Revin. Astazi s-a auzit cel mai cumplit de cand este sub asuprirea mea. De dimineata tacaneau toti tachetii de ziceai ca acum se rup axele cu came.
Montat manometru, presiune 4 maxim in turatie la rece, 1 la 88 grade ralanti.
Comand ulei si filtru deoarece dupa cum se observa uleiul de 75 euro a curatat motorul de aluviuni care a infundat filtrul si sorbul. Daca nu vreti probleme mai bine mergeti cu celebrul 5w30 mineral oil de la GM. Suruburile de la linia de tobe se desfac in stilul: dai cu flexul cu panza tocita mica din aproape in aproape pana poti sa iei la dalta. Am recuperat garnitura de tabla, piulite am luat de pe un motor sh, garnitura baie nu a fost nevoie de inlocuire ci doar un pic de silicon la distributie. Am inlocuit oringul de la sorb. Verificati sorbul cu gura ca sa nu aveti surprize, il loviti de mai multe ori de o bucata de lemn (nu stiu unde a putut sa incapa atata mizerie).
Dupa curatare, rezultatul a fost bun: 5,5 turat la rece si 1,7 la 88 grade ralanti, cade in barem de fabrica (1,5). Ca si zgomot: opresc motorul in harmalaie si il pornesc in silence. Dupa 20 km nu a zis deocamdata pas, Doamne Ajuta!




dimineata pe necuratate
http://www.youtube.com/watch?v=VNNnzIt0LvQ
hal de filtru
http://www.youtube.com/watch?v=vjAVMYENgTk
dupa curatare si sunet sorb, se aude un pic mai tare pt ca este in hala
http://www.youtube.com/watch?v=412nEx0Bgt8
Vesticii sunt mai escroci ca esticii 😢
Ultima modificare făcută de 2kappa la Mie 19 Feb, 2014 6:15 pm, modificat de 2 ori în total