Chorsair
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Sunt mandrul proprietar al unei Corse 1.3 Z13DTJ an fabricatiee 2008. De aproximativ 6 luni am inceput sa sesizez aparitia unui zgomot ciudat la motor cand acesta este la relantii. Mentionez ca am mai avut o problema asemanatoare si am schimbat atunci cureaua de agregate rola intinzatoare cu tot cu brat. Mai nou un zgomot asemnator a aparut( ca si cum ceva joaca) cand calc ambreiajul insa se stabilizeaza cand accelerez iar pe la diverse service-uri au fost identificate dupa ureche fara a fi demontat nimic urmatoarele probleme : 1. rulmentul de presiune decitrebuie sa schimb tot kitul de ambreiaj ori 2. ar fi nu stiu ce fulie sau rola intinzatoare cu brat cu tot habar nu am. Ideea este ca zgomotul devine si mai puternic in momentul in care pornesc aerul conditionat.
Daca am colegi care sau mai confruntat cu aceasta problema sau au sfaturi chiar va rog sa ma ajutati.
Multumesc
Sunt mandrul proprietar al unei Corse 1.3 Z13DTJ an fabricatiee 2008. De aproximativ 6 luni am inceput sa sesizez aparitia unui zgomot ciudat la motor cand acesta este la relantii. Mentionez ca am mai avut o problema asemanatoare si am schimbat atunci cureaua de agregate rola intinzatoare cu tot cu brat. Mai nou un zgomot asemnator a aparut( ca si cum ceva joaca) cand calc ambreiajul insa se stabilizeaza cand accelerez iar pe la diverse service-uri au fost identificate dupa ureche fara a fi demontat nimic urmatoarele probleme : 1. rulmentul de presiune decitrebuie sa schimb tot kitul de ambreiaj ori 2. ar fi nu stiu ce fulie sau rola intinzatoare cu brat cu tot habar nu am. Ideea este ca zgomotul devine si mai puternic in momentul in care pornesc aerul conditionat.
Daca am colegi care sau mai confruntat cu aceasta problema sau au sfaturi chiar va rog sa ma ajutati.
Multumesc
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Chorsair
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Chorsair
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- corsicanulD
- *
- 17 mesaje
- din 05 Feb 2016
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Prahova
corsicanulD
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salut si bine v-am gasit!M-am pricopsit de curand cu un Corsa D,motor Z 13 DTJ(220.000km) si ma confrunt cu aceiasi problema.Buun.Intrebarile care se nasc:
1.din ce cauza pica volanta cu masa dubla?gresala de exploatare sau pur si simplu proiectare defectuoasa?
2.s-o schimb cu sh sau noua?
3.s-o schimb cu volanta normala?ce riscuri presupune?
4.in portbagaj am gasit un bidon de ulei GM 5W30?este uleiul potrivit?La ce rulaj trebuie schimbat?
multumesc
1.din ce cauza pica volanta cu masa dubla?gresala de exploatare sau pur si simplu proiectare defectuoasa?
2.s-o schimb cu sh sau noua?
3.s-o schimb cu volanta normala?ce riscuri presupune?
4.in portbagaj am gasit un bidon de ulei GM 5W30?este uleiul potrivit?La ce rulaj trebuie schimbat?
multumesc
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
1. Kilometri in general isi spun cuvantul, plecari multe de pe loc, trafic urban, schimbari repetate de treapta.
2. noua obligatoriu ca nu stai o data la cateva luni sa dai jos cutia ca sa schimbi volanta
3. pareri impartite...sunt ceva mai multe vibratii care se transmit de la motor in suporti si apoi in caroserie. Sunt destui care au schimbat volanta cu una normala si sunt multumiti. De altfel pana nu demult nici nu se inventase volanta asta dubla si nu erau probleme.
4. Uita de Gm ..pune un ulei de calitate 5W30
2. noua obligatoriu ca nu stai o data la cateva luni sa dai jos cutia ca sa schimbi volanta
3. pareri impartite...sunt ceva mai multe vibratii care se transmit de la motor in suporti si apoi in caroserie. Sunt destui care au schimbat volanta cu una normala si sunt multumiti. De altfel pana nu demult nici nu se inventase volanta asta dubla si nu erau probleme.
4. Uita de Gm ..pune un ulei de calitate 5W30
- corsicanulD
- *
- 17 mesaje
- din 05 Feb 2016
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Prahova
corsicanulD
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2016
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut si bine ai venit!
Sa le luam pe rand:
1. Pot fi ambele variante combinate in diverse proportii sau poate fi si o alta cauza, doar e la moda "consumerismul";
2. La acest reper sh nu intra in discutie! punct;
3. Eu am montat kit de conversie la masa simpla. Am parcurs pana acum 8000 de kilometri, dar asta nu inseamna mare lucru. Inca analizez modul de comportare. Am vazut filmulete cu si despre volanta cu masa dubla, am citit tot felul de pareri si nu pot spune ca am procedat corect sau gresit.
4. Legat de ulei vei gasi discutii in care se aduc argumente, citesti si decizi. Rulajul de 8 - 10 mii, dar nu mai mult de un an intre schimburi.
Astept sa revii cu informatii.
Sa le luam pe rand:
1. Pot fi ambele variante combinate in diverse proportii sau poate fi si o alta cauza, doar e la moda "consumerismul";
2. La acest reper sh nu intra in discutie! punct;
3. Eu am montat kit de conversie la masa simpla. Am parcurs pana acum 8000 de kilometri, dar asta nu inseamna mare lucru. Inca analizez modul de comportare. Am vazut filmulete cu si despre volanta cu masa dubla, am citit tot felul de pareri si nu pot spune ca am procedat corect sau gresit.
4. Legat de ulei vei gasi discutii in care se aduc argumente, citesti si decizi. Rulajul de 8 - 10 mii, dar nu mai mult de un an intre schimburi.
Astept sa revii cu informatii.
- corsicanulD
- *
- 17 mesaje
- din 05 Feb 2016
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Prahova
corsicanulD
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- corsicanulD
- *
- 17 mesaje
- din 05 Feb 2016
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Prahova
corsicanulD
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salutare,cu cat adun mai multe informatii cu atat mai mult ma afund in dileme!Am vorbit cu cativa utilizatori de masini cu volanta cu masa dubla.La mine la plantatie sunt vreo 2 dubite Iveco,motoare de 2,3 sarcina utila de 1650kg.ZIlnic fac doua-trei curse cu cate 2000kg.Distributie de marfa.Una are 220000km cealalta aproape 200000.Fara semne evidente de oboseala pana acum.
Am vorbit si cu 2 soferi de maxi-taxi.Unul cu un Ford(800000km)altul cu Iveco aproape de milion....Tot asa!Bine e vorba si de alte rapoarte in CV,insa nu cred ca sunt masini protejate....
Alta mare intrebare:de ce volantele astea de Opel sunt atat de scumpe in comparatie cu alte marci? Cel putin teoretic volantele astea trebuiau sa adauge un plus de confort si de fiabilitate masinii?Sau e doar o gaselnita comerciala?
Oricum nevasta nu va merge cu Corsicana subturata.....Saptamana viitoare o s-o inmatriculez si apoi in service.Vad ce e de facut dupa ce dau jos cutia...
Multumesc si drumuri bune.
Am vorbit si cu 2 soferi de maxi-taxi.Unul cu un Ford(800000km)altul cu Iveco aproape de milion....Tot asa!Bine e vorba si de alte rapoarte in CV,insa nu cred ca sunt masini protejate....
Alta mare intrebare:de ce volantele astea de Opel sunt atat de scumpe in comparatie cu alte marci? Cel putin teoretic volantele astea trebuiau sa adauge un plus de confort si de fiabilitate masinii?Sau e doar o gaselnita comerciala?
Oricum nevasta nu va merge cu Corsicana subturata.....Saptamana viitoare o s-o inmatriculez si apoi in service.Vad ce e de facut dupa ce dau jos cutia...
Multumesc si drumuri bune.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat