Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am trait sa o vad si pe asta. Acum vreo 3 saptamani mi-a fost schimbata pompa de apa, deoarece aveam acel sunet ca un fasait cand era motorul rece. Mi-au sugerat sa schimb si distributia daca tot se umbla acolo. Am facut ce mi s-a recomandat.
Totul a fost ok pana acum cateva zile cand am dat sa plec si se oprea la relantiu, sunetul la motor era schimbat si putin metalic si nu mai tragea cand acceleram. Merg tot la serviceul opel unde am facut distrbutia si constatare - portaxa motor fisurata pe unde iesea si ulei, distributie sarita inainte cu doi zimti. Evident cei din service cauta tot felu de explicatii sa reiasa ca nu de la distributie e problema, cic de la gheata a inghetat nu stiu ce de la vibrochen si daia a sarit. Nici macar nu aveau sa stie daca era sau nu gheata ca eu am dus masina in service dupa vreo 3 zile deoarece am avut treaba la serviciu.
Probabil ca sa scape de mine mai repede au spus ca au desfacut portaxa si dedesupt totul era intact. Evident ca le-am spus ca e imposibil, acolo sigur ceva s-a lovit violent. A doua zi de service ma suna iar si cica s-au hotarat sa desfaca chiulasa si surpriza domne - pistonul unul lovit si parca si supapa au zis. Evident iar mangleala de doi lei, m-au intrebat de cand nu am mai schimbat filtrul de aer, vor sa insinueze ca a intrat o mizerie pe acolo pana la motor dar surpriza dabia il schimbasem tot in service opel cu o luna in urma.
Pentru mine e clar, damage-urile facute sunt clar de la o distribuie tensionata prea putin.
Voi ce parer aveti? Cum poate sarii distributia din vina mea? Nu ar trebui garanatia lucrarii la distributie sa acopere si stricaciunile de la motor?
Skip ads

  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asa ceva mi se pare incredibil...despre ce servicee vorba?! Din ce citesc e clar ca de la distributie este! Ce motor ai?

Ar trebui cumva sa se constate ca este vina lor si ca ei trebuie sa refaca totul din banii lor....Astia nu sunt sanatosi ma....
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 647
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Despre ce service este vorba?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Aproape acelasi lucru era sa-l patesc si eu,l-am lasat pe baiatul meu sa mearga cu masina in service(eu avand foarte multa treaba la serviciu),unde era programata pentru inlocuirea distributiei si a bujiilor incandescente,toata treaba a decurs bine pana cand primesc telefon de la baiat ca a luat masina,dar ca se aude o bataie ciudata in mers,noroc ca doar ce iesise pe poarta unitatii si l-am trimis cu masina inapoi in service sa vada ce s-a intamplat,inainte de inlocuirea distributiei motorul mergea foarte bine,nu batea,nu existau zgomote metalice.
Raspunsul celor din service a fost ca a uitat sa stranga un surub la moment si s-a desfacut in mers... Shocked ,am zis ca nu aud bine,...cica sa mai lasi masina in service sa ti-o "repare"...

De atunci(cam un an jumatate),evit sa mai merg la acel service,este vorba de "vestitul" GTT de pe B.dul Pallady,niste amatori...,am sa le fac antireclama peste tot,nu este posibil asa ceva,in alta tara,cred ca le inchidea service-ul in secunda urmatoare,te duci la ei cu masina intreaga si dupa ce pleci,trebuie sa te intorci cu masina "bucati",este inadmisibil...

Din pacate,vei avea mult de tras,iti doresc din toata inima sa se rezolve favorabil pentru tine,insa trebuie sa fii tare,nervi de otel...,rabdare,etc...
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Este vorba de Radacini din bd Ferdinanad...am facut sesizare le Opel Romania, astept explicatia. Daca e negativa mergem in instanta...costurile sunt mari.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pentru instanta trebuie prezentate ceva documente cum ar fi ...nota constatare+ factura cu serviciile prestate,daca exista mergeti si incercati o intelegere inainte sa pierdeti vremea pe la tribunal pentru ca vor plati si cheltuieli de judecata ,nu va luati tare de ei de la inceput pentru ca vor incerca trecerea la amenintari si iese si cu penal pentru dvs.
Vina le apartine 100% iese din discutie orice alta varianta de gheata pentru ca distributia este protejata de asemenea probleme din constructie,daca era sa fie masina impinsa pentru pornire era cureaua rupta,daca a sarit fara sa se rupa si mai ales este piesa noua pusa de ei au obligatia conform legii sa ofere garantie si pentru piesa si pentru lucrare.
Lasatii sa va faca din nou constatare nu este problema dvs ce s-a distrus sa apara tot ce vor ei de schimbat,motivati ca trebuie sa stiti ce s-a faramat si ca vreti sa faceti treaba ca lumea daca tot a inghetat rola intinzatoare cum zic ei.....nu pierdeti vremea cu alde Protectia Consumatorului cu factura de la prima reparatie si cu proforma + constatare pentru urmatoarea vorbiti cu un avocat.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 647
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pe mine ma ia cu transpiratie cand citesc ce ne povesteste Giulestina, intradevar trebuie nervi de otel
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Te duci la ei si le spui sa rezolve problema altfel veti rezolva la tribunal. Mergi fara probleme in instanta cu fisa de constatare a defectiunilor+actele doveditoare ala schimbarii distributiei+facturile aferente+certificatele de garantie ale pieselor. Daca ai avocat bun, nu platesti nimic, nu dai pe la judecata si se termina repede. O sa aiba surprize mari la decizie mai ales daca ceri si daune pe langa reparatie+cheltuielile de judecata+onorariul avocatului tau. Very Happy
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Giulestina povestea de mai sus mi-a readus in minte de prima mea masina un OLTCIT 12TRS la care i-am schimbat eu personal distributia, tot pe curea si care mi-a dat putina bataie de cap dar dupa interventie a mers ireprosabil pana l-am dat la Remat. Inca imi pare rau dupa el, "prima dragoste" nu se uita niciodata Smile
Daca cureaua nu e pusa la semn sau rola intinzatoare este slabita tot sistemul e compromis.
Din ceea ce ne-ai povestit mai mult ca sigur este vina celor de la service, daca nu ajungi la un compromis cu ei ti-as recomanda o expertiza neutra te va ajuta si in instanta.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@Giulestina
cere schimbarea motorului cu unul nou, iar daca nu accepta in instanta cere ca daune 3 insignia nu una sa se invete minte
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
O sa revin cu detalii interesante. Imi cer scuze pentru Radacini, nu ei au fost de vina...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Asteptam cu interes... Oare?
Speram sa nu fie de rau,pentru tine... Exclamation Exclamation
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
asteptam detaliile sa vedem unde a fost buba... dar distributia sare de la punct doar de la curea uzata (nu este cazul la tine) respectiv e la curea netensionata corespunzator. Sunetul metalic este clar de la faptul ca a lovit cilindrul in supapa... ori cam greu mai faci motorul ala cum trebuie daca nu il face un meserias cu inima pentru motoare si atentie deosebita...
  • ionut.balasa

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa OPC 2012 A16LES
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Sa mai ai incredere in reprezentanta...nu imi vine sa cred prin ce cosmar treci. Sper sa se termine cu bine in favoarea ta.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
I'a legatura cu userul "Bertone", cred ca te poate sfatui cum sa'i rezolvi pe nenorociti.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Scuze de intarziere dar nu prea am avut timp de nimic. Asa cum spuneam nu au fost de vina cei din service, ba din contra in final as spune ca au fost chiar profesionisti in identificarea si rezolvarea problemei. Desi masina nu se mai afla in garantie cei de la Opel Germania au hotarat sa-mi rezolve problema integral pe banii lor, eu nu a trebuit sa platesc nimic. Defectul care a cauzat distrugerea motorului a fost ruperea unei clapete din galeria de admisie care a ajuns pana in motor in pistonul 1. Acolo in final a reusit sa blocheze pistonul fapt care a generat in lant avarierea motorului, supape, cilindru, chiulasa, axa cu came, distributie...etc. Au fost schimbate cam toate piesele, doar chiulasa nu au schimbat ci au rectificat-o. De retinut pentru toate Insignia care au galerie de admisie cu clapete, EXISTA ACEST RISC LA TOATE! cei din Germania cunosc acest viciu ascuns dar incearca sa-l tina cat mai secret. Noile modele de Insignia vin cu galerie de admisie fara clapete, deci au gasit solutia, insa generatiile mai vechi au ramas in continuare cu acest risc. Eu voi apela la Marius Andrei de la serviceopel, multa lume de aici il stie, deoarece ei cunosc aceasta problema si stiu sa dezactiveze aceste clapete (sunt in numar de patru) astfel incat ECU sa nu dea erori. Ce sa zic, trist, eu care credeam ca am cea mai fiabila masina a anului cum zicea Dekra.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 647
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu sunt unul care a facut extractia de clapete din admisie la EDS (la Marius Andrei) nu trebuiesc dezactivate .... pur si simplu se demonteaza admisia si se extrag cele 4 clapete, nu este nevioe sa se umble la ECU
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
De ce ai facut aceasta operatie daca masina e noua? Ca si aspect preventiv? Si cat a costat? Si de unde aflu si eu ce galerie de admisia am pe masina mea Insignia 1,8 benzina 140 cp?
  • Alexbmw

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca nu e valabil la benzina.

@Avram - Chiar asa, cat a costat?

Thx,
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 647
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
montat demontat admisie cu extragerea clapetelor 550 lei (a mai trebuit un set garnituri galerie admisie (Victor Reinz) 140 RON)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR