- xgender8k
- OP
- 147 mesaje
- din 06 Feb 2012
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
xgender8k
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Inainte sa incep sa arunc cu bani in stanga si in dreapta pe presupuse as vrea sa aflu care este problema la masina mea (Astra G-cc z14xep 2007).
In seara de 31 in m-am urcat in ea si am introdus cheia in contact urmata de rasucirea ei pana la pozitia 3 s-a auzit un sunet ciudat in butuc, iar contactul a ramas blocat pe pozitia 2 (pornit) cu martorii din bord aprinsi. Daca invart de cheie spre pozitia 3 (la automat) nu se intampla nimic, nici o eroare si nici o schitare a electromotorului.
Daca rotesc cheia spre pozitia 0 ca sa o scot, iarasi nu se intampla nimic, se aude culisarea normala a butucului, iar la scoaterea cheii din el, sare in afara cum ar trebui, dar contactul ramane pe pozitia 2 si martorii din bord nu se sting, stau in sandby ca si cand ar astepta sa pornesc motorul.
Aceiasi situatie si dupa ce am scos butucul afara, contactul a ramas pus pe pozitia 2. Undeva a ramas cv blocat in coloana la volan si nu pot sa opresc contactul nici cu scoaterea bornei de la baterie. e ca si cand ar fi cheia prezenta nonstop in pozitia2.
La prima inspecie a butucului dupa scoatere pare sa functioneze ok, fara sa se blocheze si nu are santuri sapate de uzura, doar mult ulei si vasilina, fara pilitura adunata sau mizerie.
Pe forum nu am gasit decat tutoriale de reparare de butucuri blocate, ceea ce la mine nu este cazul, din moment ce cheia nu s-a blocat niciodata in el.
Tin sa cred ca undeva in coloana volanului a ramas ceva blocat, dar nu stiu daca asa o fi.
A mai intalnit cineva o problema de genul sa imi poata da un sfat sau o parere?
Multumesc
Inainte sa incep sa arunc cu bani in stanga si in dreapta pe presupuse as vrea sa aflu care este problema la masina mea (Astra G-cc z14xep 2007).
In seara de 31 in m-am urcat in ea si am introdus cheia in contact urmata de rasucirea ei pana la pozitia 3 s-a auzit un sunet ciudat in butuc, iar contactul a ramas blocat pe pozitia 2 (pornit) cu martorii din bord aprinsi. Daca invart de cheie spre pozitia 3 (la automat) nu se intampla nimic, nici o eroare si nici o schitare a electromotorului.
Daca rotesc cheia spre pozitia 0 ca sa o scot, iarasi nu se intampla nimic, se aude culisarea normala a butucului, iar la scoaterea cheii din el, sare in afara cum ar trebui, dar contactul ramane pe pozitia 2 si martorii din bord nu se sting, stau in sandby ca si cand ar astepta sa pornesc motorul.
Aceiasi situatie si dupa ce am scos butucul afara, contactul a ramas pus pe pozitia 2. Undeva a ramas cv blocat in coloana la volan si nu pot sa opresc contactul nici cu scoaterea bornei de la baterie. e ca si cand ar fi cheia prezenta nonstop in pozitia2.
La prima inspecie a butucului dupa scoatere pare sa functioneze ok, fara sa se blocheze si nu are santuri sapate de uzura, doar mult ulei si vasilina, fara pilitura adunata sau mizerie.
Pe forum nu am gasit decat tutoriale de reparare de butucuri blocate, ceea ce la mine nu este cazul, din moment ce cheia nu s-a blocat niciodata in el.
Tin sa cred ca undeva in coloana volanului a ramas ceva blocat, dar nu stiu daca asa o fi.
A mai intalnit cineva o problema de genul sa imi poata da un sfat sau o parere?
Multumesc
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut, vezi ca e rupta o bucata din parghia ( stiftul) din butuc care actioneaza partea electrica a contactului si mai mult ca sigur a ramas acolo. Te uiti atent cu o lanterna in locasul butucului si ai sa-l vezi. Restul din acel stift il scoti cu o surubelnita subtire. Nu incerca sa scoti partea electrica a contactului fara sa scoti acel stift pentru ca risti sa strici altele. In mod normal ar butucul tau ar trebui sa fie mai lung cu inca 1-2 cm. iar partea lipsa a ramas in partea electrica a contactului
Ultima modificare făcută de popmari la Joi 02 Jan, 2014 6:18 pm
Ultima modificare făcută de popmari la Joi 02 Jan, 2014 6:18 pm
- xgender8k
- OP
- 147 mesaje
- din 06 Feb 2012
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
xgender8k
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
- xgender8k
- OP
- 147 mesaje
- din 06 Feb 2012
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
xgender8k
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
- xgender8k
- OP
- 147 mesaje
- din 06 Feb 2012
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
xgender8k
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
Nu demontezi nici o coloana de directie- vezi ca este un tutorial cu repararea butucului - fii atent cum este pozitionat contactul pe ansamblul coloanei de directie, ce pot sa-ti spun este ca partea electrica a contactului o scoti numai in momentul in care scoti si sfiftul ramas. Pe de alata parte aceasta mufa de plastic din la partea electrica o scoti apasand cele doua cleme ale mufei si apoi tragi de ea perpendicular in jos. In tutorialul lui Bambi ai sa vezi totul foarte bine explicat.
- xgender8k
- OP
- 147 mesaje
- din 06 Feb 2012
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
xgender8k
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
cu tutorialul lui mambi am demontat butucul, dar nu acopera demontarea mai departe. Bucata aia de stiut a ramas in coloana volanului, tot ce am reusit sa fac este sa dau inelu de citire al cipului din cheie jos, si butucul.
nu stiu cum sa procedez sa scot bucata ramasa pt ca este adanc spatiul butucului
nu stiu cum sa procedez sa scot bucata ramasa pt ca este adanc spatiul butucului
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
- xgender8k
- OP
- 147 mesaje
- din 06 Feb 2012
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
xgender8k
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
- xgender8k
- OP
- 147 mesaje
- din 06 Feb 2012
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
xgender8k
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
- xgender8k
- OP
- 147 mesaje
- din 06 Feb 2012
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
xgender8k
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Frate,tu ai o problema cu demontatul volanului sau a coloanei de directie. Lasa-le Dumnezeului pe alea. Fii atent: pe o bucata de sarma,in varf, pui putin poxipol si te duci cu sarma pana la motul ala rupt in contact. Daca pui sarma pe motz, incearca sa tragi acum in afara,poate iese chiar fara sa lasi sa se intareasca poxipolul. Referitor la lamele contactului, da, se pot reaseza in alt butuc astfel incat sa pastrezi cheia originala. Mare grija cand cumperi alt butuc, trebuie sa aiba acelasi cod care este scris pe lama metalica a cheii tale. Ceva asemanator am patit si eu dar poate un pic mai grav, la mine a luat si putin foc. Cauta prin topicele scrise de mine, treaba e relativ recenta.
https://www.clubopel.com/vie...84&highlight=
https://www.clubopel.com/vie...84&highlight=
- xgender8k
- OP
- 147 mesaje
- din 06 Feb 2012
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
xgender8k
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
am scos contactul electronic si a cazut singura bucata de stiut al butucului.
problema e ca atunci cand am scos contactul electronic....care nu prea avea urechile de prindere prea bune, mi-au sarit bucati din el prin masina.
Le-am pus la loc in carcasa contactului electronic,...dupa capul meu.... si masina recunoaste pozitia 0,1 si 2 daca invart in el cu o surubelnita,....dar daca continui spre pozitia 3, mi se sting martorii din bord si electromotorul invarte in gol....
Ma gandeam ca poate pot sa pornesc masina asa direct din el, dar cred ca nu l-am asamblat inapoi cum trebuie, acum caut pe forum o poza cu el desfacut dar nu prea gasesc.
A si da, am pus cealalta cheie in mijlocul imobilizatorului ca sa citeasca cipul din ea, si nu a fost problema de cip ca nu mi-a aparut nici o eroare in bord. Necitirea cipului genereaza p1614 (4) Wrong Transponder Key - Present, ceea ce nu a fost cazul
problema e ca atunci cand am scos contactul electronic....care nu prea avea urechile de prindere prea bune, mi-au sarit bucati din el prin masina.
Le-am pus la loc in carcasa contactului electronic,...dupa capul meu.... si masina recunoaste pozitia 0,1 si 2 daca invart in el cu o surubelnita,....dar daca continui spre pozitia 3, mi se sting martorii din bord si electromotorul invarte in gol....
Ma gandeam ca poate pot sa pornesc masina asa direct din el, dar cred ca nu l-am asamblat inapoi cum trebuie, acum caut pe forum o poza cu el desfacut dar nu prea gasesc.
A si da, am pus cealalta cheie in mijlocul imobilizatorului ca sa citeasca cipul din ea, si nu a fost problema de cip ca nu mi-a aparut nici o eroare in bord. Necitirea cipului genereaza p1614 (4) Wrong Transponder Key - Present, ceea ce nu a fost cazul
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
- xgender8k
- OP
- 147 mesaje
- din 06 Feb 2012
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
xgender8k
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
Am reusit! am desfacut din nou contactu, il montasem bine dar sarise o lamela in forma de Y cand l-am clipsat inapoi(inchis).
Am pornit masina fara butuc si am dat o tura de bloc cu ea=))) e incredibil
bine butucul trebuie sa fine in coloana volanului pt a tine volanul deblocat, dar de pornit masina am pornit-o cu surubelnita direct in contactul electronic care atarna acum de coloana de volan.
ce imi ramane de facut este sa cumpar butuc, se merita sa incerc sa iau unu ieftin si sa mut cateii lamelei mele din butucul defect in cel nou, ca sa ramana aceiasi cheie? sau sa comand unu pe codul cheii sa imi vina direct gata, care cred ca va fi undeva la 361, astept raspuns de la baietii nostrii de la EDS cand revin din concediu pe 6 Ianuarie
Am pornit masina fara butuc si am dat o tura de bloc cu ea=))) e incredibil
bine butucul trebuie sa fine in coloana volanului pt a tine volanul deblocat, dar de pornit masina am pornit-o cu surubelnita direct in contactul electronic care atarna acum de coloana de volan.
ce imi ramane de facut este sa cumpar butuc, se merita sa incerc sa iau unu ieftin si sa mut cateii lamelei mele din butucul defect in cel nou, ca sa ramana aceiasi cheie? sau sa comand unu pe codul cheii sa imi vina direct gata, care cred ca va fi undeva la 361, astept raspuns de la baietii nostrii de la EDS cand revin din concediu pe 6 Ianuarie
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
Din pacate eu merg asa de mult:D, dar fii atent sa fie butucul bagat si cheia in pozitie pornita pentru a nu se bloca volanul in mers. Nu m-am indurat sa schimb butucul pentru ca si aici sunt mai multe modele in funcite de cheie. Unele chei sunt model mai vechi si au varful ascutit si altele au varful drept, deci fii atent daca vrei sa schimbi numai catei pentru ca trebuie un butuc cu o cheie cu acceasi forma ca a ta. Pana la urma cred ca o sa am doua chei, una de pornire alta de deschis usa. Am gasit second la 50 lei -tot cheie si butuc dar de al drk nu l-am cumparat )))
- xgender8k
- OP
- 147 mesaje
- din 06 Feb 2012
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
xgender8k
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
da stiu ca cheia trebuie sa fie in pozitia 2, am dat a 2a tura in jurul blocului.
Insa a aparut o problema, care asta nu mai stiu de unde sa o iau. Cand puneam cheia pe pozitia2 in contact se activau si butoanele de la geamurile electrice,..... pana sa dau jos partea electronica facea asta, acum nu mai pot umbla geamurile. Trebuia sa fi pus si fata la casetofon sa vad daca ala merge. Incerc asta mai pe seara, in rest data/ora faruri, semnalizari, stropitoare, stergatoare, avarii, bricheta totul merge.
A, si ultima intrebare poate tu stii, este vre-un fel sa blochez garda aia pe arcuri care iese din bord spre volan? ma streseaza ca tot se impinge in manetele de pe volan, si nu am vazut sa aibe vreun sistem de blocare,....decat cand este imbracata coloana volanului in aparatori inapoi......care inca nu va fi
Insa a aparut o problema, care asta nu mai stiu de unde sa o iau. Cand puneam cheia pe pozitia2 in contact se activau si butoanele de la geamurile electrice,..... pana sa dau jos partea electronica facea asta, acum nu mai pot umbla geamurile. Trebuia sa fi pus si fata la casetofon sa vad daca ala merge. Incerc asta mai pe seara, in rest data/ora faruri, semnalizari, stropitoare, stergatoare, avarii, bricheta totul merge.
A, si ultima intrebare poate tu stii, este vre-un fel sa blochez garda aia pe arcuri care iese din bord spre volan? ma streseaza ca tot se impinge in manetele de pe volan, si nu am vazut sa aibe vreun sistem de blocare,....decat cand este imbracata coloana volanului in aparatori inapoi......care inca nu va fi
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat