cu masina dupa ce verifici uleiul
uleiul verica-l primul, daca e negru inseamna ca e ok, apoi porneste masina si verifica celelalte


daca ti se pare ca iti curge pe undeva, sterge cu un sevetel zona, si daca se umezeste - pe acolo curge
  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
posibil sa fie caloriferul spart, sau crapat, in cazul asta antigelul nu curge in masina ci are o tava sub calorifer care se scurge pe un orificiu care se afla pe mijloc in spatele motorului, porneste masina, da drumul la caldura si uita-te sub masina daca curge.
  • FLORIN123

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
tocmai asta e problema ca am citit niste topicuri pe forum in care scriau posibilele probleme si am verificat tot nu curge pe nicaeri totul e uscat fum nu scoate nu pica pe nicaieri doar ca am omis o singura chestie sa ma bag sub masina cu motorul pornit si caldura data drumu .. ca in rest uleiul e perfect borcanu e curat nu are pete de ulei tocmai asta ma disperat...oricum mersi mult...prieteni de suferinta...
  • ghostrider

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
La opelul meu am avut aceleasi simptome.
Pierdeam antigel(ce-i drept nu asa de mault ca tine) si nici urma de umezeaza(in sau sub masina)
Toata problema era de la o teava care ajungea(sau pleca) din motor, teazva care evident era pentru traseul de apa.
Se poate verifica doar dava ai rampa(sau la un elevator)
Teava este pozitionata foarte bine(ascunsa) pe partea din fata jos(cum te uiti) a motorului dar e foarte greu de ajuns.
  • FLORIN123

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
are vreo legatura faptul ca mi se aburesc geamurile in general seara si trebuie sa dau drumu la aer conditionat sa dau pe rece cateva ecunde cu ventilatorul dat tare ca sa se dezabureasca ....cu pierderile mele de antigel?/
  • Staretul

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
FLORIN123 a scris:are vreo legatura faptul ca mi se aburesc geamurile in general seara si trebuie sa dau drumu la aer conditionat sa dau pe rece cateva ecunde cu ventilatorul dat tare ca sa se dezabureasca ....cu pierderile mele de antigel?/


Nici o legatura... aburirea geamurilor apare atunci cand scade temp. mediului exterior, iar temp. din habitaclu nu este suficient de ridicata pt uscarea instantanee a acestora.

Daca dupa pornirea sistemului de incalzire "cu ventilatoarele date la maxim", asa cum ati spus, se usuca parbrizul, luneta, cat si geamurile laterale, atunci se confirma afirmatia mea. Realizati faptul ca, daca aburirea s-ar datora pierderii de antigel in interiorul masinii, ar aparea vapori. Iar DVS ati avea "placerea" sa faceti sauna pe timp de iarna... si toate astea, gratuit. Laughing
  • rares728

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Si eu pierd antigel: observ o balta mica localizata pe podea in spatele calcaielor soferului. Am incercat sa identific pe unde se scurge, dar este complet uscat in jur: nu pare sa vina de sub bord. Nu am avut nici impresia ca pierd antigelul daca dau drumul la caldura. In ulei nu ajunge; culoarea uleiului e negru inchis si pierd cam 1l la 10 000 km. Pierderile de antigel au fost cam 2l la 4000 km.
Multumesc pt. viitoarele sfaturi si sugestii.
  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
garniturile de la calorifer.
eu am dat 30 lei pe la fosta masina, sunt 4 garnituri si accesori.
  • rares728

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc Florin M pentru raspuns. Am sa incerc sa verific vizual in jurul garniturlor de la calorifer, dar nelamurirea mea ramane: cum ajunge antigelul in mijlocul podelei, fara nici o urma de scurgere.
  • cicix

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1993 1.7 td isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mergi cu masina pana se incalzeste motorul iar apoi pui in vasul de expamsiune o jumatate de tub de mustar.
il lasi catva timp si dupa aia dai drumul la caldura.daca nu merge din prima poti sa incerci de mai multe ori.nu exista nici un risc ca sa iti infund ceva la notor.
eu am avut radiatorul spart si i-am pus mustar si a mers Idea
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu e radiatorul spart. E caloriferul. Eu aveam la fel si nu curge pt ca caloriferul sta intr-o tava (cel putin la a mea). Si eu aveam pierderi frecvente de antigel, adica se evapora din tava. Cel mai bine e sa demontezi caloriferul sa-l verifici. De cand nu mai am caloriferul spart nu mi se mai abureste asa usor parbrizul.
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,312
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Zici tu dar ai desfacut motorul sa vezi ce gasesti. Nu a zis nimeni ca nu merge pus dar ce gasesti in motor cand il desfaci te face sa te mai gandesti. Experimentul l-am facut la dacie si am gasit un furtun astupat complet si stutul unde intre era la fel. Abia l-am putut destupa. Gasiti alta metoda.
  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
rares728 a scris:Multumesc Florin M pentru raspuns. Am sa incerc sa verific vizual in jurul garniturlor de la calorifer, dar nelamurirea mea ramane: cum ajunge antigelul in mijlocul podelei, fara nici o urma de scurgere.


pune sub tevi la intrare in calorifer o foaie scrisa cu cerneala si mergi cu ea pana se incalzeste dupa care da drumul la caldura.
Dupa ce te opresti i-a foaia si vezi daca a curs, problema asta am avut-o si eu la fosta si nu aveam umed decat sub covoras.
  • rares728

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc tuturor de raspunsuri si sfaturi. Voi incerca sa demontez masca consolei centrale sa vad ce gasesc inauntru.
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
In mod normal, exista 'consum' de antigel?

Acum 6 luni am completat un pic pana la nivel, si ieri am observat ca a coborat cu 0.5 - 1 cm.
Pe sub ea n-am observat nimic, iar inauntru este in regula (nici balta, nici miros). Sa verific instalatia sau e normal sa consume cate un pic? Multumesc.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mihai_39, sistemul de racire nu este complet etans. Chiar daca nu curge pe nicaieri, tot ai valvele alea de presiune in capacul vasului de expansiune. Una se deschide spre afara cind presiunea e prea mare. Cealalta spre interior, cind lichidul se raceste si scade presiunea in sistem. Cind se deschide valva spre afara, temperatura lichidului este deja destul de ridicata, asa ca in vasul de expansiune sint aburi, care ies prin acea valva. Asa ca nu cred ca e vreo problema sa scada usor nivelul lichidului in timp.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mihai_39 iti spun eu care este treaba ca avem aceeasi pompa si motorul tau are doar un cilindru in plus. Curge putin si sigur pe la presetupa. Si eu aveam la fel, nu gaseam nimic. In timp a inceput sa scada din ce in ce mai mult pina cind parca efectiv a explodat aveam balta sub masina. Norocul a fost ca masina era in fata blocului si aveam pompa noua in casa. Am tras masina 30 m in spatele blocului si am executat-o pe loc. Se pune un cric sub motor, vezi ca are o buza unde se fixeaza usor si sigur, se scoate carcasa filtru aer, tampon motor, se impinge arcul intinzator si se blocheaza cu un cui (are o tabla in arc), se scoate intinzator, curea, fulie pompa, scazi presiune pe instalatie racire, demontezi pompa, cureti bine si montezi pe cea noua 1 surub gen dop de la aia veche si capacica cu senzorii de sus (pui silicon negru de garnituri). La montare ai 2 garnituri una la pompa si una termostat, tot asa pui f. putin silicon.
Dupa ce am schimbat-o nu mai scade niciun mm nivelul. Treaba e cam sigura cu ea, am desfacut destule si am vorbit si cu altii pe tema asta. Atentie ca nu trebuie sa huruie ca sa curga ! Multe din ele merg perfect dar curg.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR