- ToX
- OP
- 1,272 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,272
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Am cautat pe aici despre erori, am gasit ceva foarte putin asemanator
History: am busit masina in fata, a trebuit sa schimb radiatoarele + ventilatoare, am o vectra C z19dt, ca informatie
Azi am luat masina din service, vad masina cu cheita, pun op-com-ul, toate cele 3 circuite de FAN open circuit
Pornesc A/C-ul, se incinge foarte tare radiatorul de A/C , nu porneste niciun ventilator. Am modelul cu 2 ventilatoare, unul mic si unul mare, dar acum sunt valeo, nu GM.
Inainte de accident, nu am avut nicio problema cu asta.
Vin intrebarile:
Mai are rost sa verific relee, sigurante ?
E posibil ca ventilatoarele astea Valeo sa aiba pinii dispusi altfel sau sa aiba mai putini? Am observat ca e o mufa groasa ce intra intr-un suport (alta mufa evident) montata pe corpul ventilatoarelor, si de acolo pleaca spre ele.
Mentionez ca lovitura a fost in dreapta fata, a afectat radiatoarele dar nu s-a ajuns la distrugerea mufei sau altceva de acest gen, incat sa induca un scurt circuit. Oricum, pentru siguranta, voi testa maine daca am sigurantele intregi, iar releleele nu prea stiu cum sa le testez.
Exista vreo posibilitate ca ventilatorul sa porneasca indiferent de ce ii spune ECU ? (gen cum era la Calibra, puneai sonda din radiator pe scurt si mergea ventilatorul nonstop)
Daca e opencircuit inseamna ca nu am niciun fel de impedanta dinspre ventilatoare, spre ECU, corect ?
- ToX
- OP
- 1,272 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,272
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,272 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,272
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,272 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,272
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,272 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,272
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Intrebarea mea este, cum imi dau seama daca rezistentele din modulul de control sunt duse ? Am vazut si niste arcuri acolo, aia sunt termistorii ce "simt" temperatura, sau comanda e data de ECM ? Daca rezistentele sunt duse ar trebui sa am eroare pe unul din circuite cu "open circuit" sau low/high voltage, corect ?
Daca stie cineva cum ar trebui sa functioneze cele 2 ventilatoare si cand, dau o bere.
- DB77AAA
- *******
- 6,648 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,648
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Lasa computerul minune ascuns in BC, pune OPcom, vezi ce spune ECU de temperatura.
- ToX
- OP
- 1,272 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,272
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,648 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,648
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu ai treaba cu comanda tata de ECU atata vreme cat nu ai suferit o operatiune de resoftare dubioasa. El asta stie, la temperatura X da comanda de Y etc..