sebi1964
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Omega 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Am un opel omega 2.2dti din 2001 (y22dth) care brusc si neasteptat a refuzat sa se mai tureze peste 1500rpm si scoate un fum de groaza.
Becul de pe bord e aprins l-am pus la 3 testere si imi da codurile de eroare P1590 si P1220.
Problema e cu codurile pentru ca un program zice una altul alta.
Astfel OBD-II da: P1220 Throttle Pos (TP) Sens2 Circ
Autodata in schimb: P1220 Fuel Quantity adjusment control malfunction
Am intrebat pe unul pe altul (mecanici) si am primit diferite solutii de la sensorul de acceleratie ce trebuie curatat dar nimeni nu stie unde e, schimbare filtru motorina care o fac ca nu e prea scump, schimbare pompa combustibil si pana la schimbare pompa de injectie lucru ce ma dat pe spate avand in vedere pretul.
Asa ca va rog daca cinva a avut problema asta sau stie o solutie ajutati-ma sa nu ma trezesc ca am luat o pompa de 60 de milioane si de fapt un furtun nu statea bine.
Cei de la Opel mi-au zis sa le duc masina sa o testeze dar sunt 60km si cu fumul care il scoate mie sa nu ma aresteze pana acolo sau mai rau sa o stric mai tare.
Am un opel omega 2.2dti din 2001 (y22dth) care brusc si neasteptat a refuzat sa se mai tureze peste 1500rpm si scoate un fum de groaza.
Becul de pe bord e aprins l-am pus la 3 testere si imi da codurile de eroare P1590 si P1220.
Problema e cu codurile pentru ca un program zice una altul alta.
Astfel OBD-II da: P1220 Throttle Pos (TP) Sens2 Circ
Autodata in schimb: P1220 Fuel Quantity adjusment control malfunction
Am intrebat pe unul pe altul (mecanici) si am primit diferite solutii de la sensorul de acceleratie ce trebuie curatat dar nimeni nu stie unde e, schimbare filtru motorina care o fac ca nu e prea scump, schimbare pompa combustibil si pana la schimbare pompa de injectie lucru ce ma dat pe spate avand in vedere pretul.
Asa ca va rog daca cinva a avut problema asta sau stie o solutie ajutati-ma sa nu ma trezesc ca am luat o pompa de 60 de milioane si de fapt un furtun nu statea bine.
Cei de la Opel mi-au zis sa le duc masina sa o testeze dar sunt 60km si cu fumul care il scoate mie sa nu ma aresteze pana acolo sau mai rau sa o stric mai tare.
- Vios40
- **
- 409 mesaje
- din 15 Apr 2007
- Rekord 1987 2.3D LS
- Bucuresti
Vios40
- Mesaje scrise: 409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1987 2.3D LS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2007
- Mesaj Privat
sebi1964
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Omega 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Vios40
- **
- 409 mesaje
- din 15 Apr 2007
- Rekord 1987 2.3D LS
- Bucuresti
Vios40
- Mesaje scrise: 409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1987 2.3D LS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2007
- Mesaj Privat
Testerele indica o mixtura aer/motorina falsa, in fapt am avut aceeasi problema la Alfa 33 si am ajuns la faza ca aveam doua injectoare defecte. Pacat ca nu esti aici in Capitala pentru a fi mers la service unde am echipa mea, era mult mai simplu dar oricum o sa ma interesez maine de aceste defectiuni descrise de testere. Tinem legatura.
sebi1964
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Omega 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
sebi1964
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Omega 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am schimbat filtru de motorina si nimic.
Am curatat EGR si mergea o idee mai bine.
Am descoperit ulei pe turbina.
Ulei in furtunele de pe circuitul intercoler si radiatorul de la intercooler se incalzeste foarte tare. Cresd ca are ulei in el.
Daca deconectez intercoolerul nu mai am fum dar nici turbo.
Stie cineva de ce ajunge uleiul in turbina?
Codurile de eroare complet eronate.
Am curatat EGR si mergea o idee mai bine.
Am descoperit ulei pe turbina.
Ulei in furtunele de pe circuitul intercoler si radiatorul de la intercooler se incalzeste foarte tare. Cresd ca are ulei in el.
Daca deconectez intercoolerul nu mai am fum dar nici turbo.
Stie cineva de ce ajunge uleiul in turbina?
Codurile de eroare complet eronate.
- senatorC30SE
- **
- 99 mesaje
- din 01 Jan 2006
- Omega 2002 y32se
- ARAD
senatorC30SE
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: ARAD
- Masina: Omega 2002 y32se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2006
- Mesaj Privat
Salut.Problema pe care o indica P1220 este o problema mecanica. Verifica sorbul din rezervor daca nu este murdar,si abia atunci mai ramine ca defect pompa de injectie.Este oproblema la opel se blocheaza pistonasul de avans di pompa si atunci apare fum albastru si turatie limitata la 1500 2000 r pm.Coodul P1590 nu iti va influenta niciodata mersul bun al motorului.
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
Poate doar masinile noi nu au ulei pe turbo si intercooler. Turbina trage aer o data de afara prin filtru si a doua oara din carter printr-un furtun care iese din capacul chiulasei. Acolo sunt permanent vapori de ulei. Lagarii turbinei sunt si ei unsi printr-un circuit special care vine de la pompa de ulei, si de acolo poate sa arunce. Jocul turbinei in lagari nu trebuie sa fie mai mare de 1 mm, asa am citit pe aici. Da intercoolerul jos, scurge uleiul si spala-l. Fum albastru se face din arderea uleiului, urmareste daca scade nivelul de ulei. Apropo, ce ulei ai in motor?
sebi1964
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Omega 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am desfoacul furtunele de la intercooler si mecanicul zice ca nu e mult ulei.Deci nu e turbo. Oricum acum scoate fum si daca deconectez intercolerul. Merge tot mai rau.
Mai mult fum, nu merge rotund si se aude oun zgomot periodic ca un "limp".
Nimeni nu stie ce are. Am vorbit cu o firma din Botiz si au zis sa o duc la ei ca e pompa.
Nivelel de ulei nu scade. Uleiul e castrol cel mai bun cu 100ron litru. Ceva sugestii cineva?
Mai mult fum, nu merge rotund si se aude oun zgomot periodic ca un "limp".
Nimeni nu stie ce are. Am vorbit cu o firma din Botiz si au zis sa o duc la ei ca e pompa.
Nivelel de ulei nu scade. Uleiul e castrol cel mai bun cu 100ron litru. Ceva sugestii cineva?
fast
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
sebi1964
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Omega 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2007
- Mesaj Privat
din nou s-a schimbat simptomologia.
nu mai scoate fum in relanti.
daca accelerez scoate ceva fum dar nu ca inainte.
nu se mai aprinde becul galben.
pot sa trec de 1500 de ture.
a aparut o bataie.
un "plici" ce creste ca frecventa cu turatia.
uni zic ca-i de la avans de la pompa.
Altii axul cu came...injector..tacheti
ceva idei?
nu mai scoate fum in relanti.
daca accelerez scoate ceva fum dar nu ca inainte.
nu se mai aprinde becul galben.
pot sa trec de 1500 de ture.
a aparut o bataie.
un "plici" ce creste ca frecventa cu turatia.
uni zic ca-i de la avans de la pompa.
Altii axul cu came...injector..tacheti
ceva idei?
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
sebi1964
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Omega 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2007
- Mesaj Privat
- vali17kar
- **
- 370 mesaje
- din 30 Aug 2008
- Vectra 2001 Z 16 XE(EURO 4)
- Arad
vali17kar
- Mesaje scrise: 370
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE(EURO 4)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2008
- Mesaj Privat
- bulky
- **
- 137 mesaje
- din 16 Sep 2007
- Vectra 2000 20tdi
- Constanta
bulky
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2000 20tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2007
- Mesaj Privat
sebi1964
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Omega 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
sebi1964
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Omega 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
sal
la omega 2,2dti mia artat p1590 unknow pe tester
aveam probleme cu o inbinare ciupita care intra in pompa de aer!si nu trecea de 2000 de turatii adica practic primea aer fals!am remediato si numai am probleme,,dar acel cod p1590 nu a putut fi afisat pe tester!
intrebarea mea e daca opelul omega are filtru in rezervor sau cum as putea sa curat acel rezervor,de multe ori am observat ,cand o calc obisnuieste sa smaceasca parca ar fi infundat ceva!
la omega 2,2dti mia artat p1590 unknow pe tester
aveam probleme cu o inbinare ciupita care intra in pompa de aer!si nu trecea de 2000 de turatii adica practic primea aer fals!am remediato si numai am probleme,,dar acel cod p1590 nu a putut fi afisat pe tester!
intrebarea mea e daca opelul omega are filtru in rezervor sau cum as putea sa curat acel rezervor,de multe ori am observat ,cand o calc obisnuieste sa smaceasca parca ar fi infundat ceva!