Vad ca nu prea mai este de actualitate tema asta cu flansele ,dar va relatez si eu ce am patit.
Este clar ca flansa care este uzata, se muleaza pe interiorul oalei, iar axul telescopului iese mai mult afara, in felul asta palaria sta la 1 cm distanta.
Asa e si la mine, deci flansele sunt praf, dar nu sunt de aruncat inca pentru ca nu fac zgomot, iar la mine nu tine modificarea cu surubul micsorat, pentru ca, chiar daca le micsorez, distanta dintre palarie si caroserie este destul de mare.
Ceea ce am facut, este ca am anulat surubul care tine flansa si am pus direct palaria pe flansa, suruburile cele doua le-am insurubat una peste alta, peste palarie.
Acum sta perfect si nu are joc, deloc.
Ce nu inteleg eu......
De ce nu au facut sistemul de amortizare fara prostia aia de flansa si rulment, sau altele, asa cum e in imaginea de jos ?
Ma gandesc ca e cam scump un amortizor asemanator, dar se putea gasi ceva de mijloc, poate se castiga putina stabilitate in felul asta.
Si cred ca ar fi de folos o bara de torsiune, pentru o mai buna stabilitate.