Inainte sa incep sa arunc cu bani in stanga si in dreapta pe presupuse as vrea sa aflu care este problema la masina mea (Astra G-cc z14xep 2007).
In seara de 31 in m-am urcat in ea si am introdus cheia in contact urmata de rasucirea ei pana la pozitia 3 s-a auzit un sunet ciudat in butuc, iar contactul a ramas blocat pe pozitia 2 (pornit) cu martorii din bord aprinsi. Daca invart de cheie spre pozitia 3 (la automat) nu se intampla nimic, nici o eroare si nici o schitare a electromotorului.
Daca rotesc cheia spre pozitia 0 ca sa o scot, iarasi nu se intampla nimic, se aude culisarea normala a butucului, iar la scoaterea cheii din el, sare in afara cum ar trebui, dar contactul ramane pe pozitia 2 si martorii din bord nu se sting, stau in sandby ca si cand ar astepta sa pornesc motorul.
Aceiasi situatie si dupa ce am scos butucul afara, contactul a ramas pus pe pozitia 2. Undeva a ramas cv blocat in coloana la volan si nu pot sa opresc contactul nici cu scoaterea bornei de la baterie. e ca si cand ar fi cheia prezenta nonstop in pozitia2.
La prima inspecie a butucului dupa scoatere pare sa functioneze ok, fara sa se blocheze si nu are santuri sapate de uzura, doar mult ulei si vasilina, fara pilitura adunata sau mizerie.
Pe forum nu am gasit decat tutoriale de reparare de butucuri blocate, ceea ce la mine nu este cazul, din moment ce cheia nu s-a blocat niciodata in el.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Tin sa cred ca undeva in coloana volanului a ramas ceva blocat, dar nu stiu daca asa o fi.
A mai intalnit cineva o problema de genul sa imi poata da un sfat sau o parere?
Multumesc