- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
nicusan75 a scris:Am incercat tot pana sa umblu la rampa deoarece este mai mult de munca. Pe tester nu-mi da erori doar ca presiunea din rampa cand nu imi porneste este de aprox. 8 bar, dar dupa ce porneste este de 24-25 bar la relanti. Astazi merg la un alt mecanic in Buzau. Telefonic mi-a spus ca poate fi si o problema mecanica in pompa de joasa presiune, posibil o pana rupta de pe axul acesteia si care ,,prinde uneori".
am avut aceeasi problema si exact la fel erau valorile pe tester doar ca sunt masurate in Mpa
pentru a putea porni ai nevoie de minim 24 Mpa( 240bar) s-a rezolvat doar prin inlocuirea supapei mecanice de pe rampa
Ps:
asa arata supapa
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
Pot spune ca am rezolvat problema sau stiu care este aceasta. Intradevar este supapa de pe rampa. Am desfacut-o si am observat la lupa ca pistonul din interior este uzat la varf. Nu am schimbat-o dar i-am intins arcul. La mine arcul avea o lungime de 22.6 mm, si l-am intins pana la 24.2mm. Daca veti face acest lucru va recomand sa il intindeti pe toata lungimea lui, nu doar la o singura spira. Maine ma voi deplasa intr-o zona de deal si voi vedea cum se comporta masina. Deocamdata porneste usor la cald (si nu o facea inainte) si nu sa oprit in mers normal cum dealtfel o facea. Sunt multumit de sfaturile voastre si va multumesc inca odata.
O seara placuta.
O seara placuta.
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
Ieri am parcurs aproape 80 km cu masina. De dimineata mi s-a aprins check engine. Nu am pus-o pe tester. Masina trage bine, nu se opreste in mers, dar dupa ce am mers mai mult si am lasat-o 25 min pe loc, a pornit la a doua cheie. Este posibil ca acel arc sa-si piarda atat de mult din proprietati? Dupa cum am postat mai sus, supapa are urme de uzura pe pistonasul din interorul acesteia.
- rieger2005
- *
- 12 mesaje
- din 16 Mar 2012
- Astra 2005
- Prahova
rieger2005
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Si eu am o problema asemanatoare, daca merg o jumatate de ora- o ora si opresc motorul, dupa aia cand vreau sa pornesc o ia mai greu, adica trebuie sa tin mai mult cheia rotita la maxim, altfel nu porneste.Motorul este 1.7 cdti, 2004.Aveti idee de la ce ar putea fi?Cumva de la carbuni?
Multumesc.
Si eu am o problema asemanatoare, daca merg o jumatate de ora- o ora si opresc motorul, dupa aia cand vreau sa pornesc o ia mai greu, adica trebuie sa tin mai mult cheia rotita la maxim, altfel nu porneste.Motorul este 1.7 cdti, 2004.Aveti idee de la ce ar putea fi?Cumva de la carbuni?
Multumesc.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- rieger2005
- *
- 12 mesaje
- din 16 Mar 2012
- Astra 2005
- Prahova
rieger2005
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2012
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am schimbat astazi supapa de pe rampa. Pornea foarte bine cand era motorul cald, dar cand am plecat la drum s-a oprit iarasi. Dupa ce am vorbit cu colegul Gimims caruia ii multumesc, am strans putin mai tare supapa. Am reusit sa ajung acasa, fara sa fortez motorul, dar nu s-a oprit. Am aprins pe bord martorii masinuta cu cheita si cel cu probleme la evacuare (cred). Trebuie sa merg la tester cu ea. Am observat ca atunci cand am pornit aerul conditionat se oprea motorul in mers. Stiu ca trage mai greu motorul cand acesta este pornit, dar nu poate fi o problema electrica?
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am mers cu masina mai multi kilometri si in diferite conditii. Nu se opreste in mers, are putere si porneste imediat, indiferent de temperatura motorului. Problema este martorul cu cheita si faptul ca nu se tureaza mereu peste 3500 rot/min. Daca scot mufa de la debitmetru si o introduc la loc, pot accelera peste 3500 rot/min. O sa curat contactele maine. Nu am verificat la tester masina. Deocamdata citesc pe forum despre limp mode.
O seara placuta!
O seara placuta!
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
Nu merg citite erorile cu aceasta metoda. Am curatat mai bine (o mai facuse-m dar se pare ca nu cum trebuie) senzorul de pe galerie si a disparut martorul de pe bord. Urmeaza sa testez masina in trafic intens. Maine seara pot face acest lucru.
Ideea este ca masina functioneaza dupa ce am schimbat acea supapa de presiune common rail. Am parcurs peste 200 km si masina merge foarte bine. Merge mai bine decat inainte deoarece am curatat galeria de admisie.
O zi cat mai placuta!
Ideea este ca masina functioneaza dupa ce am schimbat acea supapa de presiune common rail. Am parcurs peste 200 km si masina merge foarte bine. Merge mai bine decat inainte deoarece am curatat galeria de admisie.
O zi cat mai placuta!
Shatter
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salutare
Am si eu un Astra G din 2004 1.7 CDTI ( Z17DTL ) cu aprox 191000km.
Pana acum aprox 2 luni a mers perfect, nu am avut probleme majore cu el. Insa acum am ajuns la disperare cu el.
La inceput mi se aprindea martorul "Check engine" in bord, dar nu simteam nimic in mers. Dupa o vreme se stingea, apoi se aprindea din nou si tot asa.
La un moment dat a inceput sa nu mai porneasca atunci cand motorul era cald. Trebuia sa o las sa se raceasca si apoi pornea si mergea ok.
Am fost cu masina la Opel Victoria Brasov (am mai fost si la altii inainte sa imi citeasca erorile) si acolo mi-au zis ca e eroare de la clapeta de acceleratie. Aceeasi eroare care mi-au zis-o si cei la care am fost inainte). Au "curatat" clapeta si au zis ca ar trebui sa fie ok, ca daca nu e, trebuie schimbata clapeta.
Dupa 2-300 km a inceput sa faca la fel. In plus, la una din porniri mi-a ramas martorul de service (masina cu cheie) aprins dupa pornire si a stat asa pana cand am inceput sa merg, cand s-a stins. Apoi, in aceeasi zi, mi s-a oprit motorul in mers, cand era la relanti, in intervalul cand voiam sa dau o treapta inferioara si incetineam. Am fost cu masina la tester si acum in plus fata de eroarea anterioara (cod 0487), imi aparea si eroare pe senzorul de pe arborele cotit (cod 1335).
Apoi a inceput sa se "inece" in mers, mergeam cu ea normal si simteai ca vrea sa se opreasca, se aprindea martorul service, dar isi revenea dupa 1-2 "suturi" din astea.
Disperat am cumparat o clapeta de acceleratie noua si am montat-o eu. Acum cateva zile am plecat cu ea la un drum de 20 de km si de vre-o 3 ori a dat sa se inece in mers. Plus ca atunci cand am vrut sa plec inapoi tot nu pornea la cald. Deci am schimbat clapeta degeaba (si nu e ieftina). Am stat sa se raceasca si am reusit sa o pornesc, dar dupa ce am plecat in max 500m mi s-a oprit motorul in mers, desi era turat destul de bine.
Din ce am tot citit pe aici, indicatiile ar fi catre senzorul de turatie de pe arborele cotit. Dar atunci apare intrebarea "de ce?" anume eroarea asta a aparut doar dupa ce am fost cu ea la reprezentanta din Bv?
In plus, stie cineva un service DE INCREDERE in Pitesti sau in apropiere? Nu pot nici macar sa plec cu masina mai mult de max 5 km fara sa imi fie frica sa nu raman blocat pe acolo.
Am si eu un Astra G din 2004 1.7 CDTI ( Z17DTL ) cu aprox 191000km.
Pana acum aprox 2 luni a mers perfect, nu am avut probleme majore cu el. Insa acum am ajuns la disperare cu el.
La inceput mi se aprindea martorul "Check engine" in bord, dar nu simteam nimic in mers. Dupa o vreme se stingea, apoi se aprindea din nou si tot asa.
La un moment dat a inceput sa nu mai porneasca atunci cand motorul era cald. Trebuia sa o las sa se raceasca si apoi pornea si mergea ok.
Am fost cu masina la Opel Victoria Brasov (am mai fost si la altii inainte sa imi citeasca erorile) si acolo mi-au zis ca e eroare de la clapeta de acceleratie. Aceeasi eroare care mi-au zis-o si cei la care am fost inainte). Au "curatat" clapeta si au zis ca ar trebui sa fie ok, ca daca nu e, trebuie schimbata clapeta.
Dupa 2-300 km a inceput sa faca la fel. In plus, la una din porniri mi-a ramas martorul de service (masina cu cheie) aprins dupa pornire si a stat asa pana cand am inceput sa merg, cand s-a stins. Apoi, in aceeasi zi, mi s-a oprit motorul in mers, cand era la relanti, in intervalul cand voiam sa dau o treapta inferioara si incetineam. Am fost cu masina la tester si acum in plus fata de eroarea anterioara (cod 0487), imi aparea si eroare pe senzorul de pe arborele cotit (cod 1335).
Apoi a inceput sa se "inece" in mers, mergeam cu ea normal si simteai ca vrea sa se opreasca, se aprindea martorul service, dar isi revenea dupa 1-2 "suturi" din astea.
Disperat am cumparat o clapeta de acceleratie noua si am montat-o eu. Acum cateva zile am plecat cu ea la un drum de 20 de km si de vre-o 3 ori a dat sa se inece in mers. Plus ca atunci cand am vrut sa plec inapoi tot nu pornea la cald. Deci am schimbat clapeta degeaba (si nu e ieftina). Am stat sa se raceasca si am reusit sa o pornesc, dar dupa ce am plecat in max 500m mi s-a oprit motorul in mers, desi era turat destul de bine.
Din ce am tot citit pe aici, indicatiile ar fi catre senzorul de turatie de pe arborele cotit. Dar atunci apare intrebarea "de ce?" anume eroarea asta a aparut doar dupa ce am fost cu ea la reprezentanta din Bv?
In plus, stie cineva un service DE INCREDERE in Pitesti sau in apropiere? Nu pot nici macar sa plec cu masina mai mult de max 5 km fara sa imi fie frica sa nu raman blocat pe acolo.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Shatter
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Viktor Stoianovici
- **
- 84 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Astra 2011 1.4 turbo
- Sibiu
Viktor Stoianovici
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 1.4 turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Am aceasi problema la o corsa de 1.3 cdti...la rece porneste la sfet iar la cad sau dupa 20 min de mers invarte de 5-6 ori....am citit tot topicul dar fara nici o CONCLUZIE...de la caz la caz...uni baieti au reusit sa remedieze aceasta problema ieftin ma refer ba cu un senzor de temperatura,ba cu baterie noua,ba cu destinerea arcului de la electrovalva de pe rampa comuna...NU MAI INTELEG NIMIK...
daca e sa o luam asa schimbam masina cu totul sau cel putin tot motorul la cate trebuiesc shimbate pentru aceasta problema...
Logica consta in dezamorsarea circuitului de motorina....dar remedierea lasa de dorit....
se poate ajunge la o concluzie finala?
daca e sa o luam asa schimbam masina cu totul sau cel putin tot motorul la cate trebuiesc shimbate pentru aceasta problema...
Logica consta in dezamorsarea circuitului de motorina....dar remedierea lasa de dorit....
se poate ajunge la o concluzie finala?