Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:[...]
Audi A4 1.8 TFSI
5.6L / 9.5L / 7.1L

Opel Vectra 1.8i 16V
6.0L / 11.0L / 7.8L
[...].

Eu am gasit alte consumuri :

AUDI A4 1.8 TFSi | 118 KW (160 PS) Attraction Multitronic 2008->
5.9L / 9.4L / 7.2L
Opel Vectra C 1.8i | 103KW (140 PS) GTS Easytronic 2005->
5.4L / 9.7L / 7L

AUDI A4 1.8 TFSi | 118 kW (160 PS) Attraction 2007->
5.6L / 9.5L / 7.1L
Opel Vectra C 1.8i | 103 KW (140 PS) GTS 2005->
5.6L / 9.9L / 7.2L

Cam slabe sansele sa consume mai putin un AUDI/VW decat un Opel (in conditiile in care ambele masini au aceiasi cilindree si aproximativ aceiasi greutate), se stie ca motoarele produse de Opel au fost si sunt mai economice/fiabile decat cele produse de grupul VAG.
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nene, eu am pus consumul de la masina colegului @nucu, Vectra 2002. Tu ai venit cu alte comparatii. Foarte plauzibile.
Spui ca la o comparatie intre cele doua motoare, cel de Opel e mai economic si fiabil. Chiar datele despre consum te contrazic. De ce oare nu ai postat si performantele celor doua motoare? E un capitol la care 1.8-ul de la Opel este grav batut de 1.8-ul de la Vag. Si asta cu consum de carburant un pic mai mic sau sensibil egal, cum vrei tu.
Dar, na, e club opel aici, orice e de la Opel MUST BE BETTER.
Despre fiabilitate, la fel, nu e Opel, se poate arunca la gunoi.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Parca era vorba ca 'e mai bun GTS-ul omului si nu l-ar da pe Audi cu 1.8', eu cam asta am inteles.

Nu am gasit GTS sub 2005, e posibil sa fie... dar la o cautare simpla eu unul nu l-am gasit. Asa ca am postat datele de mai sus si cred ca sunt consumurile reale (iar cinstit ar fi sa compari doua motorizari cat mai apropiate ca an de fabricatie).
  • Nucu 1970

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2007 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Va rog sa ma scuzati am gresit cand am spus GTS (suna mai frumos ) dar este SRI, deaia nu ai gasit cred. Atentie 1,8 aspirat de la opel are 16 valve si doar 122 cp , iar audi sau W au motor de 1,8 litri turbo 167C cp, asa dupa mine cred ca din turbo are putere si automat consum. Am cumparat aceasta masina pentru ca toti fratii mei au vectra c gts si suntem patru, doi au 1,9 cdti 150 cp,transmisie automata de vis (multi spun ca au probleme dar ei au 310000 km fara probleme)respectiv 2005 si 2007, unul are astra 1,7 dti 2002, si eu vectra c 1,8 sri pentru ca sunt fan benzina si motorul de 1,8 este un motor super rezistent si silentios eu am 270 000 km.Imi place este super tata, chiar daca multora nu le place.Stima!
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Englezii dau recenzie de 3 stele pentru passat b6 si vectra c pe "honestjohn"....si spun ca vectra c este foarte aproape de mondeo care a luat 4 stele.

http://www.honestjohn.co.uk...agen/passat-2005/
http://www.honestjohn.co.uk...l/vectra-c-2002/?
  • naghibmahfuz

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2013

  • Mesaj Privat
vectra c este peste passat b6
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Englezii astia de pe honestjohn mai spun si prostii. Cica ECU la Vectra B cu motor Isuzu tinde sa se strice in timp si costa 500lire sa-l schimbi. Si mai dau si un workaroud, culmea.

Luati doar ce-i adevarat din review-uri, ca doar sunt englezi si-i intereseaza sa-si vanda masinile lor.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ma bate gandul sa imi cumpar un Passat B6, dar banii fiind limitati (6000 euro), nu se prea gasesc decat cele cu motoare problema de 140 CP la care pica intr-o veselie, pompe, injectoare si ruleta ruseasca nu prea imi place, asa ca mi-am pus gandul in cui.
Astea fiind spuse, comparatiile gen Vectra vs Passat, sunt irelevante. Nimeni care ma vede cu Passat nu imi va da bani de reparatii sau brusc afacerile imi vor creste si nici Antonia daca ma vede nu va sari pe mine, chiar daca e mai frumos, sau mai estetic decat opelul. Dar decat sa cumpar unul la 6000-7000 euro si sa imi fie frica de un drum pana la mare ca ma lasa pe drum noaptea si ca trebuie sa fac cale intoarsa iar in loc sa stau cracit pe malul marii eu sa dau mii de euro pe reparatii, mai bine ma lipsesc.
Daca facem o comparatie, intre VECTRA C nou full si PASSAT nou full, vom vedea ca Passat-ul e mai scump cu 20-30%, iar dotarile cam pe acolo, e normal atunci sa fie mai esteeetiiiiic, sau sa aiba materiale mai buneeeee. Dar dupa 8 ani vei vedea cum la passat se exfoliaza una, se ia culoarea la alta.
OPEL Signum (asemanator cu vectra c) 5300 euro inscris

Passat B6 5800 euro + taxe


Se vede din poze ca interiorul e cu o clasa peste OPEL, dar si exteriorul.
Iar la asa interior-exterior si reparatiile sunt pe masura.
Confortul e acelasi, am stat in ambele.

Cineva mai sus zicea "Vectra C este peste Passat B6".
Pana si merele si perele sunt diferite intre ele, mai ales cand le compari una cu alta.
Dar atunci cand cumperi un mar frumos, rosu cu viermi, pe banii unei pere galbene fara viermi, te gandesti brusc ca , parca nu sunt asa de rele perele.
Eu m-am hotarat. Voi alege Vectra C, Signum sau Zafira, dupa 2007.

Asa cautand de nebun pe forumuri am dat usor de un comentariu, unul din sutele care erau acolo, prorpietari de mult apreciatul Passat:

By radu on May 4, 2011 | Reply

Tarziu am dat de discutiile astea despre passat.
Te rog crede-ma, masina mea a costat 37 mii euro, iar intre 97 – 100 mii km s-au stricat 2 injectoare , 1 pompa plus volanta plut etc.
masina de rahat .
daca mergeam cu taxi tot timpul asta era mai econom pt mine.
iti dau cuvantum meu de om , RAHAT = PASSAT
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am eu un Passat B6, 97.000 de km, fosta masina a unui pensionar pe moarte, a ars pe jumatate. Dar acum e ca noua. A ars jumatatea aia care oricum nu conta. Laughing


  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
aquagen a scris:Ma bate gandul sa imi cumpar un Passat B6, dar banii fiind limitati (6000 euro), nu se prea gasesc decat cele cu motoare problema de 140 CP la care pica intr-o veselie, pompe, injectoare si ruleta ruseasca nu prea imi place, asa ca mi-am pus gandul in cui.

Un samsar de masini mi-a spus ca motoarele diesel VW, fabricate incepand din anul 2012, nu mai au probleme tehnice.
Sigur, poti sa detii un autoturism VW fabricat in anul 2012, echipat cu motor de 2l TDI, fabricat inainte de anul 2012.
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
1.9 105 cp tdi pe passat este foarte ok tehnic ;
2.0 tdi 140 cp au avut probleme cu chiuloasa ( un procent mic )
2.0 tdi 170 cp au avut probleme cu injectoarele de fabrica dar se schimba si acum gratis la reprezentanta indiferent de nr de km sau cati proprietari are masina ; sub 7000 euro nu veti gasi in veci un B 6 bun, si ma refer la unul fabricatie pana in 2007; decat peste 500.000 km ; passatul nu e o masina de oras si rupe autobandul ; probleme sunt specifice pt masini deja depasite de 4-500.000 km ; luati in calcul un rulaj de 50-70.000 km / an chiar si mai mult ; cele pe benzina ( aspirate ) consuma f mult si nu au nici putere ; la 6000 euro abea gasesti in golf5 in stare buna. Nu va mai luati masini pe care nu vi le permiteti ca apoi ziceti ca sunt proaste ; va bucurati ca le luati ieftin cu sute de mii de km la bord apoi va plangeti ; vw-uri bune nu gasesti pe piata decat cele scumpe care o sa ziceti ca sunt la supra preturi ; o masina care a costat acum 5 ani 30.000 euro se vinde pe piata de samsari la 7000 euro....trageti voi concluziile ;
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
1.9 TDI este un monument de fiabilitate comparativ cu 2.0 TDI
Problemele 2.0 TDI sunt urmatoarele :
-injectoarele in special la versiunea de 140 CP ,mai rar la 170 CP . Nu da niciun semn inainte sa pice=se strapunge rasina bobinei =injector in scurt. Nu s-a remediat niciodata cu injectoare imbunatatite,dar se inlocuiesc gratuit in pentru anumite coduri motor si doar pana in an frabricatie 2007.
-pompa de ulei .Asta este "cireasa de pe coliva la motorul asta". Este antrenata prin intermediul unui ax subdimensionat , ax care la randul lui antreneaza 2 pinioane. Se olareste axul , pagube in cazul in care nu opresti motorul in max 1 min destul de mari. Axe decalite, tacheti , turbo + pompa in sine care se gaseste doar pe original cost 4000 RON.Se poate improviza o reparatie a pompei cu aproximativ 300 E.
-anumite coduri motoare injectorul "joaca in chiulasa" ,daca se insista a se merge asa se inlocuiesti chiulasa.
-pompa motorina din rezervor pica destul de des, fara pagube, doar ca ramai in drum.
+ probleme specifice fiecarui diesel modern, volanta, EGR,
In rest , masina trage bine , consuma putin daca esti dispus sa accepti riscurile specifice motorului asta, acesta fiind considerat un esec de catre toti posesorii care au rulat mai mult de 50 000 km acest motor, indiferent ca a fost nou sau sh.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da, exact chestia asta cu axul subdimensionat am citit-o si eu pe un forum TDi de pe USA.

Faza cu pompa de motorina, a ramas un prieten bun cu ea mergand prin oras pe o panta si ala a fost defectul. A picat din senin, nici nu-ti dai seama ce are masina de nu mai porneste dai la cheie pana slabeste bateria.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
In orice caz Passat-ul B6 nu ai sa-l compari niciodata cu o Vectra C ,acesta fiind mult mai elegant + ergonomie mai mare ,doar ca motorul de 2.0 TDI PD este o eroare per total al inginerilor VAG. Mai bine un 2.0 benzina + GPL , iesi mult mai ieftin. Apropo GPL-ul este o solutie foarte ok pentru timpurile astea cand un litru de motorina este peste 6 RON, multi rad de posesorii de masini peste 20 000 E cu GPL dar chiar nu este cazul. Oricum majoritatea romanilor sunt prea mandri sa se injoseasca cu o instalatie de GPL considerand-o un "nivel de saracie".
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Op3l a scris:1.9 TDI este un monument de fiabilitate comparativ cu 2.0 TDI
.


Sunt total de acord cu tine.
Detin un astfel de model si sunt mai mult decat multumit de el,am peste 230.000km si inca merge beton...,este achizitionat de nou din Romania... Very Happy
  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Sa nu aud de VAG cu tot cu 1.9TDI-ul lor.
Am un Audi A 6 Avant din 2000 de 2.5TDI motor AKE (bloc) & BAU (chiuloase) masina echipata aproape full, nu am memorii la scaune, electrocrom pe centrala si rabatare electrica la oglinzi, nimic de zis la confort = super, in schimb sa nu ai vreo belea cu motorul ca te apuca sfintii.
Cea mai mare prostie a GM, divizia Europa este ca nu am continuat cu motorul de 2l cu distributia pe lant (Y20DTH) sa-l imbunatateasca si sa creasca puterea in motor.
Y20DTH-ul e pacat de el din cauza rahatului ala de pompa Bosch VP44, o buda ordinara luata si de VAG-isti.
Designul Vectre-i B trebuia schimbat mai repede de 2004/05 si nu in felul in care au facut vectra C, dar asta e!
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai motorul ala de la Audi e stiut cu probleme, fiecare marca are uscaturile ei. 2.5 diesel mi se pare ca s-au rectificat de la codurile ce incep cu B.


A6-le (AKE) a murit, sa nu-l mai vad.


L-ai dat la remat, sau ce ai facut cu el?
  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Il mai am, da-l dracu. E un bloc AKE si chiuloase de BAU alea pe role si cu ax de titan varianta de 180cp si remapat la 225cp legat de o cutie tiptronic 5HP19FED. Am piston cu segment de compresie rupt (1 din 3), pe chiuloasa din stanga, pistonul dispre cutie.
O sa-l vand asa defect ca nu mai am nervi de ea si-mi trebuie un 7 locuri musai iar de VAG sa nu aud (sharan touran)
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
@skywalker, imi place cum ai scris...

"Sa nu aud de VAG cu tot cu 1.9TDI-ul lor.
Am un Audi A 6 Avant din 2000 de 2.5TDI motor AKE (bloc) & BAU (chiuloase) "

Deci tu ai un motor de 2.5 TDI dar vina o are de fapt un motor 1.9, sau ce sa intelegem.
In al doilea rand spui ca ai remap la 2.5 TDI pe un motor cu vreun milion de km... deci, de ce ti se mai pare anormal sa mai pice cate ceva?
Iti spun eu ca 1.9 TDI nu are nici o vina, ca si motor in sine. Componentele puse ulterior pe el sunt de obicei cele care pica.
Ca sa nu fac off-topic, eu compar masinile din semnatura si spun ca cea mai buna masina este intotdeauna cea care nu se strica.... Smile

O zi buna,
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
@aquagen:
belea maneta de la schimbator Vectrei Smile))) un fel de oldies
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR