- Giulestina
- OP
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salutare!
Am trait sa o vad si pe asta. Acum vreo 3 saptamani mi-a fost schimbata pompa de apa, deoarece aveam acel sunet ca un fasait cand era motorul rece. Mi-au sugerat sa schimb si distributia daca tot se umbla acolo. Am facut ce mi s-a recomandat.
Totul a fost ok pana acum cateva zile cand am dat sa plec si se oprea la relantiu, sunetul la motor era schimbat si putin metalic si nu mai tragea cand acceleram. Merg tot la serviceul opel unde am facut distrbutia si constatare - portaxa motor fisurata pe unde iesea si ulei, distributie sarita inainte cu doi zimti. Evident cei din service cauta tot felu de explicatii sa reiasa ca nu de la distributie e problema, cic de la gheata a inghetat nu stiu ce de la vibrochen si daia a sarit. Nici macar nu aveau sa stie daca era sau nu gheata ca eu am dus masina in service dupa vreo 3 zile deoarece am avut treaba la serviciu.
Probabil ca sa scape de mine mai repede au spus ca au desfacut portaxa si dedesupt totul era intact. Evident ca le-am spus ca e imposibil, acolo sigur ceva s-a lovit violent. A doua zi de service ma suna iar si cica s-au hotarat sa desfaca chiulasa si surpriza domne - pistonul unul lovit si parca si supapa au zis. Evident iar mangleala de doi lei, m-au intrebat de cand nu am mai schimbat filtrul de aer, vor sa insinueze ca a intrat o mizerie pe acolo pana la motor dar surpriza dabia il schimbasem tot in service opel cu o luna in urma.
Pentru mine e clar, damage-urile facute sunt clar de la o distribuie tensionata prea putin.
Voi ce parer aveti? Cum poate sarii distributia din vina mea? Nu ar trebui garanatia lucrarii la distributie sa acopere si stricaciunile de la motor?
Am trait sa o vad si pe asta. Acum vreo 3 saptamani mi-a fost schimbata pompa de apa, deoarece aveam acel sunet ca un fasait cand era motorul rece. Mi-au sugerat sa schimb si distributia daca tot se umbla acolo. Am facut ce mi s-a recomandat.
Totul a fost ok pana acum cateva zile cand am dat sa plec si se oprea la relantiu, sunetul la motor era schimbat si putin metalic si nu mai tragea cand acceleram. Merg tot la serviceul opel unde am facut distrbutia si constatare - portaxa motor fisurata pe unde iesea si ulei, distributie sarita inainte cu doi zimti. Evident cei din service cauta tot felu de explicatii sa reiasa ca nu de la distributie e problema, cic de la gheata a inghetat nu stiu ce de la vibrochen si daia a sarit. Nici macar nu aveau sa stie daca era sau nu gheata ca eu am dus masina in service dupa vreo 3 zile deoarece am avut treaba la serviciu.
Probabil ca sa scape de mine mai repede au spus ca au desfacut portaxa si dedesupt totul era intact. Evident ca le-am spus ca e imposibil, acolo sigur ceva s-a lovit violent. A doua zi de service ma suna iar si cica s-au hotarat sa desfaca chiulasa si surpriza domne - pistonul unul lovit si parca si supapa au zis. Evident iar mangleala de doi lei, m-au intrebat de cand nu am mai schimbat filtrul de aer, vor sa insinueze ca a intrat o mizerie pe acolo pana la motor dar surpriza dabia il schimbasem tot in service opel cu o luna in urma.
Pentru mine e clar, damage-urile facute sunt clar de la o distribuie tensionata prea putin.
Voi ce parer aveti? Cum poate sarii distributia din vina mea? Nu ar trebui garanatia lucrarii la distributie sa acopere si stricaciunile de la motor?
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Aproape acelasi lucru era sa-l patesc si eu,l-am lasat pe baiatul meu sa mearga cu masina in service(eu avand foarte multa treaba la serviciu),unde era programata pentru inlocuirea distributiei si a bujiilor incandescente,toata treaba a decurs bine pana cand primesc telefon de la baiat ca a luat masina,dar ca se aude o bataie ciudata in mers,noroc ca doar ce iesise pe poarta unitatii si l-am trimis cu masina inapoi in service sa vada ce s-a intamplat,inainte de inlocuirea distributiei motorul mergea foarte bine,nu batea,nu existau zgomote metalice.
Raspunsul celor din service a fost ca a uitat sa stranga un surub la moment si s-a desfacut in mers... ,am zis ca nu aud bine,...cica sa mai lasi masina in service sa ti-o "repare"...
De atunci(cam un an jumatate),evit sa mai merg la acel service,este vorba de "vestitul" GTT de pe B.dul Pallady,niste amatori...,am sa le fac antireclama peste tot,nu este posibil asa ceva,in alta tara,cred ca le inchidea service-ul in secunda urmatoare,te duci la ei cu masina intreaga si dupa ce pleci,trebuie sa te intorci cu masina "bucati",este inadmisibil...
Din pacate,vei avea mult de tras,iti doresc din toata inima sa se rezolve favorabil pentru tine,insa trebuie sa fii tare,nervi de otel...,rabdare,etc...
Raspunsul celor din service a fost ca a uitat sa stranga un surub la moment si s-a desfacut in mers... ,am zis ca nu aud bine,...cica sa mai lasi masina in service sa ti-o "repare"...
De atunci(cam un an jumatate),evit sa mai merg la acel service,este vorba de "vestitul" GTT de pe B.dul Pallady,niste amatori...,am sa le fac antireclama peste tot,nu este posibil asa ceva,in alta tara,cred ca le inchidea service-ul in secunda urmatoare,te duci la ei cu masina intreaga si dupa ce pleci,trebuie sa te intorci cu masina "bucati",este inadmisibil...
Din pacate,vei avea mult de tras,iti doresc din toata inima sa se rezolve favorabil pentru tine,insa trebuie sa fii tare,nervi de otel...,rabdare,etc...
- Giulestina
- OP
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pentru instanta trebuie prezentate ceva documente cum ar fi ...nota constatare+ factura cu serviciile prestate,daca exista mergeti si incercati o intelegere inainte sa pierdeti vremea pe la tribunal pentru ca vor plati si cheltuieli de judecata ,nu va luati tare de ei de la inceput pentru ca vor incerca trecerea la amenintari si iese si cu penal pentru dvs.
Vina le apartine 100% iese din discutie orice alta varianta de gheata pentru ca distributia este protejata de asemenea probleme din constructie,daca era sa fie masina impinsa pentru pornire era cureaua rupta,daca a sarit fara sa se rupa si mai ales este piesa noua pusa de ei au obligatia conform legii sa ofere garantie si pentru piesa si pentru lucrare.
Lasatii sa va faca din nou constatare nu este problema dvs ce s-a distrus sa apara tot ce vor ei de schimbat,motivati ca trebuie sa stiti ce s-a faramat si ca vreti sa faceti treaba ca lumea daca tot a inghetat rola intinzatoare cum zic ei.....nu pierdeti vremea cu alde Protectia Consumatorului cu factura de la prima reparatie si cu proforma + constatare pentru urmatoarea vorbiti cu un avocat.
Vina le apartine 100% iese din discutie orice alta varianta de gheata pentru ca distributia este protejata de asemenea probleme din constructie,daca era sa fie masina impinsa pentru pornire era cureaua rupta,daca a sarit fara sa se rupa si mai ales este piesa noua pusa de ei au obligatia conform legii sa ofere garantie si pentru piesa si pentru lucrare.
Lasatii sa va faca din nou constatare nu este problema dvs ce s-a distrus sa apara tot ce vor ei de schimbat,motivati ca trebuie sa stiti ce s-a faramat si ca vreti sa faceti treaba ca lumea daca tot a inghetat rola intinzatoare cum zic ei.....nu pierdeti vremea cu alde Protectia Consumatorului cu factura de la prima reparatie si cu proforma + constatare pentru urmatoarea vorbiti cu un avocat.
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Te duci la ei si le spui sa rezolve problema altfel veti rezolva la tribunal. Mergi fara probleme in instanta cu fisa de constatare a defectiunilor+actele doveditoare ala schimbarii distributiei+facturile aferente+certificatele de garantie ale pieselor. Daca ai avocat bun, nu platesti nimic, nu dai pe la judecata si se termina repede. O sa aiba surprize mari la decizie mai ales daca ceri si daune pe langa reparatie+cheltuielile de judecata+onorariul avocatului tau.
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
Giulestina povestea de mai sus mi-a readus in minte de prima mea masina un OLTCIT 12TRS la care i-am schimbat eu personal distributia, tot pe curea si care mi-a dat putina bataie de cap dar dupa interventie a mers ireprosabil pana l-am dat la Remat. Inca imi pare rau dupa el, "prima dragoste" nu se uita niciodata
Daca cureaua nu e pusa la semn sau rola intinzatoare este slabita tot sistemul e compromis.
Din ceea ce ne-ai povestit mai mult ca sigur este vina celor de la service, daca nu ajungi la un compromis cu ei ti-as recomanda o expertiza neutra te va ajuta si in instanta.
Daca cureaua nu e pusa la semn sau rola intinzatoare este slabita tot sistemul e compromis.
Din ceea ce ne-ai povestit mai mult ca sigur este vina celor de la service, daca nu ajungi la un compromis cu ei ti-as recomanda o expertiza neutra te va ajuta si in instanta.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Giulestina
- OP
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
asteptam detaliile sa vedem unde a fost buba... dar distributia sare de la punct doar de la curea uzata (nu este cazul la tine) respectiv e la curea netensionata corespunzator. Sunetul metalic este clar de la faptul ca a lovit cilindrul in supapa... ori cam greu mai faci motorul ala cum trebuie daca nu il face un meserias cu inima pentru motoare si atentie deosebita...
- ionut.balasa
- **
- 74 mesaje
- din 17 Jan 2014
- Corsa OPC 2012 A16LES
- Bucuresti
ionut.balasa
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa OPC 2012 A16LES
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2014
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Giulestina
- OP
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Scuze de intarziere dar nu prea am avut timp de nimic. Asa cum spuneam nu au fost de vina cei din service, ba din contra in final as spune ca au fost chiar profesionisti in identificarea si rezolvarea problemei. Desi masina nu se mai afla in garantie cei de la Opel Germania au hotarat sa-mi rezolve problema integral pe banii lor, eu nu a trebuit sa platesc nimic. Defectul care a cauzat distrugerea motorului a fost ruperea unei clapete din galeria de admisie care a ajuns pana in motor in pistonul 1. Acolo in final a reusit sa blocheze pistonul fapt care a generat in lant avarierea motorului, supape, cilindru, chiulasa, axa cu came, distributie...etc. Au fost schimbate cam toate piesele, doar chiulasa nu au schimbat ci au rectificat-o. De retinut pentru toate Insignia care au galerie de admisie cu clapete, EXISTA ACEST RISC LA TOATE! cei din Germania cunosc acest viciu ascuns dar incearca sa-l tina cat mai secret. Noile modele de Insignia vin cu galerie de admisie fara clapete, deci au gasit solutia, insa generatiile mai vechi au ramas in continuare cu acest risc. Eu voi apela la Marius Andrei de la serviceopel, multa lume de aici il stie, deoarece ei cunosc aceasta problema si stiu sa dezactiveze aceste clapete (sunt in numar de patru) astfel incat ECU sa nu dea erori. Ce sa zic, trist, eu care credeam ca am cea mai fiabila masina a anului cum zicea Dekra.
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Alexbmw
- **
- 131 mesaje
- din 06 Oct 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
Alexbmw
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat