Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Inainte sa incep sa arunc cu bani in stanga si in dreapta pe presupuse as vrea sa aflu care este problema la masina mea (Astra G-cc z14xep 2007).
In seara de 31 in m-am urcat in ea si am introdus cheia in contact urmata de rasucirea ei pana la pozitia 3 s-a auzit un sunet ciudat in butuc, iar contactul a ramas blocat pe pozitia 2 (pornit) cu martorii din bord aprinsi. Daca invart de cheie spre pozitia 3 (la automat) nu se intampla nimic, nici o eroare si nici o schitare a electromotorului.
Daca rotesc cheia spre pozitia 0 ca sa o scot, iarasi nu se intampla nimic, se aude culisarea normala a butucului, iar la scoaterea cheii din el, sare in afara cum ar trebui, dar contactul ramane pe pozitia 2 si martorii din bord nu se sting, stau in sandby ca si cand ar astepta sa pornesc motorul.
Aceiasi situatie si dupa ce am scos butucul afara, contactul a ramas pus pe pozitia 2. Undeva a ramas cv blocat in coloana la volan si nu pot sa opresc contactul nici cu scoaterea bornei de la baterie. e ca si cand ar fi cheia prezenta nonstop in pozitia2.
La prima inspecie a butucului dupa scoatere pare sa functioneze ok, fara sa se blocheze si nu are santuri sapate de uzura, doar mult ulei si vasilina, fara pilitura adunata sau mizerie.

Pe forum nu am gasit decat tutoriale de reparare de butucuri blocate, ceea ce la mine nu este cazul, din moment ce cheia nu s-a blocat niciodata in el.


Tin sa cred ca undeva in coloana volanului a ramas ceva blocat, dar nu stiu daca asa o fi.

A mai intalnit cineva o problema de genul sa imi poata da un sfat sau o parere?
Multumesc
Skip ads

  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut, vezi ca e rupta o bucata din parghia ( stiftul) din butuc care actioneaza partea electrica a contactului si mai mult ca sigur a ramas acolo. Te uiti atent cu o lanterna in locasul butucului si ai sa-l vezi. Restul din acel stift il scoti cu o surubelnita subtire. Nu incerca sa scoti partea electrica a contactului fara sa scoti acel stift pentru ca risti sa strici altele. In mod normal ar butucul tau ar trebui sa fie mai lung cu inca 1-2 cm. iar partea lipsa a ramas in partea electrica a contactului


Ultima modificare făcută de popmari la Joi 02 Jan, 2014 6:18 pm
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspuns,
Stiftul este in butuc sau in coloana de directie?
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
acum am vazut in pozele din tutorialul lui bampi, vorbesti de stiftul pe care sta arcul?

Bucata aia ramasa in coloana la volan este cauza contactul ramas pus?
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Da, contactul a ramas intr-o pozitie intermediara celei de pornire, pentru ca el revine la pozitia neutra prin miscarea cheii in contact, ori cum s-a rupt acel stift, cheia nu a putut sa modifice pozita partii electrice a contactului si sa o aduca in pozitie neutra.
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Deci eu trebuie sa scot acea bucata a stiftului ramasa in coloana, si sa inlocuiesc butucul.
Oare as putea sa o scot cu un magnet, sau in vre-un fel care sa nu implice demontarea coloanei de directie?
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu demontezi nici o coloana de directie- vezi ca este un tutorial cu repararea butucului - fii atent cum este pozitionat contactul pe ansamblul coloanei de directie, ce pot sa-ti spun este ca partea electrica a contactului o scoti numai in momentul in care scoti si sfiftul ramas. Pe de alata parte aceasta mufa de plastic din la partea electrica o scoti apasand cele doua cleme ale mufei si apoi tragi de ea perpendicular in jos. In tutorialul lui Bambi ai sa vezi totul foarte bine explicat.
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cu tutorialul lui mambi am demontat butucul, dar nu acopera demontarea mai departe. Bucata aia de stiut a ramas in coloana volanului, tot ce am reusit sa fac este sa dau inelu de citire al cipului din cheie jos, si butucul.

nu stiu cum sa procedez sa scot bucata ramasa pt ca este adanc spatiul butucului
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am mai citit ca un coleg a patit asa- deci rabdare si munca - poti sa folosesti o igla, croseta sau penseta destul de mica dar sa poata apuca restul de stift ramas acolo.
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
presupuc ca trebuie rotit inspre stanga mai intai spre pozitia 0 a cheii inainte sa il scod, ca sa decuplez contactul
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa rasucesti nimic, incearca sa-l scoti asa.
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Asta imi ramande de facut atunci. maine cum rasare soarele voi incerca sa il scot.

Am gasit un tutorial de scoatere a lamelelor din cilidrul cheii, as putea sa le pun intr-un butuc nou ca sa pastrez vechea cheie?
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu am reusit sa scot bucata ramasa in contact, e imposibil de apucat, nici cu pensete nu am reusit.

Acum caut pe forum un tutorial cum sa demontez volanul si sa dau jos contactul pe partea stanga, poate reusesc sa scot bucata rupta de stiut prin stanga.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Frate,tu ai o problema cu demontatul volanului sau a coloanei de directie. Lasa-le Dumnezeului pe alea. Fii atent: pe o bucata de sarma,in varf, pui putin poxipol si te duci cu sarma pana la motul ala rupt in contact. Daca pui sarma pe motz, incearca sa tragi acum in afara,poate iese chiar fara sa lasi sa se intareasca poxipolul. Referitor la lamele contactului, da, se pot reaseza in alt butuc astfel incat sa pastrezi cheia originala. Mare grija cand cumperi alt butuc, trebuie sa aiba acelasi cod care este scris pe lama metalica a cheii tale. Ceva asemanator am patit si eu dar poate un pic mai grav, la mine a luat si putin foc. Cauta prin topicele scrise de mine, treaba e relativ recenta.
https://www.clubopel.com/vie...84&highlight=
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
am scos contactul electronic si a cazut singura bucata de stiut al butucului.
problema e ca atunci cand am scos contactul electronic....care nu prea avea urechile de prindere prea bune, mi-au sarit bucati din el prin masina.
Le-am pus la loc in carcasa contactului electronic,...dupa capul meu.... si masina recunoaste pozitia 0,1 si 2 daca invart in el cu o surubelnita,....dar daca continui spre pozitia 3, mi se sting martorii din bord si electromotorul invarte in gol....

Ma gandeam ca poate pot sa pornesc masina asa direct din el, dar cred ca nu l-am asamblat inapoi cum trebuie, acum caut pe forum o poza cu el desfacut dar nu prea gasesc.
A si da, am pus cealalta cheie in mijlocul imobilizatorului ca sa citeasca cipul din ea, si nu a fost problema de cip ca nu mi-a aparut nici o eroare in bord. Necitirea cipului genereaza p1614 (4) Wrong Transponder Key - Present, ceea ce nu a fost cazul
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu am un contact electric demontat, nu l-am desfacut sa vad cum sunt asezate piesele in el Ce vrei sa afli ?
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Am reusit! am desfacut din nou contactu, il montasem bine dar sarise o lamela in forma de Y cand l-am clipsat inapoi(inchis).
Am pornit masina fara butuc si am dat o tura de bloc cu ea=))) e incredibil


bine butucul trebuie sa fine in coloana volanului pt a tine volanul deblocat, dar de pornit masina am pornit-o cu surubelnita direct in contactul electronic care atarna acum de coloana de volan.

ce imi ramane de facut este sa cumpar butuc, se merita sa incerc sa iau unu ieftin si sa mut cateii lamelei mele din butucul defect in cel nou, ca sa ramana aceiasi cheie? sau sa comand unu pe codul cheii sa imi vina direct gata, care cred ca va fi undeva la 361, astept raspuns de la baietii nostrii de la EDS cand revin din concediu pe 6 Ianuarie
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Din pacate eu merg asa de mult:D, dar fii atent sa fie butucul bagat si cheia in pozitie pornita pentru a nu se bloca volanul in mers. Nu m-am indurat sa schimb butucul pentru ca si aici sunt mai multe modele in funcite de cheie. Unele chei sunt model mai vechi si au varful ascutit si altele au varful drept, deci fii atent daca vrei sa schimbi numai catei pentru ca trebuie un butuc cu o cheie cu acceasi forma ca a ta. Pana la urma cred ca o sa am doua chei, una de pornire alta de deschis usa. Am gasit second la 50 lei -tot cheie si butuc dar de al drk nu l-am cumparat Smile)))
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
da stiu ca cheia trebuie sa fie in pozitia 2, am dat a 2a tura in jurul blocului.
Insa a aparut o problema, care asta nu mai stiu de unde sa o iau. Cand puneam cheia pe pozitia2 in contact se activau si butoanele de la geamurile electrice,..... pana sa dau jos partea electronica facea asta, acum nu mai pot umbla geamurile. Trebuia sa fi pus si fata la casetofon sa vad daca ala merge. Incerc asta mai pe seara, in rest data/ora faruri, semnalizari, stropitoare, stergatoare, avarii, bricheta totul merge.

A, si ultima intrebare poate tu stii, este vre-un fel sa blochez garda aia pe arcuri care iese din bord spre volan? ma streseaza ca tot se impinge in manetele de pe volan, si nu am vazut sa aibe vreun sistem de blocare,....decat cand este imbracata coloana volanului in aparatori inapoi......care inca nu va fi
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Tu chiar vrei sa ma copiezi Smile)))- eu am pus un nimbus si am blocat aparatoarea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR