- cutzitaru
- **
- 176 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Kadett 1991 C16NZ
- Ilfov
cutzitaru
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ilfov
- Masina: Kadett 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut!
Eu am aceeasi problema ca si voi! Inainte imi murea motorul in relanti, trepida daca nu murea si tragea dubios (cand scrasnea din roti pe treapta 2, cand dadea in nas).
Mi-a spus un mecanic ca e de la aer fals in/dupa corpul de injectie si de la sonda de temperatura!
Am schimbat sonda de temperatura (eu am dat 60 lei noua) si nu a mai murit deloc. Merge tot neuniform si se aude ca trage aer pe la garnitura dintre "carburator" si rampa. Am comandat si garniturile (cea de mijloc carb. si cea de sub) si sper ca dupa ce le schimb (maine) sa nu mai oscileze relantiul si sa mearga mai bine!
Pana sa imi zica de asta am incercat cu tot ce se poate (IAC nou, Delcou nou, Fise+bujii noi originale, injector nou, filtre noi)...
Va anunt cum merge dupa ce ii pun si garniturile!
Eu am aceeasi problema ca si voi! Inainte imi murea motorul in relanti, trepida daca nu murea si tragea dubios (cand scrasnea din roti pe treapta 2, cand dadea in nas).
Mi-a spus un mecanic ca e de la aer fals in/dupa corpul de injectie si de la sonda de temperatura!
Am schimbat sonda de temperatura (eu am dat 60 lei noua) si nu a mai murit deloc. Merge tot neuniform si se aude ca trage aer pe la garnitura dintre "carburator" si rampa. Am comandat si garniturile (cea de mijloc carb. si cea de sub) si sper ca dupa ce le schimb (maine) sa nu mai oscileze relantiul si sa mearga mai bine!
Pana sa imi zica de asta am incercat cu tot ce se poate (IAC nou, Delcou nou, Fise+bujii noi originale, injector nou, filtre noi)...
Va anunt cum merge dupa ce ii pun si garniturile!
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
aprinderea e nou...capac delco, rotor,..bujii ngk fise bosch silicone power
e trasa la punct...am distributia schimbata in urma cu 5 luni in service (curea104+pompa apa)
carburatorul e cam murdar ce-i drept....
benzina vine frumos.
altcineva zicea de ceva vacuum...aer...dar nu stiu unde si ce...ca ar fi pe carburator un soi de supapa cu arc pentru aer...care sa compenseze la acceleratii bruste...dar nu stiu....
e trasa la punct...am distributia schimbata in urma cu 5 luni in service (curea104+pompa apa)
carburatorul e cam murdar ce-i drept....
benzina vine frumos.
altcineva zicea de ceva vacuum...aer...dar nu stiu unde si ce...ca ar fi pe carburator un soi de supapa cu arc pentru aer...care sa compenseze la acceleratii bruste...dar nu stiu....
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
tu ai filtru de aer rotund si nu patrat..?
ca sa aiba un consum redus si sonda lamda sa lucreze(pe cand socul este activ sonda sta in repaus) cand motorul este rece el are nevoie de aer cald pe care il are pe galeria de evacuare(are o flansa cu ghid de aer).daca aceasta nu functioneaza atunci motorul cand s-a incalzit, consuma mai mult, are intarziere in acceleratie, reducere in putere in special pe vreme calduroasa(aerul cald contine mai putin oxigen iar pt ardere ai nevoie de oxigen).
Iar filtrul rotund de aer are o supapa cu arc care este actionat prin vacum, acea supapa este pe post de distribuitor 2 cai: aer cald si aer rece, la o actionare brusca a acceleratiei motorul 'suge' mai mult aer iar daca motorul sa incalzit si aerul cald nu mai poate oferi cantitatea necesara ce o necesita si in filtru se formeaza vacum ce deschide supapa din capatul filtrului care lasa sa treaca aerul rece bogat in oxigen.aceasta supapa este conectat printrun tub cu pereti rigizi cu interiorul filtrului(unul nou era scump si nu prea se gasea si am cumparat 2 de dacie ce leam conectat impreuna).
ca sa aiba un consum redus si sonda lamda sa lucreze(pe cand socul este activ sonda sta in repaus) cand motorul este rece el are nevoie de aer cald pe care il are pe galeria de evacuare(are o flansa cu ghid de aer).daca aceasta nu functioneaza atunci motorul cand s-a incalzit, consuma mai mult, are intarziere in acceleratie, reducere in putere in special pe vreme calduroasa(aerul cald contine mai putin oxigen iar pt ardere ai nevoie de oxigen).
Iar filtrul rotund de aer are o supapa cu arc care este actionat prin vacum, acea supapa este pe post de distribuitor 2 cai: aer cald si aer rece, la o actionare brusca a acceleratiei motorul 'suge' mai mult aer iar daca motorul sa incalzit si aerul cald nu mai poate oferi cantitatea necesara ce o necesita si in filtru se formeaza vacum ce deschide supapa din capatul filtrului care lasa sa treaca aerul rece bogat in oxigen.aceasta supapa este conectat printrun tub cu pereti rigizi cu interiorul filtrului(unul nou era scump si nu prea se gasea si am cumparat 2 de dacie ce leam conectat impreuna).
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
din pacate nu sunt acasa, lucrez in strainatate si nuti pot furniza poze, dar am sati caut poate dau pe net.
flansa pt aerul cald vine conectat la capatul suportului de filtru langa termostat, este din tabla si capatul suportului de filtru vine pe ea(sub acea supapa).
ce teava flexibila?
fa poze detaliate si am sati desenez.
flansa pt aerul cald vine conectat la capatul suportului de filtru langa termostat, este din tabla si capatul suportului de filtru vine pe ea(sub acea supapa).
ce teava flexibila?
fa poze detaliate si am sati desenez.
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- deleted-30194
- *
- 21 mesaje
- din 21 Feb 2009
deleted-30194
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2009
- Mesaj Privat
bruno88
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 18
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
sal am si eu o problema asemanatoare " imi da nas" cand imi este lumea mai draga, am fost la 5 mecanicii care si-au dat cu parerea si am schimbat capacul la delcou, pompa de benzina, si cutia de viteze ( masina se zdruncina asa de tare de mi-a sarit din treapta a 3-a), si unu dintre mecanici a zis k sunt pinioanele tocite si asta ar fi problema, NU, imi face la fel problema o am de o luna si face din ce in ce mai des de regula cand vreu sa accelerez si inainte imi statea la 900 turatie acum imi sta la 1000, plus un consum ridicat, masina mea este un opel vectra a cu motor de 1.8 monopunct
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ionel84_blondutzu
- *
- 11 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Kadett 1986
- Caras-Severin
ionel84_blondutzu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat