Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
De mai multa vreme am o problema la pornire (fie motor rece sau cald ) cam 5 minute masina trage greu e puturoasa Sad , nu trage cum trebuie , Mad
dupa care pleaca torpila , ajung lejer la 150Km/h si mai am pedala .
Eu am la intrare in oras o rampa de 5% de 1km lungime si o urc cu greu la 50-60Km/h cu a IV-a turata la 2000 ture .
Azi am facut proba , am urcat-o la fel cu 50-60 dupa 5 km a devenit foarte sensibila . Am intrors si am urcat iar rampa , acum am urcat-o
cu 90-100 si mai aveam pedala Razz
Si ar mai fi ceva , prima data , cind este puturoasa o turez pina la 3000 si pina schimb din a IV-a in a III-a scade turatia la 1000-1500 ,
in citeva secunde ...Dupa ce isi revine scade de la 3000 la maxim 2500 . ... ciudat
Ce ar putea sa fie ??? Rolling Eyes
Furtunasele de vacum ?
Turbo ?
Intercoolerul ?
Calculatorul de injectie ?
Filtru ulei , motorina, aer , uleiul le-am schimbat in ianuarie la termen .
Nu am idee , poate ma ajuta cineva cu un sfat ... mult'am
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Becul galben de la motor se aprinde si stinge normal? Fum scoate? Ai incercat cand face figuri sa scoti mufa de la debitmetrul de aer si sa vezi daca trage mai bine?
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Becul galben nu se aprinde . Nu am scos mufa de la debitmetru . Dupa 5 km e alta masina , e OPEL ASTRA . Rupe pamintul.
Este o chestie care nu merge la inceput si isi da drumul .
Am facut intr-o zi 300 de km si am oprit sa iau un covrig , si a facut la fel 5 km .
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
1.Pai nu mi-ai zis daca cand pui contactul se aprinde becul galben si daca astepti cateva secunde se stinge. Daca nu se stinge porneste motorul si vezi daca se stinge. Asa ne dam seama daca ai vreo eroare stocata in ECU.
2.Cand face figuri scoate mufa de la debitmetru cu motorul pornit, chiar atunci cand face si zi-ne daca a mers mai bine.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata EGR-ul si dupa aia ai sa mai vezi.
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
liviu2004

1.Pai nu mi-ai zis daca cand pui contactul se aprinde becul galben si daca astepti cateva secunde se stinge. Daca nu se stinge porneste motorul si vezi daca se stinge. Asa ne dam seama daca ai vreo eroare stocata in ECU.
- La pornire se aprinde becul (masinuta cu cheie) si ramine aprins permanent , am avut alternatorul defect , mi-a descarcat bateria , s-au sters informatiile din cipul cheii , am reusit sa fac o cheie sa mearga . Acum incerc sa fac si a doua cheie si atunci sterg si eroarea ramasa (BATERIE DESCARCATA) .
2.Cand face figuri scoate mufa de la debitmetru cu motorul pornit, chiar atunci cand face si zi-ne daca a mers mai bine.
- Problema mea este la pornire , iar dupa maxim 5 minute isi revine in parametrii . Daca ar fi debitmetru de aer , ar merge la fel de prost si inainte si dupa .
Tind sa cred ca este o problema la turbo , inca nu am inteles foarte bine functionarea , sa nu fie tija putin intepenita .
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
popescu iulian
Curata EGR-ul si dupa aia ai sa mai vezi.

Din cite am citit eu curatarea EGR nu are efecte spectaculoase .
Am incercat intr-o zi sa ajung la ea dar cind am incercat sa desfact calculatorul central
mi-a fost frica. sa nu rup ceva , sau sa dereglez ceva , asa ca am renuntat .
Am caut dinou posturi cu EGR si citesc mai atent iar apoi sa incer dinou.
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Sa am probleme cu sistemul de ungere la TURBO ?
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu in continuare zic sa cureti egr-ul. De ce? E posibil sa fie foarte murdar(mai mult ca sigur este) si atunci deschide cand vrea respectiva valva, amestecul este haotic si masina nu trage.
NU SCOATE MUFA DE LA DEBITMETRU CU MOTORUL PORNIT! Pericol mare.
Mai verifica axul turbinei sa vezi daca nu cumva a capatat joc , si totodata si valva de la turbina(westgate) daca functioneaza bine. Nu ar fi rau sa iti verifici si instalatia de vacuum sa nu ai vreun furtun ciupit si atunci nici egr nici westgate nu se deschid in parametri.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:
NU SCOATE MUFA DE LA DEBITMETRU CU MOTORUL PORNIT! Pericol mare.
.


Pericolul ala mare e de fapt mai mic si anume se stocheaza in ECU o eroare care se sterge numai la tester, deci asta e marele pericol Laughing
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Popoescu Iulian
"Eu in continuare zic sa cureti egr-ul. De ce? E posibil sa fie foarte murdar(mai mult ca sigur este) si atunci deschide cand vrea respectiva valva, amestecul este haotic si masina nu trage. "
- Am sa incerc sa curat EGR , cu toate ca nu cred , EGR functioneaza numai 5 minute de la pornire ?


"Mai verifica axul turbinei sa vezi daca nu cumva a capatat joc , si totodata si valva de la turbina(westgate) daca functioneaza bine. Nu ar fi rau sa iti verifici si instalatia de vacuum sa nu ai vreun furtun ciupit si atunci nici egr nici westgate nu se deschid in parametri."
Cu axul turbinei , nu cred , am sa incerc sa verific jocul , am vazut pe undeva un post cu chestia asta.
Valva wstgate , este posibil , si instalatia de vaccum, este posibil . am sa incerc
Multumesc de sugestii
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR