Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Chorsair

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua,


Sunt mandrul proprietar al unei Corse 1.3 Z13DTJ an fabricatiee 2008. De aproximativ 6 luni am inceput sa sesizez aparitia unui zgomot ciudat la motor cand acesta este la relantii. Mentionez ca am mai avut o problema asemanatoare si am schimbat atunci cureaua de agregate rola intinzatoare cu tot cu brat. Mai nou un zgomot asemnator a aparut( ca si cum ceva joaca) cand calc ambreiajul insa se stabilizeaza cand accelerez iar pe la diverse service-uri au fost identificate dupa ureche fara a fi demontat nimic urmatoarele probleme : 1. rulmentul de presiune decitrebuie sa schimb tot kitul de ambreiaj ori 2. ar fi nu stiu ce fulie sau rola intinzatoare cu brat cu tot habar nu am. Ideea este ca zgomotul devine si mai puternic in momentul in care pornesc aerul conditionat.
Daca am colegi care sau mai confruntat cu aceasta problema sau au sfaturi chiar va rog sa ma ajutati.

Multumesc
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Este volanta cu masa dubla.
Pornirea compresorului reduce numarul de rotatii ale motorului si creste intensitatea zgomotului volantei.
Prin inlocuirea rulmentului de presiune se va ameliora situatia, Dar NU se Rezolva!
  • Chorsair

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Deci care este solutia trebuie schimbat tot kit-ul de ambreiaj ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
+volanta.
Da o cautare cu volanta masa dubla...
  • Chorsair

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Pai in kit-ul de ambreiaj nu e inclusa volanta rulmentul de presiune si placa de presiune ?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Deci nu ai idee cat costa, e bun, sa stai jos cand ai sa afli. Sa vedem daca mai esti mandrul posesor.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
In kit ai discul, rulmentul si placa. Volanta nu.
Costurile cam ustura. Adio concediu.
Nu cred ca vei desface sa schimbi doar volanta....ca apoi sa urmeze ambreiajul. Asa ca le vei schimba toate.
  • corsicanulD

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salut si bine v-am gasit!M-am pricopsit de curand cu un Corsa D,motor Z 13 DTJ(220.000km) si ma confrunt cu aceiasi problema.Buun.Intrebarile care se nasc:
1.din ce cauza pica volanta cu masa dubla?gresala de exploatare sau pur si simplu proiectare defectuoasa?
2.s-o schimb cu sh sau noua?
3.s-o schimb cu volanta normala?ce riscuri presupune?
4.in portbagaj am gasit un bidon de ulei GM 5W30?este uleiul potrivit?La ce rulaj trebuie schimbat?
multumesc
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
1. Kilometri in general isi spun cuvantul, plecari multe de pe loc, trafic urban, schimbari repetate de treapta.
2. noua obligatoriu ca nu stai o data la cateva luni sa dai jos cutia ca sa schimbi volanta
3. pareri impartite...sunt ceva mai multe vibratii care se transmit de la motor in suporti si apoi in caroserie. Sunt destui care au schimbat volanta cu una normala si sunt multumiti. De altfel pana nu demult nici nu se inventase volanta asta dubla si nu erau probleme.
4. Uita de Gm ..pune un ulei de calitate 5W30
  • corsicanulD

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salut si multumesc de info.Se poate schimba pur si simplu tot ambreiajul,adica disc,rulment,placa si volanta?Adica nu cu distantiere si bucsi sau alte asemea acareturi...Luk,Valeo sau Sachs?
Si ce ulei imi recomandati?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca faci conversia se schimba tot volanta, disc, rulment si placa. Nu se fac artificii, pur si simplu este un kit de conversie. Tu alegi producatorul Luc si Sachs cam acelasi lucru, despre Valeo nu stiu ca nu am avut.
Ulei eu folosesc Motul.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut si bine ai venit!
Sa le luam pe rand:
1. Pot fi ambele variante combinate in diverse proportii sau poate fi si o alta cauza, doar e la moda "consumerismul";
2. La acest reper sh nu intra in discutie! punct;
3. Eu am montat kit de conversie la masa simpla. Am parcurs pana acum 8000 de kilometri, dar asta nu inseamna mare lucru. Inca analizez modul de comportare. Am vazut filmulete cu si despre volanta cu masa dubla, am citit tot felul de pareri si nu pot spune ca am procedat corect sau gresit.
4. Legat de ulei vei gasi discutii in care se aduc argumente, citesti si decizi. Rulajul de 8 - 10 mii, dar nu mai mult de un an intre schimburi.
Astept sa revii cu informatii.
  • corsicanulD

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc Corsablue.Daca iti amintesti spune-mi pe pm-sa nu facem publicitate-magazinul de unde luasi kitul.Stau la 30km de Brasov si mi-ar fi mai usor.Pana una alta am cerut o oferta si la un distribuitor national.Sa vedem.Eu cred ca n-o sa rulez mai mult de 10.000 de km/an.
Drumuri bune
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Valeo am gasit montat pe o laguna 1.8, benzina. A ținut 180 mii. Mulțumitor...
  • corsicanulD

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salutare,cu cat adun mai multe informatii cu atat mai mult ma afund in dileme!Am vorbit cu cativa utilizatori de masini cu volanta cu masa dubla.La mine la plantatie sunt vreo 2 dubite Iveco,motoare de 2,3 sarcina utila de 1650kg.ZIlnic fac doua-trei curse cu cate 2000kg.Distributie de marfa.Una are 220000km cealalta aproape 200000.Fara semne evidente de oboseala pana acum.
Am vorbit si cu 2 soferi de maxi-taxi.Unul cu un Ford(800000km)altul cu Iveco aproape de milion....Tot asa!Bine e vorba si de alte rapoarte in CV,insa nu cred ca sunt masini protejate....
Alta mare intrebare:de ce volantele astea de Opel sunt atat de scumpe in comparatie cu alte marci? Cel putin teoretic volantele astea trebuiau sa adauge un plus de confort si de fiabilitate masinii?Sau e doar o gaselnita comerciala?
Oricum nevasta nu va merge cu Corsicana subturata.....Saptamana viitoare o s-o inmatriculez si apoi in service.Vad ce e de facut dupa ce dau jos cutia...
Multumesc si drumuri bune.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
La motorul de 1.3 sunt scumpe si se strica repede.......
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR