FLORIN123
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 1.7TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
am un opel astra n joy din 2003 cumparat recent si am o mare problema pierd antigel cam mult.am citit pe forum despre alte plrobleme similare si totusi la mine e un pic diferit. am luat masina de la brasov de la o tanti am ajuns cu ea la cta si cand am ridicat capota antigel lipsa atunci am complectat pana la nivel si o vreme a stat acolo.. nu a pierdut de loc pana cand am dat drumu la caldura in masina si dupa 50 de km sa golit borcanul. am complectat si am mers iar vreo 500 km fara probleme . cand am dat iar rumu la caldura in 50 km e gol borcanul .. am verificat sub presuri nimk nici miros de antigel nici umed pe dedesubt nu pica ...chiar sunt disperat mai ales ca a venit frigul ...daca banuiti ceva datimi ci mie de stire.. VA ROG FRUMOS
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
FLORIN123
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 1.7TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
verifica pe sub masina si vezi daca ai scurgeri de antigel, poate sa curga si prin alta parte decat pe la calorifer
verifica uleiul si vezi ce culoare are, din cauza unei garnituri de chiuloasa arse poate sa bage antigelul in ulei si invers
verifica radiatorul si vezi sa nu aiba vre-un por
verifica conductele de apa ale motorului
verifica pompa de apa si vezi sa nu curga pe acolo, mai rar.........
circula cu masina dupa ce verifici uleiul
uleiul verica-l primul, daca e negru inseamna ca e ok, apoi porneste masina si verifica celelalte
daca ti se pare ca iti curge pe undeva, sterge cu un sevetel zona, si daca se umezeste - pe acolo curge
verifica uleiul si vezi ce culoare are, din cauza unei garnituri de chiuloasa arse poate sa bage antigelul in ulei si invers
verifica radiatorul si vezi sa nu aiba vre-un por
verifica conductele de apa ale motorului
verifica pompa de apa si vezi sa nu curga pe acolo, mai rar.........
circula cu masina dupa ce verifici uleiul
uleiul verica-l primul, daca e negru inseamna ca e ok, apoi porneste masina si verifica celelalte
daca ti se pare ca iti curge pe undeva, sterge cu un sevetel zona, si daca se umezeste - pe acolo curge
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
FLORIN123
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 1.7TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
tocmai asta e problema ca am citit niste topicuri pe forum in care scriau posibilele probleme si am verificat tot nu curge pe nicaeri totul e uscat fum nu scoate nu pica pe nicaieri doar ca am omis o singura chestie sa ma bag sub masina cu motorul pornit si caldura data drumu .. ca in rest uleiul e perfect borcanu e curat nu are pete de ulei tocmai asta ma disperat...oricum mersi mult...prieteni de suferinta...
- ghostrider
- **
- 108 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
ghostrider
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
La opelul meu am avut aceleasi simptome.
Pierdeam antigel(ce-i drept nu asa de mault ca tine) si nici urma de umezeaza(in sau sub masina)
Toata problema era de la o teava care ajungea(sau pleca) din motor, teazva care evident era pentru traseul de apa.
Se poate verifica doar dava ai rampa(sau la un elevator)
Teava este pozitionata foarte bine(ascunsa) pe partea din fata jos(cum te uiti) a motorului dar e foarte greu de ajuns.
Pierdeam antigel(ce-i drept nu asa de mault ca tine) si nici urma de umezeaza(in sau sub masina)
Toata problema era de la o teava care ajungea(sau pleca) din motor, teazva care evident era pentru traseul de apa.
Se poate verifica doar dava ai rampa(sau la un elevator)
Teava este pozitionata foarte bine(ascunsa) pe partea din fata jos(cum te uiti) a motorului dar e foarte greu de ajuns.
FLORIN123
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 1.7TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
Staretul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
FLORIN123 a scris:are vreo legatura faptul ca mi se aburesc geamurile in general seara si trebuie sa dau drumu la aer conditionat sa dau pe rece cateva ecunde cu ventilatorul dat tare ca sa se dezabureasca ....cu pierderile mele de antigel?/
Nici o legatura... aburirea geamurilor apare atunci cand scade temp. mediului exterior, iar temp. din habitaclu nu este suficient de ridicata pt uscarea instantanee a acestora.
Daca dupa pornirea sistemului de incalzire "cu ventilatoarele date la maxim", asa cum ati spus, se usuca parbrizul, luneta, cat si geamurile laterale, atunci se confirma afirmatia mea. Realizati faptul ca, daca aburirea s-ar datora pierderii de antigel in interiorul masinii, ar aparea vapori. Iar DVS ati avea "placerea" sa faceti sauna pe timp de iarna... si toate astea, gratuit.
rares728
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salut,
Si eu pierd antigel: observ o balta mica localizata pe podea in spatele calcaielor soferului. Am incercat sa identific pe unde se scurge, dar este complet uscat in jur: nu pare sa vina de sub bord. Nu am avut nici impresia ca pierd antigelul daca dau drumul la caldura. In ulei nu ajunge; culoarea uleiului e negru inchis si pierd cam 1l la 10 000 km. Pierderile de antigel au fost cam 2l la 4000 km.
Multumesc pt. viitoarele sfaturi si sugestii.
Si eu pierd antigel: observ o balta mica localizata pe podea in spatele calcaielor soferului. Am incercat sa identific pe unde se scurge, dar este complet uscat in jur: nu pare sa vina de sub bord. Nu am avut nici impresia ca pierd antigelul daca dau drumul la caldura. In ulei nu ajunge; culoarea uleiului e negru inchis si pierd cam 1l la 10 000 km. Pierderile de antigel au fost cam 2l la 4000 km.
Multumesc pt. viitoarele sfaturi si sugestii.
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
rares728
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2006
- Mesaj Privat
cicix
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1993 1.7 td isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
mergi cu masina pana se incalzeste motorul iar apoi pui in vasul de expamsiune o jumatate de tub de mustar.
il lasi catva timp si dupa aia dai drumul la caldura.daca nu merge din prima poti sa incerci de mai multe ori.nu exista nici un risc ca sa iti infund ceva la notor.
eu am avut radiatorul spart si i-am pus mustar si a mers
il lasi catva timp si dupa aia dai drumul la caldura.daca nu merge din prima poti sa incerci de mai multe ori.nu exista nici un risc ca sa iti infund ceva la notor.
eu am avut radiatorul spart si i-am pus mustar si a mers
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
Nu e radiatorul spart. E caloriferul. Eu aveam la fel si nu curge pt ca caloriferul sta intr-o tava (cel putin la a mea). Si eu aveam pierderi frecvente de antigel, adica se evapora din tava. Cel mai bine e sa demontezi caloriferul sa-l verifici. De cand nu mai am caloriferul spart nu mi se mai abureste asa usor parbrizul.
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
Zici tu dar ai desfacut motorul sa vezi ce gasesti. Nu a zis nimeni ca nu merge pus dar ce gasesti in motor cand il desfaci te face sa te mai gandesti. Experimentul l-am facut la dacie si am gasit un furtun astupat complet si stutul unde intre era la fel. Abia l-am putut destupa. Gasiti alta metoda.
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
rares728 a scris:Multumesc Florin M pentru raspuns. Am sa incerc sa verific vizual in jurul garniturlor de la calorifer, dar nelamurirea mea ramane: cum ajunge antigelul in mijlocul podelei, fara nici o urma de scurgere.
pune sub tevi la intrare in calorifer o foaie scrisa cu cerneala si mergi cu ea pana se incalzeste dupa care da drumul la caldura.
Dupa ce te opresti i-a foaia si vezi daca a curs, problema asta am avut-o si eu la fosta si nu aveam umed decat sub covoras.
rares728
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2006
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
mihai_39, sistemul de racire nu este complet etans. Chiar daca nu curge pe nicaieri, tot ai valvele alea de presiune in capacul vasului de expansiune. Una se deschide spre afara cind presiunea e prea mare. Cealalta spre interior, cind lichidul se raceste si scade presiunea in sistem. Cind se deschide valva spre afara, temperatura lichidului este deja destul de ridicata, asa ca in vasul de expansiune sint aburi, care ies prin acea valva. Asa ca nu cred ca e vreo problema sa scada usor nivelul lichidului in timp.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
mihai_39 iti spun eu care este treaba ca avem aceeasi pompa si motorul tau are doar un cilindru in plus. Curge putin si sigur pe la presetupa. Si eu aveam la fel, nu gaseam nimic. In timp a inceput sa scada din ce in ce mai mult pina cind parca efectiv a explodat aveam balta sub masina. Norocul a fost ca masina era in fata blocului si aveam pompa noua in casa. Am tras masina 30 m in spatele blocului si am executat-o pe loc. Se pune un cric sub motor, vezi ca are o buza unde se fixeaza usor si sigur, se scoate carcasa filtru aer, tampon motor, se impinge arcul intinzator si se blocheaza cu un cui (are o tabla in arc), se scoate intinzator, curea, fulie pompa, scazi presiune pe instalatie racire, demontezi pompa, cureti bine si montezi pe cea noua 1 surub gen dop de la aia veche si capacica cu senzorii de sus (pui silicon negru de garnituri). La montare ai 2 garnituri una la pompa si una termostat, tot asa pui f. putin silicon.
Dupa ce am schimbat-o nu mai scade niciun mm nivelul. Treaba e cam sigura cu ea, am desfacut destule si am vorbit si cu altii pe tema asta. Atentie ca nu trebuie sa huruie ca sa curga ! Multe din ele merg perfect dar curg.
Dupa ce am schimbat-o nu mai scade niciun mm nivelul. Treaba e cam sigura cu ea, am desfacut destule si am vorbit si cu altii pe tema asta. Atentie ca nu trebuie sa huruie ca sa curga ! Multe din ele merg perfect dar curg.